Hallo allemaal,
Nadat ik nu toch al enkele jaren als gast mee lees op het forum hier, is het toch eens hoog tijd dat ik me hier ook voorstel. Mijn naam is Ruben en ik ben eentje van de Zuiderburen
Ik woon in Meeuwen, wat ongeveer 20 minuutjes van Weert ligt en 40 minuutjes van Maastricht. Sinds november 2013 ben ik de trotse eigenaar van een 964. Ik heb hem gekocht van een forumlid hier al weet ik zijn nickname niet meer
Het is een Midnight Blue C2 coupé met manuele versnellingsbak van 1990. Hieronder enkele foto's van hoe ik hem heb gekocht:
Na een tijdje heb ik Eta Beta Turbo's (3-delig) gemonteerd in 18", samen met de witte knipperlichten.
Na opnieuw lang twijfelen dan toch een set Cargraphics gekocht, omdat ik een iets sportievere look wou. Heb ze in het goud aangekocht, maar ga de harten 'gunmetal' grijs laten lakken vanaf dat de Eta Beta's verkocht zijn. Zoiets moet het dus worden (nu nog een photoshop):
Wat hierna nog op het verlanglijstje staat, is een KW var 1 of 3 (of Bilstein ophanging), air ducts voor de voorbumper en cup spiegels.
Ik hoop hier nog veel bij te leren en bij te dragen!