Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 18:52

Antwoord op onderwerp  [ 320 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
NPC slalom Lelystad 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Jurgen schreef:
Heb wel in de gaten dat jij de kunst beter verstaat dan ik, om bewegende objecten te fotograferen, net zoals Anne zie ik trouwens [...] heeft (denk ik) met het digitale fotograferen te maken waarbij de foto pas een seconde na het afdrukken gemaakt wordt?

...Had ik als camera-leek ook last van met m'n vorige digcam (Minolta F100 / 4Mp). Dit vervelende issue zat bij mij in de tijd tussen het knopje indrukken en het moment waarop de camera na veel rekenwerk (?) zelf *daadwerkelijk* de foto neemt...
Heb hiermee op Spa *alleen maar* foto's van zoab mee naar huis genomen..... :oops:

Dat ding dus bij de weg gezet en nu bezig met een Kodak DX7590 (5Mp). Die maakt tenminste een foto als ik de knop indruk. Flitst ook keer op keer snel, dus niet wachten op het opnieuw "laden" van de flitser. Erg prettig. En ook nog met 10x optische zoom...
(Saillant detail: deze camera is nu overal in aanbieding, nadat ik er de vier maanden geleden hoofdprijs (E 329,-) voor betaalde.... :cry: :cry: )

05 sep 2005 1:24
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Rob Herfst schreef:
En er reed ook nog een schitterende 993 2S vesuvio rond met Duits kenteken.........

:arrow: Een paar forummers op de tribune vroegen zich gelijk af of zij daar .............................. zagen rijden :wink:

Wat blindelings werd ontkent door omstanders........ :wink:

05 sep 2005 7:07
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Ik heb wat gemist lees ik, ach volgende keer ben ik der wel bij.

05 sep 2005 7:53
Profiel
Westervoort
Bericht 
ER schreef:

Nee, die heeft er geen..en zal er ... :lol: :lol: :lol: (wat kwam 't er prachtig eensgezind uit he :lol:

05 sep 2005 9:02
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
ER schreef:
Rob Herfst schreef:
En er reed ook nog een schitterende 993 2S vesuvio rond met Duits kenteken.........

:arrow: Een paar forummers op de tribune vroegen zich gelijk af of zij daar .............................. zagen rijden :wink:

Ben ik nou nog steeds de enige die de vesuvio :pukel: vind???Voor de goede orde ik vind de kleur wel mooi.Maar die wielen en die spiegels :cry: Het lijkt wel een budgetmodel...

05 sep 2005 9:03
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ja Erwin...jij bent de enige :lol:

Ik snap het nog steeds niet...vind persoonlijk dat jij een erg goede smaak hebt, maar hierin verschillen we hemelsbreed ; ik vind de Versuvio zoals die in Lelystad reed(2S met RSR's) helemaal goed :wink:

05 sep 2005 9:14
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
HenkC2C schreef:
Erik en Anne ook jullie foto's zijn net als die van Jurgen super! Ik heb er stiekem al een paar gepikt :wink:

Rob inderdaad ook leuk met jou (en je mooie auto) kennis gemaakt te hebben. Voor wat betreft de sound :D 8) de aankoop van de RSR-dempers is zo'n beetje de beste beslissing van de laatste maanden geweest denk ik :wink: .

:wink:

05 sep 2005 11:03
Profiel
Sint Pancras
Bericht 
Jurgen schreef:
ER schreef:

Nee, die heeft er geen..en zal er ... :lol: :lol: :lol: (wat kwam 't er prachtig eensgezind uit he :lol:
We kunnen van zijn naam wel een zelfstandignaamwoord maken.Weet iedereen voortaan waar we het over hebben...... :wink:

05 sep 2005 12:28
Profiel
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
Hierbij nog een 3-tal foto's van een onopvallende forummer welke ook wel zeker genoten heeft van zijn rondjes op Lelystad

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

05 sep 2005 14:09
Profiel
Westervoort
Bericht 
997S schreef:
Hierbij nog een 3-tal foto's van een onopvallende forummer welke ook wel zeker genoten heeft van zijn rondjes op Lelystad

Maar we hebben je wel degelijk zien rondgaan ; wauw...wat ligt jouw wagen strak zeg...mooi geluid ook :wink: ...zeker met die kleine stootjes gas die je gaf in die 2 bochten na het rechte stuk :thumright:

...ik durf 't bijna niet te vragen.. 8) :wink:

05 sep 2005 14:19
Profiel
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
Volgende keer gewoon vragen :lol:

05 sep 2005 14:37
Profiel
Westervoort
Bericht 
Doe ik! Niet om zelf...hoor...wees maar niet bang, maar een keer ernaast lijkt me best mooi.. 8) :wink:

05 sep 2005 14:49
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
997S schreef:

Jaja, ik heb het in de NPC wandelgangen gehoord (Willem van der Klis was niet blij), jij bent de nieuwe NPC slalomkampioen in spee, volgende keer wellicht opnemen tegen Jan (ook al een 997s), man die karren zijn dus superieur in de bochten, en pakken zelfs dik de zeer van Peekaas voorziene turbo's etc..

05 sep 2005 14:56
Profiel
Westervoort
Bericht 
997S ligt idd erg strak ; ben benieuwd of er überhaupt verschil te merken zou zijn, met een zelfde rijder, tussen een GT3RS of een 997S qua tijd...denk dat het elkaar niets maakt.. 8)

05 sep 2005 15:05
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Jongens toch,
GT3RS is superieur.
997 zal ongetwijfeld goede wegligging hebben, maar GT3RS is nog wat stapjes hoger.
Dit is een pure racer, lees het verslag in de Autovisie er maar eens op na.

05 sep 2005 15:17
Profiel
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
Dan is het toch de chauffeur geweest. :oops:

05 sep 2005 16:03
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Bij de slalom is vermogen nou niet het belangrijkste.

Boxsters zijn vaak superieur

05 sep 2005 16:09
Profiel
Westervoort
Bericht 
997S schreef:

Als je zó rond kunt rijden, hoef je je idd nergens voor te schamen.. :wink:

05 sep 2005 16:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Bij snel bochtenwerk zal een Boxster (bijna) altijd winnen ( ? ).

De huidige Boxster S zal denk ik ook erg weinig onderdoen voor een "gewone" Carrera bij bijvoorbeeld tussenacceleraties ( ? ).

05 sep 2005 16:17
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jurgen schreef:
997S ligt idd erg strak ; ben benieuwd of er überhaupt verschil te merken zou zijn, met een zelfde rijder, tussen een GT3RS of een 997S qua tijd...denk dat het elkaar niets maakt.. 8)

Ik denk het ook :wink:

Maar wat moet ik mij eigenlijk bij die slalom van het NPC voorstellen?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

05 sep 2005 16:52
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ppp 356 schreef:

Lekker sturen tussen pilonnetjes, gecontroleerd op een ruim circuit(je) uit de bocht vliegen kost alleen een paar graspollen en een beetje ego (weet ik uit ervaring).

Voor de een is het topsport voor de ander (ik en 80%) is het leuk tijdverdrijf.

Gezellig rondjes draaien, verder als je tweede versnelling kom je nooit, enkel de snelle hebben op het mini rechte stuk een beetje voordeel, de rest is sturen en remmen, maar diegene die lekker sturen hebben voordeel, zeker ik met mijn vermogen (340 pk) moeten het afleggen van de jongens die rustig rijden, en lekker (op de juiste manier) sturen, ik ben een hakker....remmen sturen gassen remmen etc. ach tis wel leuk tuurlijk.

Doe is mee Paul, zou leuk zijn, gewoon rondjes draaien en dan weer aan een heerlijk broodje bal met mayo (enfin als je die beschuitstuiters daar gehakt mag noemen).

Niets moet op de slalom, wel een vrolijk gezicht en een auto waar Porsche op staat, maakt niet uit wat voor type.

Vorig jaar deed er altijd een (donker blauwe) 356 speedster mee, met een heer op leeftijd, nou die ging er goed vandoor, en had een positieve correctie nav. zijn vermogen, dus een mooie tijd.

2 oktober is er weer 1.

05 sep 2005 17:08
Profiel
Westervoort
Bericht 
ppp 356 schreef:

Dat wist ik dus ook niet Paul...stelde me een rechte strip voor met pylonnen, en slalommen maar...klopt dus niet ;Het is een niet al te grote oval-baan, waarin in het midden een klein circuitje is aangelegd. Door de vele bochten ligt de snelheid niet te hoog, je doet het hele parcourse eigenlijk in de tweede versnelling. Een rondje duurt zo'n 65 sec voor de snelle jongens tot bv 75 sec voor de iets minder snelle.Hier
heb je een idee ; is gemaakt vanaf de tribune voor het rechte stuk, wat ook maar zo'n 100 meter is, plus een enkele bocht erin om de snelheid eruit te halen.
Er kan dus (eigenlijk :wink: ) weinig gebeuren, en draait vooral om stuurmanskunst, met in mindere mate vermogen daarbij.
Over een maand is het weer...het is voor jou natuurlijk wel een eindje rijden, maar beslist de moeite waard!

Voor zover de uitleg van een leek, die er ook slechts eenmaal is geweest.. 8)

05 sep 2005 17:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
John4S schreef:
2 oktober is er weer 1.
Tempting.... 8)

05 sep 2005 17:10
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
John4S schreef:
ik ben een hakker....

Heh? Het is toch ; ik ben een bakker..? :wink:

Of zou dat op hetzelfde neerkomen, nee toch..? 8)

05 sep 2005 17:19
Profiel
Sint Pancras
Bericht 
997S schreef:
Met wat hulp???Ik heb dat gisteren ook zitten bekijken en ik verdenk je ervan dat alle hulpmiddelen aanstonden :mrgreen: :wink: De auto maakte af en toe onnatuurlijk mooie correcties :!: (of toch de chauffeur??)

05 sep 2005 17:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 320 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende