Re: La Targa Passaggio Amsterdam - Jubileum editie!
Voor de mensen zonder Facebook: vandaag heb ik de jubileumstickers bij Jeroen914 opgehaald en tot mijn verrassing had hij al 60 logo stickers van La Targa Passaggio gereed. Dus morgen zijn niet alleen de jubileumstickers en de raambanner te koop, maar ook de veel gevraagde ""snelheidsmeter stickers" (logo).
Voorbeelden:
En voor de mensen die nieuwsgierig zijn hoe de logo stickers gemaakt worden is er een filmpje
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 09 apr 2015 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.
09 apr 2015 20:34
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
...was maar een GRAPJE Sylvia!! (van die olie) Een 911 die niet lekt heeft geen olie meer (zei een zekere Magnus Walker eens tegen mij). En jouw voorbeeld mbt stickers ga ik volgen
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
09 apr 2015 20:36
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Op de valreep gaan we ook mee wat herrie maken.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
09 apr 2015 20:46
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
Jaco schreef:
Op de valreep gaan we ook mee wat herrie maken.....
is t mogelijk programma te zien?
kunnen we even komen kijken....
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
Helaas moet ik toch nog afzeggen voor vanavond. Had het graag anders gezien, zeker met dit cabrioweer. Plekje vrij..
10 apr 2015 12:11
Pw250
964
Eerste tunnel al afgesloten hoor ik net Auto gewassen, gepoetst, wezen tanken, klaar voor de avond en de jubileum sticker!! Wil er graag vast 1 reserveren!!!
Tot vanavond
_________________________________________ You've only got one life, live it!
10 apr 2015 12:17
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Remmel schreef:
...was maar een GRAPJE Sylvia!! (van die olie) Een 911 die niet lekt heeft geen olie meer (zei een zekere Magnus Walker eens tegen mij). En jouw voorbeeld mbt stickers ga ik volgen
JP die ouwe van mij lekt niet en olie peil toch dik in orde.
_________________________________________ Picasa album
10 apr 2015 12:44
Pw250
964
Die zou ik maar eens na laten kijken dan
_________________________________________ You've only got one life, live it!
10 apr 2015 12:47
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
totale revisie schat ik zo in, zo`n ding moet toch lekken.
10 apr 2015 12:49
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Kijk uit Hans, ouwe mannetjes gaan ook lekken
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
10 apr 2015 12:52
Taxi Hans
Gelderland
dan heb ik wel een emmertje met beugels voor je Hans dan kun je die er onder hangen, ik heb hem toch niet nodig.
10 apr 2015 12:58
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
Stad vol met 11jes vandaag Net mooie zilveren 993 4s in Frans halsstraat Amsterdam
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
10 apr 2015 15:10
Dial_888
911 3.2 Carrera
Jullie hebben super weer erbij, veel plezier allen!
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
10 apr 2015 15:48
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Zag een paar van jullie voorbijrijden op de A4, o.a. Oranje pre impact, bruine 997 turbo (?) cabrio, zilveren 996 cabrio (Richard?). Ik kroop aan de overkant met 30 km/u richting Leiden...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
10 apr 2015 19:24
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
Net terug. Was een erg geslaagde avond. Waterwolftunnel met een 964Turbo, een 928 ('79) en een Boxter was top!
Alleen van die BMW -1 serie rijder bij de McDonalds werden we nog even bang. Voor je het weet komt hij terug met een paar vrienden...
Organisatie (Sylvia en PCA) heel hartelijk dank!
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
10 apr 2015 23:00
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Tegen die idioot moeten we eigenlijk ff collectief aangifte doen voor poging tot doodslag.
Hij was weer ouderwets goed jongens lekker weertje ook en wat klinkt die GT3RS toch lekker!
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
En toch gekomen...vanaf de Mac A-dam Noord waar Hans al aan het snacken was. Volgens Black Betty was ik dus een 'illigalisti' dus sorry Sylvia...ik heb me wel gedragen Was dus ongepland, auto snel uit de schorsing gehaald, roestgaatje met ducktape afgedicht (ik heb ook van die mooie zwarte Mike) en ...vergeten de wielbouten aan te draaien Dat rijdt in het begin best raar... Afsluiting was top, met vijf lufties door de schipholbuis knallen. Kijk uit naar R-dam! Ideetje voor volgend jaar: onder de Arena is ook een tunnel. Leuk voor alle Rotterdammers
_________________________________________ “ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein
10 apr 2015 23:22
cvaniperen
Ex 996 Targa - Ex Macan S - 997 GTS
Gooi
Het was top!! Geweldige vibe !
_________________________________________ I don't run from trouble, I run over it...
10 apr 2015 23:24
Wijnand 2.7
Ex Porsche 911 ex. 944 2.7 Bollenstreek
Ik ben ook weer thuis. Het was een top avond. Organisatie bedankt voor het organiseren. Het was heerlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum