Mijn werk is een beetje ongebruikelijk: maandje weg - maandje thuis. Lijkt mij een prima plan om de auto dan tijdens mijn afwezigheid onder een hoes te parkeren. Iemand een goed idee waar ik een passende hoes voor een Boxster vandaan haal?
07 apr 2015 20:11
912
Re: hoes voor Boxster
Porsche Tequipment
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
07 apr 2015 20:21
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Coverking. Legio mogelijkheden qua type bescherming. Buiten stalling, binnen, carport etc. precies wat je wil.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
07 apr 2015 20:28
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
carnewal heeft op maat gemaakte hoezen in dezelfde kwaliteit als OEM. >>klik<<
07 apr 2015 22:39
Blauwe Blazer
Van Oers in België heeft ook prima hoezen (zowel maatwerk als universeel). Heb zelf recent een maatwerkmodel aangeschaft voor mijn 911 en ben erg tevreden.
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum