Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 1:42

Antwoord op onderwerp  [ 1159 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende
Gek die marktprijzen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Gek die marktprijzen
Een E46 M3 of S2000 zijn ook nog wel te vinden voor 20k. En dat zijn ook leuke auto's om te rijden + waardevast.

18 apr 2015 11:51
Profiel
Noord-Brabant
Cazzo Super Veloce schreef:
Franz schreef:
Gisteravond een beetje op mobile.de gekeken maar de eerste de beste 964 C2 zwart/zwart handgeschakeld kostte al 65k. Dat zijn toch wel hele ambitieuze vraagprijzen. Maar als half China en Rusland op dit moment ook de markt afstruinen naar dit soort exemplaren dan kan het zomaar eens hard gaan.

En dan te bedenken dat ik in november nog een 964 C2 zwart/zwart heb laten lopen voor 40K, vond m te duur...

Ja, het gaat nu wel heel erg hard met die prijzen. Valt me wel op dat haast alle aangeboden 964's op Mobile.de zo weinig gelopen hebben. Allemaal onder de ton. En tot aan een 50k is bijna alles met tip.

18 apr 2015 11:53
Profiel
PorscheForum Rakker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Een goed verzorgde 964 met de juiste onderstel upgrades rijdt echt beter en leuker dan een 996. Niets ten nadele van de 996 ik ken ze en kan vergelijken en mijn 996 4S had ik nog wel erbij willen hebben maar de 964 heeft gewoon een superhoge extra fun factor. De fun factor is voor ons 911 rijders erg belangrijk want als we geen fun willen kunnen we ook in een prius (sorry) gaan rijden.

18 apr 2015 12:38
Profiel
Cayman S
Franz schreef:
Franz schreef:
Gisteravond een beetje op mobile.de gekeken maar de eerste de beste 964 C2 zwart/zwart handgeschakeld kostte al 65k. Dat zijn toch wel hele ambitieuze vraagprijzen. Maar als half China en Rusland op dit moment ook de markt afstruinen naar dit soort exemplaren dan kan het zomaar eens hard gaan.

En dan te bedenken dat ik in november nog een 964 C2 zwart/zwart heb laten lopen voor 40K, vond m te duur...

Ja, het gaat nu wel heel erg hard met die prijzen. Valt me wel op dat haast alle aangeboden 964's op Mobile.de zo weinig gelopen hebben. Allemaal onder de ton. En tot aan een 50k is bijna alles met tip.

We hebben het maar niet over de prijzen welke gisteren op de auto's in Essen stonden. Daar meende mensen dan hun 911 T ui 1970 ook opeens 100000 euro op kan leveren.
Maar er was ook al weer heel veel verkocht. Voor welke prijs weten we dan natuurlijk niet.

René

18 apr 2015 12:41
Profiel
993 4S
Driver4S schreef:
Een goed verzorgde 964 met de juiste onderstel upgrades rijdt echt beter en leuker dan een 996. Niets ten nadele van de 996 ik ken ze en kan vergelijken en mijn 996 4S had ik nog wel erbij willen hebben maar de 964 heeft gewoon een superhoge extra fun factor. De fun factor is voor ons 911 rijders erg belangrijk want als we geen fun willen kunnen we ook in een prius (sorry) gaan rijden.

"Beter en leuker" is natuurlijk heel persoonlijk.
Kan me voorstellen dat sommigen een 996, want moderner, beter vinden rijden dan een 964.

18 apr 2015 13:38
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Een Audi A6 rijdt ook beter dan een 964... :mrgreen:

18 apr 2015 14:32
Profiel
993 4S
Da bedoel ik, eigenlijk rijdt bijna alles beter dan een 964 :thumleft:

18 apr 2015 17:14
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
giulia schreef:
Ik vind het een spagaat kwestie. In alle eerlijkheid kan ik op dit moment na een jaar al een smak geld verdienen op de verkoop van mijn 964. Datgene wat een goede 964 nu oplevert duizelt mij gewoon wel eens omdat je er ook hele andere leuke dingen van kan doen zoals weer de wereld afreizen zoals ik vroeger veel heb gedaan.

Een ding weet je zeker...nu verkopen en je koopt het (hoogstwaarschijnlijk) nooit meer terug.

Nu verkopen voor 60K of over 10 jaar voor 600K ?!

:wink: :popcorn:

18 apr 2015 17:42
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
De mijne gaat binnenkort toch echt wel in de verkoop binnenkort, alleen nog even bepalen via wie ik dat ga doen....

19 apr 2015 16:17
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Afbeelding

Niets gek aan toch :mrgreen:

19 apr 2015 16:45
Profiel
Noord-Brabant
marino schreef:
De mijne gaat binnenkort toch echt wel in de verkoop binnenkort, alleen nog even bepalen via wie ik dat ga doen....

Ga je er iets voor terugkopen?

19 apr 2015 16:49
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Eerlijk gezegd, denk het niet. Zal het voorlopig moeten doen met m'n KJN...

19 apr 2015 16:54
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
marino schreef:

Je hebt een PB :mrgreen:

19 apr 2015 17:41
Profiel WWW
Porsche 911 2003
Waterland
En toch speur ik stiekum steeds weer naar een standaard 996 C2 Coupe mk1 met handbak…..zie maar weer eens een nette te vinden met weinig km's!
Gewoon als DD erbij….toch even 300+pk op 1300kg! Daar kan een 964 of 993 niet aan tippen! De nette worden schaars, en dus…….

19 apr 2015 18:01
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
Dan ga je toch niet opwerelreis Giulia ;-)

19 apr 2015 19:41
Profiel
Zou kunnen...en wereldreis is een groot woord maar ik heb in het verleden altijd reizen gemaakt van een week of 5 naar midden- en Zuid Amerika, Nieuw-Zeeland, het verre oosten enz. Die herinneringen blijven altijd en dat vind ik nog steeds heel waardevol. Ik ben echt dol op leuke en oudere auto's en heb er een stuk of 50 gehad en de 964 vind ik geweldig maar ik blijf er bij dat echt belangrijker zaken en dingen in het leven zijn.

19 apr 2015 20:34
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
"Beter en leuker" is natuurlijk heel persoonlijk.
Kan me voorstellen dat sommigen een 996, want moderner, beter vinden rijden dan een 964.

Even een tijdje met andere dingen bezig geweest en het blijkt dat hier veel veranderd is... :mrgreen:

Cazzo heeft gelijk. Beter wn leuker is erg persoonlijk. En persoonlijk was ik behoorlijk snel uitgekeken op de luchtgekoelde 911 qua rijbeleving. De 996 geeft mij wel die beleving. Heeft niks met oud of nieuw te maken, maar alles met wat je zoekt in een auto... En ik ben er achter gekomen dat ik een super communicatief onderstel hoog op mijn lijstje heb staan. Vandaar dat ik mijn oude Lotus briljant vond. En dat ik 12 jaar een Cobra als dd had en daar eigenlijk niet op uitgekeken raakte. En vandaar ook dat mijn vroege 996 c2 mij ook nog altijd weet te bekoren. Wat dat betreft vond ik de lufties die ik gereden heb een meer 'distant' rijervaring.

19 apr 2015 21:36
Profiel
993 4S
MickRS schreef:
Cazzo heeft gelijk.

Categorie open deuren :thumleft:

19 apr 2015 22:08
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 C2.
Ik ben helemaal gek met mijn 1992 964 c2 hand zwart/zwart in 100% staat. Heb er ook een aantal jaar geleden heel lang naar gezocht. Dat zoeken duurde ook al meer dan een jaar, er was veel meer beschikbaar dan nu, en vele 11-jes gezien. De zoektocht was meestal leuk, , even zo vaak een teleurstelling. .. Opgelapt, schade, gespoten geen onderhoud behalve wat olie.. tot ik deze dus alwwer aantal jaar geleden zag.

Toch, al is het mijn jongensdroom en geniet ik ervan als ik hem zie en nog meer als ik hem rijd.... Als iemand een topprijs biedt zoals ze nu gaan in deze conditie dan denk ik dat ik met een traan afscheid zal nemen.

De fun heb ik eigenlijk het meeste in de 964 maar ik denk dat een 997 en wat zakgeld ook fijn is

19 apr 2015 23:00
Profiel
993 4S
Zo, das de derde vandaag die wil cashen.
De 964-bubble gaat barsten...

19 apr 2015 23:20
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
zodra de mijne 300k gaat opleveren gaat die ook de deur uit hoor :mrgreen: , appartementje in zuid france :cheers:

lekker he dromen jongens :wink:

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

19 apr 2015 23:31
Profiel WWW Facebook 
Noord-Brabant
Buiten het feit dat er bijna geen 964 meer aangeboden wordt, zie je ze ook haast niet meer rijden. Vandaag een stukkie wezen toeren en kwam hoofdzakelijk 997's tegen. En dat voor een zondag met het prachtige weer wat we hadden.

20 apr 2015 0:24
Profiel
993 4S
Snel weg doen Franz!
De markt gaat c(r)ashen!!!

20 apr 2015 10:45
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Snel weg doen Franz!
De markt gaat c(r)ashen!!!

Dat zou jij wel willen hè, Cazzo... :mrgreen:

In your dreams!

20 apr 2015 10:52
Profiel
PorscheForum Rakker
ja ze ziet ze nog wel rijden hoor. Zondag op de A1 richting A'dam, 964 cabrio (denk zwart) dakje open :thumleft: geen 996 gezien overigens.........

20 apr 2015 11:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1159 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende