WallyP
|
nieuwe dempers gemonteerd; hoogte??
Beste allemaal,
Ben met mijn SC 3.0 "81 druk aan het restaureren, begonnen met de technische kant. Nu loop ik ergens tegenaan wat betreft de vering.
Ik heb aan de achterzijde nieuwe dempers geplaats (is een geheel), voorzijde nieuwe fillers in de standaard poten. De hele voortrein is eronder weggeweest, alles laten stralen/spuiten incl. nwe rubbers.
dit heb ik gemonteerd, besteld bij Parts Wise; 91133305149 911 (71-86) Schokbreker achterzijde serie: "Sportlich strasse" voor Boge en Bilstein poot Voor: 2.3E, 2.3S, 2.3T, 2.7, 2.7S Carrera, 3.0SC,
91134191304 911 (71-86) Schokbreker voorzijde serie "sportlich Strasse" voor Boge poot. Voor: 2.0T, 2.2T, 2.3T, 2.3E, 2.3S, 2.7, 2.7S Carrera, 3.0SC Carrera, 3.2
Na het monteren van bovenstaande delen, de wielen weer onder de auto, brug laten zakken; Staat de auto ineens een CM of 4/5 hoger dan voorheen! geen gezicht! Aan de voorzijde kan er nog iets gesteld worden, de torsieas in de voortrein is ook los geweest, ik mij voorstellen dat de veranderde hoogte hier iets mee te maken heeft. Alleen de achterzijde is volgens mij niets gebeurd wat de hoogte kan beinvloeden behalve de dempers zelf. Volgens mij heb ik wel de juiste onderdelen gemonteerd.
Zijn er mensen die enig idee hebben wat dit kan zijn, of wat ik over het hoofd zie??
Alvast bedankt voor de reacties
mvg Walter
|
John964
Carrera 3.2, Ex. 964 C4, Boxster S 981, 997S en 964 C4Roerdalen
|
Re: nieuwe dempers gemonteerd; hoogte??
Ik zou er een stuk mee rijden, zodat het onderstel zich kan 'zetten'. Bij een normale personenauto zakt de carrossie ook als er een stuk mee gereden en gestuurd is.
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Re: nieuwe dempers gemonteerd; hoogte??
Torsiestaven wel op dezelfde plek teruggezet of gewoonweg dr in gestoken...? Als de auto nog veert kan het niet aan de dempers liggen.
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|