Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Klokkies - deel 6 alweer
Cool ding!!! En inderdaad een lieve duit gok ik. Prijzen zijn afgelopen jaar denk ik 20-25% omhoog gegaan.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 maart 2015 21:43 |
|
|
fins
|
Thanks!
Was niet goedkoop inderdaad, ze gaan hard de laatste tijd. Was sluimerend aan het zoeken. Beetje rondkijken. En toen kwam ik deze tegen, in de buurt op een betrouwbaar adres. Maandag wezen kijken. Klok even mee op zicht. Na 1 dag was ik verliefd.
Originele doos zit er bij, hangtags en anker. Rolex servicepapieren en een recente beurt. Topper. Kon hem niet laten lopen.
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
26 maart 2015 10:21 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Over cool gesproken: http://www.bamfordwatchdepartment.com/customiser.cfmCustomize your Rolly! Je kunt er nu een échte kermisklok van maken (die duurder is dan 'the real thing'; al is/blijft de basis natuurlijk wel 'the real thing'). Ik vind de creaties van BWD wel wat hebben. Het is een beetje de RUF van Rolex...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
26 maart 2015 10:24 |
|
|
fins
|
Heb je gezopen?
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
26 maart 2015 10:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Goede tip Het kan er iig niet lelijker door worden Trouwens ook goed te zien hoe vernieuwend het design na 45 jaar is
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 maart 2015 11:58 |
|
|
drknauf
|
dat pvd proces is ook weer om te draaien hoor als je rolexen spaart alsof het schaalmodel autootjes zijn maakt het niet uit of je 1tje laat pvd,en ik ken zelfs mensen die hun schaalmodellen laten pimpen wat erger nog ik ken zelfs gekken die hum echte porsche pimpen zo vind ik deze pvc uitgevoerde rolex explorer42 mm wel heul erg dikke leuke suntoy voor on the beach in deze kleur combi met rubber B band : wat hornmaster ook altijd zegt iedere sjaak z,n eiguhhh smaak .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 maart 2015 12:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik vind die clowns rolexen van bamford met bovendien bamford op de dial dan weer helemaal niks. zwart met zwarte band vind ik dan wel weer wat hebben.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 maart 2015 12:04 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Mijn GMT ga van de week naar Bamford voor een opfrisbeurt . Wat vind jullie ervan, ik heb het zelf ontworpen....niet te schreeuwerig?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
26 maart 2015 12:04 |
|
|
drknauf
|
dat bamford vink ook niks op de dial, btw als ik bamford lees moet altijd gelijk aan jacobse en van es denken aan die opnames in de bar tijdens het BAMZAAIEN .
|
26 maart 2015 12:07 |
|
|
Black Betty
|
Je kunt Bamford op de dial ook gewoon weglaten (is ook een optie bij het customizen) Ik had een volledig zwarte submariner no date 'ontworpen' (met zwarte indices en bezelmarkers) en de naam Bamford weggelaten (je kunt er zelfs zelf wat neerzetten). Die vond ik best cool en gaaf. En ik vind deze 'Predator' wel heul gaaf:
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 26 maart 2015 12:38, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 maart 2015 12:34 |
|
|
Black Betty
|
@ Johann: whatever rocks your boat...
|
26 maart 2015 12:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Past wel bij je. Een horloge dat je karakter weergeeft
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 maart 2015 12:54 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Je weet toch waar die Bamford zijn geld mee verdient? (een van de rijkste mensen van Engeland)
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
26 maart 2015 21:52 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Niet eens echt lillik Voor n Rolex
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 maart 2015 21:58 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Mooiste rolex ooit:
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
26 maart 2015 22:07 |
|
|
drknauf
|
hoelaat is het nou .
|
26 maart 2015 22:48 |
|
|
fins
|
|
27 maart 2015 13:27 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Jij vindt het iconisch, ik vind het lelijk. Mag toch?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
27 maart 2015 14:15 |
|
|
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
|
te laat
|
27 maart 2015 14:26 |
|
|
drknauf
|
is gewoon een actie van rolex denk ik , doen ze wel vaker hele berg neppers onder de wals plat laten rijden .
|
27 maart 2015 14:41 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 maart 2015 16:03 |
|
|
fins
|
Tuurlijk! Ik reageerde op die foto van een kapotgemaakte Rolex met het bijschrift de mooiste ooit. Onnodig vind ik. Is hetzelfde dat je op een algemeen autoforum komt met je Porsche aen dat iemand dan een P uit de shredder laat zien met er bij Dit is de mooiste ooit. Maar whatever.
|
27 maart 2015 17:48 |
|
|
Black Betty
|
Jemig... Wat lichtgeraakt! Ik heb ook niets met Rolex.
Ik vind het best mooie, maar overprijsde horloges met een kermisklok-karakter.
Dat is mijn mening en ik vind dat plaatje met die 'platte' rolex met onderschrift 'de mooiste ooit' wel grappig...
Jij hebt waarschijnlijk ook een iPhone.
Die vinden grapjes namelijk ook alleen leuk zolang ze maar niet over de 'iconische' iPhone gaan.
|
27 maart 2015 22:36 |
|
|
drknauf
|
vind dat net licht geraakt hoor zeg maar .
|
27 maart 2015 22:41 |
|
|
horn
PF #57
|
valt wel mee. Mensen die om iconen geven (911, Rolex, Iphone etc) moeten het meestal juist stellen met de spot van anderen die knockoffs of the second best hebben en zich meestal spontaan gaan lopen verdedigen waarom ze the second best en niet het icoon hebben. Wen je aan De iconen in hun genre zijn toch meestal de standaard. Er zijn betere, er zijn mooiere, er zijn snellere, maar het is nooit het origineel...
|
28 maart 2015 0:32 |
|
|