Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Gala auto gezocht 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Gala auto gezocht
Beste forum leden,

Ik zal mij eerst even voorstellen.
Aangenaam mijn naam is Conné Ensing 26 jaar jong, accountmanager van beroep en woonachtig in het mooie Deventer.
In mijn vrije tijd graag bezig met car deatailing en alles wat bij auto reconditionering komt kijken. Voor mijn werk geef ik ook veel opleidingen in dit vakgebied.

Wat mijn vraag hier is aan jullie.
Of hier iemand is die een mooie bijzondere auto voor een avond heeft om 1 van mijn jongere zusjes af te zetten op een gala feest van haar school (net afgestudeerd).
Dit vind plaats op donderdag 30 april in Steenwijk op het marktplein en zal een heel spektakel zijn met zo'n 50 bijzondere voertuigen.

Natuurlijk is er heel erg weinig budget maar in ruil voor een avond auto huren kan ik wel uw prachtige vroegtuig een professionele poets/polijst behandeling geven inclusief een lakverzegeling.

Mocht iemand zo ontzettend aardig zijn om hier iets in te kunnen betekenend dan word er een puber van 16 heel erg blij gemaakt.

Met vriendelijke groet,
Conné Ensing.

31 maart 2015 6:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Gala auto gezocht
Je hoeft geen 2 topics te openen met dezelfde inhoud. viewtopic.php?f=17&t=44196&p=1153652#p1153652

Dus deze gaat op slot. :salut:

31 maart 2015 9:46
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ]