Auteur |
Bericht |
Pw250
964
|
Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 17 mei Aquabest
Prima kunnen vermaken, ook de kleine keek lekker z'n ogen uit (7mnd). Mooie opkomst en nog drukker als vorig jr volgens mij. Organisatie is top verder (1 minpuntje... ruim een uur wachten op een burger en sateetje..... jammer)
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
18 mei 2015 12:34 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Gisteren ook naar Best gereden, samen in een treintje met een 20-tal Porsches uit Vlaanderen. Het plaatsvinden op het terrein ging zonder file, ofwel heb ik geluk gehad, ofwel piekfijn geregeld. Beter dan in Dinslaken. Goede signalisatie, alleen konden ze me niet zeggen waar de ruimte voor NPC was. Er was een massale opkomst waaronder parels van Porsches, nu ook wel niets gezien wat ik nog niet had gezien. Locatie vond ik heel mooi van kader. De zon was gelukkig van de partij, want ik denk als het regent dat alles snel is opgekuist. Leuk dat zoveel komen opdagen als het gratis is. Persoonlijk ben ik bereid om iets te betalen om dan nog iets meer te zien te krijgen, nog wat meer actie etc. Veel toffe babbels gehad, ook velen niet kunnen zien. Echt wel groot. Mijn foto's online : https://www.facebook.com/RUFIEeventsGreets, Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
18 mei 2015 12:35 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Dat was het zeker! Maar ineens was het toch... tja hoe laat was het eigenlijk, 17:30uur of zoiets. Erg gezellig daar in het zonnetje met een biertje. Jammer voor PW250 dat hij 1 uur op een sateetje moest wachten... Dat was bij mij totaal anders: André en ik liepen rond en werden ontvangen bij een stand (naam ben ik even kwijt, er stond een 944 met raceonderstel) waarbij de dame vroeg of we een glaasje "prik" wilden. Ja graag, bleek dus champagne/prosecco te zijn. En daarna kwamen de verhalen los en kregen we van alles toegeschoven zoals wraps met zalm, rundvlees, stukjes meloen met ham, potjes met garnalencocktail enz... het was heerlijk! Als toetje nog keuze uit 3 etages Belgische bonbons en daarna op naar de volgende stand, die lag weer net achter die hamburgertent met die lange rij ervoor haha
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
18 mei 2015 14:01 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Jij hebt ook altijd geluk zeg!! Moet in het vervolg maar wat meer bij jou in de buurt blijven.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
18 mei 2015 14:17 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Maar moet zeggen dat we wel weer een hele mooie dage hebben gehad en onze oogjes weer niets tekort kwamen. Natuurlijk was ik weer de weg kwijt en parkeerde ik mijn wagen daardoor helemaal aan de andere kant van het terrein. De bedoeling was het PF vak...........maar ja hahaha. Dat zal ook de reden zijn geweest waarom wij zoveel bekenden niet hebben gezien. Duurde een eeuwigheid voordat we bij het PF vak aankwamen, toen waren er al veel weer vertrokken Of iedereen is stiekem de andere kant op gelopen als wij in het zich kwamen haha Prachtige dag gehad en volgend jaar zijn we er zeker weer bij. Mijn foto's staan in mijn Picasa album. Link staat hieronder. Ber
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
18 mei 2015 14:24 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Haha Berrie, stuur eerst Ellen maar, ik kan met jou toch niet gearmd gaan rondlopen
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
18 mei 2015 14:25 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Leuke dag (of eigenlijk weekend) gehad Wel oppassen want er waren dit jaar (weer) minder standhouders en als die trend door zet wordt het wel erg schraal op het veld...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
18 mei 2015 14:28 |
|
|
Ber
|
HAHAHA, dan zet ik wel een pruik op! Met zoveel mooie wagens zien ze dat toch nie.
|
18 mei 2015 14:47 |
|
|
Pw250
964
|
Viel me indd ook op. Is het straks alleen maar "Parkeerveldje" kijken naar andermans P.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
18 mei 2015 14:49 |
|
|
TERRUM
|
Heerlijke dag gehad, één van die evenementen waar ik naar uitkijk, graag volgend jaar weer van de partij
Grtz Geert
|
18 mei 2015 17:08 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Wij hadden ook besloten om even een kijkje te nemen. Hadden 's middags nog een afspraak, maar we hadden ruim een uur, moet lukken.... nou er stonden meer Porsches dan we hadden verwacht. Was erg leuk! Weet niet of het zo lukt, maar hier de link naar mijn foto's. https://www.facebook.com/sandra.beek.3/ ... nref=story
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
18 mei 2015 17:33 |
|
|
marco angelo
|
| | | | Remmel schreef: Jammer voor PW250 dat hij 1 uur op een sateetje moest wachten... Dat was bij mij totaal anders: André en ik liepen rond en werden ontvangen bij een stand (naam ben ik even kwijt, er stond een 944 met raceonderstel) waarbij de dame vroeg of we een glaasje "prik" wilden. Ja graag, bleek dus champagne/prosecco te zijn. En daarna kwamen de verhalen los en kregen we van alles toegeschoven zoals wraps met zalm, rundvlees, stukjes meloen met ham, potjes met garnalencocktail enz... het was heerlijk! Als toetje nog keuze uit 3 etages Belgische bonbons en daarna op naar de volgende stand, die lag weer net achter die hamburgertent met die lange rij ervoor haha | | | | |
mag best even vermeldt worden dat het Guldenberg Racing uit Delft was, idd bijzonder gastvrij die mensen, we kwamen niets tekort
_________________________________________ later is nu
|
18 mei 2015 18:16 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
Welke auto's zijn nu uiteindelijk met de prijzen naar huis gegaan...???
Heb even door het concours plekje gelopen, zaten mooie exemplaren tussen , maar toch ook enkele die daar echt niks te zoeken hadden...
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
18 mei 2015 19:36 |
|
|
Lechapeau
|
Eindelijk ook een keer naar Aqua Best .... andere jaren viel het in mijn vakantie. Prachtige locatie met erg veel mooie Porsche. De Kinderen op het strand gedropt en zelf een klein rondje gemaakt, kon ze helaas niet te lang achter laten. Gelukkig en dat zeg ik niet snel, ben ik niet met de Porsche gegaan maar met de dd. ....... was een grote zandbak achterin
|
18 mei 2015 19:52 |
|
|
Marc996
Den Dungen, N-Brabant
|
|
18 mei 2015 22:51 |
|
|
Joop!
BMW G21 330i Touring
|
|
19 mei 2015 9:05 |
|
|
PUUR Porsche Mag
|
Bedankt voor alle spontane reacties en mailtjes na afgelopen zondag. Uiteraard hebben wij ook enorm genoten van al het moois en de sfeer in Best, mede mogelijk gemaakt door jullie! Een uitgebreid verslag volgt nog in de juni-uitgave van PUUR Porsche Magazine Uiteraard zijn tips om verder te groeien/te perfectioneren altijd van harte welkom voor onze evaluatie. Stuur gerust een mail naar info@puurpm.nlTOT VOLGEND JAAR!
|
19 mei 2015 9:16 |
|
|
PUUR Porsche Mag
|
Inmiddels is de aftermovie ook beschikbaar, klik hier!Veel kijkplezier!
|
20 mei 2015 17:05 |
|
|
drknauf
|
klik HIER en HIER
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 mei 2015 17:07 |
|
|
Danny K
991 C4 BlauwRhoon
|
|
24 mei 2015 21:32 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
In het blad PUUR mooi artikel over het door hen georganiseerde evenement. Zo wordt er gerefereerd naar het Porsche Forum, Pacoloco, Alex Porsche, roland2953 en zumwa worden aangehaald. Daarnaast diverse mensen geïnterviewd, leuk.
|
06 jul 2015 20:20 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
komt nog een extra treffen in oktober in Boxtel: http://puurparkporsche.classicparkfestivals.nl/
|
06 jul 2015 21:38 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
En de groeten
|
07 jul 2015 13:45 |
|
|
Rescue911
|
Jouw radiateuren worden toch ook gekoeld door rijwind/lucht?
Uiteindelijk is elke Porsche luchtgekoeld dus gewoon gaan.
|
07 jul 2015 13:55 |
|
|
PUUR Porsche Mag
|
We werken aan het idee om bij het volgende PUUR Porsche Treffen in Best (22 mei 2016) een speciaal Transaxle plein in te richten, denk gerust mee over een leuke opzet!
|
08 jul 2015 8:25 |
|
|