_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
07 apr 2015 21:42
Zweef
Re: audio installatie Boxster
ik zoek in de omgeving Haarlem, maar als het om kwaliteit gaat wil ik best een ommetje maken
07 apr 2015 22:31
Zweef
O ja, ik wil niet alleen een winkel. Ik wil dat ze het ook voor me doen
07 apr 2015 22:33
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
zoek je een update voor je speakers, dan is bijv >>Alpine SPG<< een plug&play alternatief >>klik<< zoek je een vervanger voor je pcm unit, dan is bijv de Kenwood DNX4250BT en mogelijkheid >>klik<<
07 apr 2015 22:52
Zweef
Ik heb nu een kenwood kdc-7090r. Het mooie is dat ie wegdraait zodat je geen steelbaar gadget ziet. Het nadeel is dat ie ape oud is en dat ie niet gemakkelijk in het gebruik is. De speakermodificatie ziet er goed uit, maar nogmaals: ik heb er geen tijd voor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum