Auteur |
Bericht |
Gypsy_911
Z-Holland
|
Re: La Targa Passaggio Amsterdam - Jubileum editie!
PSC & PCA bedankt voor de organisatie en de gastvrijheid, het was zeer zeker een geslaagde avond !
|
11 apr 2015 10:51 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
nog een paar pics uit de heup geschoten met mobieltje
|
11 apr 2015 10:58 |
|
|
bart964
targa '87 us-import
|
dat waren wij idd. maar 1 belg / 2 duisters en de rest Nederlanders als ik me niet vergis.
|
11 apr 2015 11:07 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Sylvia en PCA dank voor het organiseren. Al ben ik vroeg in de rit afgehaakt, het was mooi en erg gezellig de vele bekenden weer eens te zien en te spreken. Tot een volgende keer!
_________________________________________ Boxer power.
|
11 apr 2015 11:21 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
11 apr 2015 11:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik meende ook een klassieke impactbumper coupe met belgische platen gezien te hebben. Vroegen ons nog af welk land de platen waren, bleek B te zijn. Maar ja, asgemaorleuthet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 apr 2015 12:11 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Was erg leuk, bedankt Silvia ! Het was mijn 1 e tunnelrit ,ik reed mee met mijn buurman Joost. Tja carpoolen , wij hebben alles over voor een goed schoon milieu
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
11 apr 2015 12:34 |
|
|
Porsje
Abarth 124 Spider 2017
Ex.Boxster 2.7 2008
Ex 924 1979
Ex.911 SC targa 1982Beverwijk
|
Fantastische avond gehad, Sylvia bedankt!
|
11 apr 2015 12:42 |
|
|
PK-911
Zoetermeer
|
Ja Rene, we zijn allemaal toch bezig met het milieu. Daarom zitten in de meeste Porsche's 2 personen. Bij mij zat mijn zoon erbij die naar huis reed. Moesten we toch weer een stukje om om nog een extra tunneltje te pakken. Maar de grijns op zijn gezicht is om nooit te vergeten. Fun.
En inderdaad Sylvia en anderen die mee hebben geholpen bedankt voor de goede organisatie. Top
|
11 apr 2015 13:20 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Bedankt Sylvia en PCA! Dacht de route niet te kunnen openen....bleek achteraf wel te kunnen, bedankt H!. Dus Olaf en Haydeé maar gevolgd, die duidelijk een voorkeur voor Schiphol hebben wat ze ons (Tom968? 928S en wij) dan ook meerdere keren van verschillende kanten hebben laten zien...... Mn zoon vroeg uiteindelijk wel om het dak dicht te doen door alle Porsche herrie om ons heen.....die moet nog heel wat leren. Verder nog met een herrie schoppende Cayman op de terugweg over de A4 gesukkeld...... Was weer top!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
11 apr 2015 13:29 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
Sylvia en PCA, Bedankt voor de organisatie en de ontvangst, het was me weer een waar genoegen
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
|
11 apr 2015 14:13 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
11 apr 2015 14:19 |
|
|
meer
Omg. Aalsmeer
|
Was weer top geregeld Vondt de route zeer geslaagd! Piethein tunnel blijft een topper! Niets meegekregen van een 1-serie (?) Wel een quadrijder gezien die een auto liet stoppen om te melden dat ze geen licht aan had, en vervolgens zelf zonder licht wegreed Sylvia en PCA, bedankt!
|
11 apr 2015 14:33 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Haha idd die quad rijder had geen achterlicht. Die BMW rijder was gewoonweg knotsgek. Bij aankomst reed ie al bijna aan paar mensen uit hun sokken, tijdens zijn vertrek deed ie precies hetzelfde. Wel lef hoor om dan vanuit een rijdende auto op afstand met opgestoken middelvinger te gaan schelden. Durfde hij dat nu echt niet gewoon naast zijn wagen op de parkeerplaats te doen??
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
11 apr 2015 15:19 |
|
|
Pw250
964
|
Top ontvangst, frietje, en organisatie! Leuke stickers, Mooie P's en lekker weer. PCA en PSC bedankt, op naar de volgende. (Collectief aangifte tegen die idioot ben ik voor, Mc heeft vast camera beelden ook van zn kenteken en eerst Mike voor zn sokken rijden en daarna nog op een "groepje" af sturen, die is echt leip.)
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
11 apr 2015 15:55 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Hmmm... could be me..? Zwart en tussen 2300 en 2330? Reed ook 996 cabrio uit DE en 964 Turbo?
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
11 apr 2015 16:13 |
|
|
Pw250
964
|
Heb ik ook nog een poosje achter gezeten ja, zo'n herrieschopper! Wel een lekker geluidje hoor Bertjan. Gr. Paul
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
11 apr 2015 16:49 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
was weer oorverdovend
wederom goed georganiseerd (bijna vanzelfsprekend), bedankt Sylvia
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
11 apr 2015 18:04 |
|
|
Djurre
|
Inderdaad leuk geweest weer! Iets minder herrie van m'n eigen auto dit keer, zo'n uitlaat zonder gaatjes is toch maar niks. Leuk met Tom 968 dacht ruud boxster en de 964 turbo compleet de weg kwijt te zijn
_________________________________________ VOF de Loods!
www.facebook.nl/vofdeloods
|
11 apr 2015 19:40 |
|
|
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982Varik
|
Wij hebben het ook weer zeer naar ons zin gehad!! Prima georganiseerd. Jammer van die pauper bij de eerste mac die het op onze knauf had voorzien..
|
11 apr 2015 19:40 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Haha zei ik dat echt hardop? Was een topavond, ondanks dat de navigatie ineens "nog 95km te gaan" aangaf in het 2e gedeelte en we de Schipholtunnel 3x gereden hebben haha! Het gezellige kletsen vooraf, het goede weer, goede ontvangst.. enfin alles is al gezegd. Thx Syl! Zit hier nog steeds bij mijn B&B in Warmond met traag internet dus kan mijn filmpjes nog niet online zetten echter die van de Piet Hein liegt er niet om tjonge... Ging als laatste de tunnel in en kwam er als 1e uit, hoop dat Djurre het gehoor aan de linkerkant weer terug gaat krijgen
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
11 apr 2015 19:59 |
|
|
djin
|
|
11 apr 2015 21:58 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nu niet gaan katten hey!
|
11 apr 2015 22:19 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Biedt Witmer en Odijk dat ook al aan? Heb je niet horen aankomen, terwijl ik toch dichtbij Warmond woon...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
12 apr 2015 11:33 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Zat hemelsbreed inderdaad niet ver van W&O af! Zondagmorgen nog even langsgereden daar maar het hek was helaas dicht... In dorpjes waar ik moet overnachten hou ik me meestal rustig dus daar tokkel ik met max 2000rpm doorheen. Toch stonden ze in die woonwijk van de B&B allemaal achter het raam te kijken haha
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
13 apr 2015 9:03 |
|
|