Hallo ik ben nieuw op het porscheforum mijn naam is Jestin Martens ik ben 13 jaar oud mijn vader heeft een rooie cayman s. En ik rij vaak met hem mee onder andere de tunnel challenge
10 mei 2015 20:56
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Re: voorstellen jestin martens (13)
Nog een paar jaartjes geduld..... En dan kun je zelf achter het stuur plaatsnemen
10 mei 2015 21:10
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Je bent in ieder geval op tijd met het begin van je hobby en wist je dat er ook porsche fietsen en brommers zijn!
_________________________________________ Nie janken.
11 mei 2015 4:44
PorscheDude
nou master ken ik denk dat het nog wel even duurt voor dat ik in de porsche rij maar toch bedankt
11 mei 2015 20:09
MY00
Cayman S
Veel korter dan de jaren welke erna komen en je lekker kunt genieten van het auto rijden
Jestin, welkom! Heb je al eens vaker gezien met je vader samen. Nu met de mooie Cayman S kun je denk ik niet wachten om je rijbewijs te mogen halen. Lid van dit forum is een goede start.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum