Auteur |
Bericht |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
...Had ik als camera-leek ook last van met m'n vorige digcam (Minolta F100 / 4Mp). Dit vervelende issue zat bij mij in de tijd tussen het knopje indrukken en het moment waarop de camera na veel rekenwerk (?) zelf *daadwerkelijk* de foto neemt...
Heb hiermee op Spa *alleen maar* foto's van zoab mee naar huis genomen.....
Dat ding dus bij de weg gezet en nu bezig met een Kodak DX7590 (5Mp). Die maakt tenminste een foto als ik de knop indruk. Flitst ook keer op keer snel, dus niet wachten op het opnieuw "laden" van de flitser. Erg prettig. En ook nog met 10x optische zoom...
(Saillant detail: deze camera is nu overal in aanbieding, nadat ik er de vier maanden geleden hoofdprijs (E 329,-) voor betaalde.... )
_________________________________________ Take the long way home....
|
05 sep 2005 1:24 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Wat blindelings werd ontkent door omstanders........
|
05 sep 2005 7:07 |
|
|
John
Cayenne
|
Ik heb wat gemist lees ik, ach volgende keer ben ik der wel bij.
|
05 sep 2005 7:53 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
05 sep 2005 9:02 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ben ik nou nog steeds de enige die de vesuvio vind???Voor de goede orde ik vind de kleur wel mooi.Maar die wielen en die spiegels Het lijkt wel een budgetmodel...
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 sep 2005 9:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ja Erwin...jij bent de enige
Ik snap het nog steeds niet...vind persoonlijk dat jij een erg goede smaak hebt, maar hierin verschillen we hemelsbreed ; ik vind de Versuvio zoals die in Lelystad reed(2S met RSR's) helemaal goed
|
05 sep 2005 9:14 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
05 sep 2005 11:03 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
We kunnen van zijn naam wel een zelfstandignaamwoord maken.Weet iedereen voortaan waar we het over hebben......
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 sep 2005 12:28 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
|
05 sep 2005 14:09 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Maar we hebben je wel degelijk zien rondgaan ; wauw...wat ligt jouw wagen strak zeg...mooi geluid ook ...zeker met die kleine stootjes gas die je gaf in die 2 bochten na het rechte stuk
...ik durf 't bijna niet te vragen..
|
05 sep 2005 14:19 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Volgende keer gewoon vragen
|
05 sep 2005 14:37 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Doe ik! Niet om zelf...hoor...wees maar niet bang, maar een keer ernaast lijkt me best mooi..
|
05 sep 2005 14:49 |
|
|
John
Cayenne
|
Jaja, ik heb het in de NPC wandelgangen gehoord (Willem van der Klis was niet blij), jij bent de nieuwe NPC slalomkampioen in spee, volgende keer wellicht opnemen tegen Jan (ook al een 997s), man die karren zijn dus superieur in de bochten, en pakken zelfs dik de zeer van Peekaas voorziene turbo's etc..
|
05 sep 2005 14:56 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
997S ligt idd erg strak ; ben benieuwd of er überhaupt verschil te merken zou zijn, met een zelfde rijder, tussen een GT3RS of een 997S qua tijd...denk dat het elkaar niets maakt..
|
05 sep 2005 15:05 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Jongens toch,
GT3RS is superieur.
997 zal ongetwijfeld goede wegligging hebben, maar GT3RS is nog wat stapjes hoger.
Dit is een pure racer, lees het verslag in de Autovisie er maar eens op na.
|
05 sep 2005 15:17 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Dan is het toch de chauffeur geweest.
|
05 sep 2005 16:03 |
|
|
John
Cayenne
|
Bij de slalom is vermogen nou niet het belangrijkste.
Boxsters zijn vaak superieur
|
05 sep 2005 16:09 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Als je zó rond kunt rijden, hoef je je idd nergens voor te schamen..
|
05 sep 2005 16:12 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Bij snel bochtenwerk zal een Boxster (bijna) altijd winnen ( ? ).
De huidige Boxster S zal denk ik ook erg weinig onderdoen voor een "gewone" Carrera bij bijvoorbeeld tussenacceleraties ( ? ).
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
05 sep 2005 16:17 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik denk het ook
Maar wat moet ik mij eigenlijk bij die slalom van het NPC voorstellen?
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
05 sep 2005 16:52 |
|
|
John
Cayenne
|
Lekker sturen tussen pilonnetjes, gecontroleerd op een ruim circuit(je) uit de bocht vliegen kost alleen een paar graspollen en een beetje ego (weet ik uit ervaring).
Voor de een is het topsport voor de ander (ik en 80%) is het leuk tijdverdrijf.
Gezellig rondjes draaien, verder als je tweede versnelling kom je nooit, enkel de snelle hebben op het mini rechte stuk een beetje voordeel, de rest is sturen en remmen, maar diegene die lekker sturen hebben voordeel, zeker ik met mijn vermogen (340 pk) moeten het afleggen van de jongens die rustig rijden, en lekker (op de juiste manier) sturen, ik ben een hakker....remmen sturen gassen remmen etc. ach tis wel leuk tuurlijk.
Doe is mee Paul, zou leuk zijn, gewoon rondjes draaien en dan weer aan een heerlijk broodje bal met mayo (enfin als je die beschuitstuiters daar gehakt mag noemen).
Niets moet op de slalom, wel een vrolijk gezicht en een auto waar Porsche op staat, maakt niet uit wat voor type.
Vorig jaar deed er altijd een (donker blauwe) 356 speedster mee, met een heer op leeftijd, nou die ging er goed vandoor, en had een positieve correctie nav. zijn vermogen, dus een mooie tijd.
2 oktober is er weer 1.
|
05 sep 2005 17:08 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dat wist ik dus ook niet Paul...stelde me een rechte strip voor met pylonnen, en slalommen maar...klopt dus niet ;Het is een niet al te grote oval-baan, waarin in het midden een klein circuitje is aangelegd. Door de vele bochten ligt de snelheid niet te hoog, je doet het hele parcourse eigenlijk in de tweede versnelling. Een rondje duurt zo'n 65 sec voor de snelle jongens tot bv 75 sec voor de iets minder snelle. Hier
heb je een idee ; is gemaakt vanaf de tribune voor het rechte stuk, wat ook maar zo'n 100 meter is, plus een enkele bocht erin om de snelheid eruit te halen.
Er kan dus (eigenlijk ) weinig gebeuren, en draait vooral om stuurmanskunst, met in mindere mate vermogen daarbij.
Over een maand is het weer...het is voor jou natuurlijk wel een eindje rijden, maar beslist de moeite waard!
Voor zover de uitleg van een leek, die er ook slechts eenmaal is geweest..
|
05 sep 2005 17:09 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Tempting....
|
05 sep 2005 17:10 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Heh? Het is toch ; ik ben een bakker..?
Of zou dat op hetzelfde neerkomen, nee toch..?
|
05 sep 2005 17:19 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Met wat hulp???Ik heb dat gisteren ook zitten bekijken en ik verdenk je ervan dat alle hulpmiddelen aanstonden De auto maakte af en toe onnatuurlijk mooie correcties (of toch de chauffeur??)
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 sep 2005 17:35 |
|
|