Auteur |
Bericht |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
 Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic
Ik heb de lampen bijna altijd aan Ben er morgen vanaf een uur of 1 
|
11 apr 2015 20:18 |
|
 |
A-Line
LEEUWARDEN
|
Een heleboel manuren, wat plastic (kettinggeleiders) en wat rubbertjes (pakkingen)
|
11 apr 2015 20:45 |
|
 |
A-Line
LEEUWARDEN
|
O ja. en een olie stickertje. weet nog niet of ik hem ga plaatsen.
|
11 apr 2015 20:46 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
13 apr 2015 8:41 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Nu nog een ruitenwisser en dan is hij helemaal af Olaf! 
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
13 apr 2015 8:59 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Wiper-delete Gaak ook nog een keer doen, wat een nutteloos en lillik ding is dat. Dacht dat je auto recent nog helemaal gespoten was, toch weer even ruit eruit?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 apr 2015 9:20 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
En de belangrijkste vraag; wat is de status van dat oranje snoepje?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
13 apr 2015 13:01 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Oranje snoepje ... was een beetje bitter van smaak  ... maar gaat nu zeker (wel) de juiste kant op Inderdaad - toch weer de ruit er uit En toen maar meteen voor de (inderdaad!) wiper-delete gekozen 
|
13 apr 2015 15:51 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Onderhoud bij 128.000km van de 968 CS is uiteindelijk wat duurder uitgevallen: - waterpomp en riemen - wiellager - upgrade naar M030 remmen  En nu karren maar! 
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
13 apr 2015 21:21 |
|
 |
giulia
|
Vanmiddag mogen aanschouwen die oranje (de 993 ook trouwens) wat een snoepje! Leuk bedrijf ook!
|
13 apr 2015 22:14 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
En spoiler-delete, wat ik persoonlijk weer jammer vind, maar das n kwestie van smaak natuurlijk.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 apr 2015 22:17 |
|
 |
Pieter_964
964 C4 (90)
ex 997 S (08), 996 C2C (01)München
|
Nieuwe rubber ring om de toerenteller (andere kapot gemaakt bij verwijderen) en ik weet iig dat ik een onderdeel van de achterspoiler moet bestellen, zag gisteren bij het wassen dat die flap die daar zit kapot is. Zaterdag even demonteren en kijken of het alleen de bevestigingsstrip is of ook het gordijn.
Daarnaast heb ik verse dasboardverlichting nodig Maar moet nog even uitzoeken of bij de ´upgrade´ naar blauwe dashboardverlichting blauwe lampjes zijn gemonteerd of iets anders. Ik will liig weer terug naar normaal wit.
Achterlichten had ik al gemeld, ruitenwisserarmen en -bladen, paar schroefjes voor de kentekenplaten, pakkingen om de achterlichten, setje matten bij Van Kessel (maandag besteld en betaald, vandaag in Duitsland al in huis...)
_________________________________________ "Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars
Laatst bijgewerkt door Pieter_964 op 15 apr 2015 14:08, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 apr 2015 8:01 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Een rode "S". 
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
14 apr 2015 22:16 |
|
 |
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
15 apr 2015 20:05 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Nope ... Kijk maar naar de draadjes van het 3de remlicht - die op de ruit zitten geplakt. Spoiler moet er nog op - en opnieuw beklede hoedenplank (met weggewerkt ruitenwisser-mechanisme-gat) moet er ook nog in ... ff tijd maken om op de koffie te gaan bij RoVaKo 
|
15 apr 2015 20:47 |
|
 |
heuer
West Friesland
|
Die kerel doet best wat ruitjes, hoe dunner het glas hoe duurder het word ! zag haar ook staan, toen ik mijn auto kwam halen, leuke hobby hebben we toch.
|
16 apr 2015 23:27 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Less is more 
|
17 apr 2015 8:15 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Ehhhhhh, Niet altijd Olaf.... kijk eens naar je avatar 
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
17 apr 2015 8:23 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
17 apr 2015 8:51 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Ventieldopjes zijn binnen  (samen met een nieuw GT3 instructieboekje), mooi pakketje vanuit Alpo 
|
17 apr 2015 14:31 |
|
 |
Erik-964
964 C2 1989Breda
|
Na afgelopen weekend na afloop van de Lentemeeting bijna de vangrail in te zijn gevlogen direct een nieuwe set banden besteld, Pirelli's rondom.
Bleek bij het verwisselen dat mijn rechter achterband verkeerd om was gemonteerd. Dat in combinatie met 14 jaar oude banden verklaart waarschijnlijk het zwalken afgelopen weekend.
|
18 apr 2015 15:43 |
|
 |
arjan
|
14 jaar oude banden op een auto voor sportief gebruik  zat die ene ook al die tijd al verkeerd gemonteerd? 
|
18 apr 2015 16:59 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik heb er, twee weken geleden, een heel nieuw motorblok in laten zetten, nieuwe dynamo plus gereviseerde koppen, mooi hoor! Twee jaar garantie, wat ook fijn is. Inclusief alle motorupdates. Koppeling, drukgroep en vliegwiel was afgelopen jaar al gebeurd, dus de aandrijflijn is nieuw!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 apr 2015 17:17 |
|
 |
Erik-964
964 C2 1989Breda
|
Geen idee, ik heb de auto sinds november en sindsdien is daar in ieder geval niets aan veranderd. Wist wel dat de banden voor ouder waren maar ze zagen er nog prima (niet uitgedroogd) uit, afgelopen zondag begon de auto bij circa 240 ineens te zwalken (droog wegdek). Nu in ieder geval nieuwe banden en alles is goed voor echt sportief gebruik 
|
18 apr 2015 17:31 |
|
 |
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
'Kleine' beurt, 4 nwe banden (oude waren maar 9 jaar jong), uitlijnen, velg gericht, remvloeistof vervangen, 2 stabilisatorstangen en 2 nieuwe gasveerdempers voor kofferbak. Nu nog thuis vertellen dat we komende zomer niet op vakantie gaan 
|
21 apr 2015 16:53 |
|
|