Auteur |
Bericht |
geertsabine
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
@Dlotus: amen! Geen woord aan toe te voegen.
|
22 apr 2015 21:30 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
964 is grotendeels handgebouwd en tevens de duurste 911 om te produceren. De reden dat ze na een aantal jaren al vervangen werden door de 'goedkopere' 993.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
22 apr 2015 21:37 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
22 apr 2015 21:58 |
|
 |
A-Line
LEEUWARDEN
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
David, Helemaal mee eens. De discussie blijft maar door gaan....................... Volledige onzin mijn in ziens. Het lijkt wel of een ieder de bevestiging wil hebben van anderen wat dat hun Porsche de mooiste of beste investering is of what ever. We bepalen toch voor ons zelf wel welke de mooiste, beste, fijnste, meest echte, spectaculairste Porsche is die het beste bij ons past. Volgens mij moeten velen nog beginnen met echt te genieten van hun Porsche 
|
22 apr 2015 22:01 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Vandaar de 964-kwalieitsissues?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
22 apr 2015 22:02 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Vandaag lekker met mn 3.2 tje heen en weer Brussel gedaan in relaxed tempo, die gaat niet weg voor een 964. Misschien ooit een 993 , die vind ik kwa looks nog steeds mooi. Vrouwen die een heel klein beetje scheel kijken vind ik ook sexy 
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
22 apr 2015 22:04 |
|
 |
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
22 apr 2015 22:29 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Moet je eens proberen als 'ie een nachtje buiten heeft gestaan met -10gr... Voor mij de 993. Bubbel of niet. Machinaal of handmatig. Lekker boeien. Gewoon omdat IK 'm mooi vind.. 
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
22 apr 2015 22:43 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Helemaal eens. En in praktijk resulteert dat in het feit dat de 964 mooier, beter, fijner, echter en spectaculairder bevonden wordt door de meeste mensen tov een 993. Subjectief, dat wel. Maar zo is het schijnbaar wel gezien de vraagprijzen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
23 apr 2015 9:47 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
De meeste mensen rijden ook een VAG.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 apr 2015 9:58 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Prijzen voor een 993 liggen gemiddeld nog altijd hoger. Bovendien verwacht ik dat weldra, wanneer ook de eerste 993's de leeftijd van 25 jaar naderen en dus in landen als België fiscaal interessant worden, de prijzen van 993's nog een extra stimulans gaan krijgen. Net als recent ook het geval was met de 3.2 en nu de 964. Maar het zijn beide leuke en mooie elfjes. De 964 was de eerste waarmee ik meereed en met een 993 ben ik opgegroeid, maar uiteindelijk rij ik nu zelf met een beter sturende tijdgenoot (968 CS) @ Franz de carrière van de 964 was zeker niet korter dan deze van de 993.
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
23 apr 2015 10:05 |
|
 |
giulia
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Ik denk ook dat de hele wereld de prijsstijging van de 993 afwacht tot dat ze in België 25 jaar zijn.... 
|
23 apr 2015 10:12 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Er zijn nog wel meer landen waar een wagen oldtimer wordt na circa 25 jaar... (Spanje, Frankrijk had dit tot voor kort ook maar hebben het nu naar 30 jaar verhoogd, Italië heeft een speciaal stelsel na 20 jaar, enzovoort) Enja, koop in België een 964 die 24 jaar is en je mag meteen circa 3000 euro aftikken (belasting op inverkeersstelling + jaarlijkse verkeersbelasting (1500 euro jaarlijks voor een 3.6)) ten overstaande van quasi niets als deze 25 is. Dat wilt zeggen dat er bij ons nog wat extra marge is voor de aanschaf van oldtimers. Vandaar dat ik sprak van extra stimulans, en niet drijvende kracht! Bovendien blijven prijzen toch redelijk streekgebonden (door onder andere transport en aanpassingskosten). 964's en 993's waren tot voor kort flink goedkoper in de VS, en toch gingen we niet massaal over tot importatie.
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
23 apr 2015 10:16 |
|
 |
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Klopt koop je een 911 van welke type dan ook omdat je het zelf de mooist beste vindt of van wat anderen er van vinden en dan indirect van jou vinden. Objectieve criteria bestaan er niet. En dan nog. Uiteindelijk weet ik toch dat ik altijd zelf gelijk heb. Wat anderen denken te mogen vinden van mijn keuze interesseert mijn geen *!@$#$. Ik heb respect voor iedere 911 rijder en groet ze allemaal (ja ook 991 rijders na een paar jaar begint ook dat model te wennen).
|
23 apr 2015 12:45 |
|
 |
Kappi2907
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Hoe maak ik Appelflappen?
•Baktijd 15 minuten
Elektrische oven: 225 °C, Heteluchtoven: 210 °C, Gasoven: stand 5-6, 1 Haal de bladerdeegplakjes van elkaar en laat ze ongeveer 10 minuten ontdooien. 2 Verwarm de oven voor. 3 Schil ondertussen de appels, verwijder de klokhuizen en snijd ze in kleine blokjes. 4 Bestrooi de appelblokjes naar smaak met kaneel en suiker. 5 Meng hier eventueel rozijnen door.
|
23 apr 2015 13:43 |
|
 |
Pieter_964
964 C4 (90)
ex 997 S (08), 996 C2C (01)München
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Niet vergeten de rozijnen te laten wellen, vind ik veel lekkerder. Maar ja dat is mijn smaak. Ik probeer altijd goudreinet appels te gebruiken, zoals mijn moeder dat alijtd deed. Dat is de beste Manier.
_________________________________________ "Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars
|
23 apr 2015 15:51 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Niet korter maar er zijn in die periode wel veel meer 993tjes geproduceerd omdat de productie meer geautomatiseerd was tov de 964. En met de komst van de 3.4 (mede vanwege de nieuwe emissie-eisen en de vraag naar meer vermogen) kon er nog meer bezuinigd worden op de productiekosten vanwege het nieuwe motorconcept (er werd afgezien van het Mezger-concept) dus werd de 993 weer vervangen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
23 apr 2015 16:50 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Loose the wiper Add a turbo-wing 
|
23 apr 2015 16:56 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Voor een 26 jaar oude sportwagen pur sang, want de 964 C2 werd gewoon dmv kleine aanpassingen gebruikt voor de Porsche Cup-races itt de 993 die het moest doen met een ander blok, doet ie het niet verkeerd tov andere merken uit die periode. Maar droom lekker verder over je 20k 964 Cazzo 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
23 apr 2015 16:59 |
|
 |
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
|
23 apr 2015 17:19 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Wiper delete komt er wel een keer, Tujbospoilert juist niet, lillik man.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 apr 2015 18:19 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
What goes up must come down Franzie( Isaac Newton)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 apr 2015 18:22 |
|
 |
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
FOUT: Wanneer je de escape velocity hebt bereikt stijg je door naar de stratosfeer en zo de ruimte in hoger hoger en hoger. Je quote een soort beurs wijsheid maar Newton heeft er niets mee te maken.
|
23 apr 2015 18:27 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
ff goegelen?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 apr 2015 18:42 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: Is de 964-bubble aan het barsten???
Nou, ik wacht wel effe op wat je nu eigenlijk wil zeggen hoor. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
23 apr 2015 19:25 |
|
|