Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Vind wel dat we moeten opletten of dit wel goed gaat Er zijn altijd 2 partijen en weet dat Wil "dial-888" daar klant is en hoor van hem alleen maar positieve verhalen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 mei 2015 12:02 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Je schrijft dat de partij die de opbouw heeft gedaan z'n handen wast in onschuld. Op zich nog geen probleem, maar is er enige mate waarin ze je helpen danwel coulant zijn richting een oplossing? Gelijk hebben en mogelijk door een rechtgang krijgen is natuurlijk prima, maar ik verwacht van dergelijke ondernemers toch ook wel dat ze (ondanks dat ze van mening zijn dat het hun schuld niet is) mee blijven denken aan oplossingen. Op is het een gevalletje deur dicht gooien?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
14 mei 2015 12:04 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Wat wel opvallend is, is dat motorbouwer een aantal zaken benoemd bij het onderwerp als verbetering die nu juist helemaal fout zijn, zoals de kopbouten, carburateurs en sproeiers. We weten dat deze motor 7000 km gelopen heeft sindsdien, maar hoe lang geleden is deze motor opgebouwd. Want als dat bijvoorbeeld 3 jaar geleden is, dan kan de motor overal geweest zijn en kunnen er daadwerkelijk anderen gerommeld hebben. Het verhaal van de kopbouten blijft dan wel vaag, maar afstellingen kunnen door andere verprutst zijn.
Maar goed, verandert de ellende helemaal niet, maar ik vind het verhaal van de topicstarter correct, hij geeft netjes weer wat de reactie van de motorbouwer is. Ik vind echter dat we dit bedrijf niet per definitie als hoofdschuldige moeten aanwijzen.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
14 mei 2015 12:06 |
|
|
giulia
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Wat een verhaal...en weer een 'specialist' die er blijkbaar nog mee weg denkt te komen. Zo zijn er meer en meer die het blijkbaar niet meer aankunnen vanwege de populariteit van het merk en daarmee de toenemende reparatie en revisie klussen. De bedragen die er mee gemoeid zijn zijn torenhoog en worden door dit soort prutswerk de nachtmerrie van liefhebbers.
Man en paard noemen heb ik overigens geen moeite mee. Hulde bij goed werk, walk of shame bij verkloot werk...
|
14 mei 2015 13:21 |
|
|
fins
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Ben ik deels met je eens; fouten worden gemaakt waar mensen werken dus je moet iemand wel de gelegenheid geven het op te lossen. Weigeren ze dat dan wordt het een ander verhaal.
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
14 mei 2015 13:25 |
|
|
giulia
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Ik heb het ook over het geen oplossing bieden.
Dan mag de walk of shame ingezet worden....
|
14 mei 2015 13:33 |
|
|
erwin964c4
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
xxx komt op mij betrouwbaar en kundig over Wat er met ts zijn auto gebeurd is wens je niemand toe,maar ik denk niet dat de fout bij xxx ligt
Vind het nogal makkelijk hoe hier een vakman en ook organisator van leuke evenementen ( zoals de porsche circuit dag op zandvoort vorig jaar oktober) te kijk gezet word
In mijn ogen is xxx een echte enthousiaste porscheman met hart voor zijn klanten
|
14 mei 2015 15:33 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Heb je 't verhaal goed gelezen?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
14 mei 2015 17:19 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Dat lijkt me een retorische vraag
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
14 mei 2015 17:24 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Enthousiast, liefhebber en leuke evenementen
Laatst bijgewerkt door porsche964 op 25 feb 2017 14:52, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 mei 2015 17:31 |
|
|
erwin964c4
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Heb ik het verkeerd gelezen? Dan mijn fout
Maar men te lezen dat volgens ts xxx een wanprestatie heeft geleverd
Ik wilde alleen even kenbaar maken dat ik xxx een mooi en goed bedrijf vind En natuurlijk begrijp ik ts zijn frustratie en hoop voor hem dat het goed opgelost gaat worden Nooit mooi als je zoiets overkomt
|
14 mei 2015 18:12 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Wie heeft er na xxx nog meer aan het blok geWerkt?? Wat zegt de vorige eigenaar er allemaal over en waar is hij geweest of zelf gedaan......?
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
14 mei 2015 22:00 |
|
|
geertsabine
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Als ik het verhaal goed heb gelezen heeft het blok 7.000 km gelopen na het reviseren ervan door xxx. Lijkt mij niet dat er daarna nog heel veel aan gewerkt is. Bovendien, de gemaakte fouten kunnen mijn inziens niet anders dan bij de revisie zijn gemaakt. Hiermee is xxx nog geen slechte tent maar eentje die ik zekerheidshalve links zou laten liggen. Ik lees uit het verhaal evenmin dat xxx ook maar iets van een handreiking heeft gedaan.... jammer, een kans laten liggen daar.
|
14 mei 2015 23:25 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Fouten maken doen we allemaal maar als je een beetje bedrijf bent dan zoek je samen met de klant naar een oplossing en probeer je niet alle verantwoordelijkheid van je af te schuiven! Ik ken ts persoonlijk en hij komt echt niet met een jippie verhaal. Ben wel eens eerder bij xxx geweest om naar een auto te kijken maar voor mij is het over met xxx.
|
14 mei 2015 23:36 |
|
|
dirty gertie
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Ik lees in de post van TS heel wat anders. De vraag van Andre lijkt me heel relevant. Door hoeveel anderen is de motor sinds de bouw aangeraakt, en wat is er gedaan? Hoe is de auto in die 7000 km gebruikt? Er is nogal verschil tussen het stuklopen van een racemotor die bv. erg intensief is gebruikt voor sportdoeleinden (rally's, klassieke races) en waar aan gesleuteld is door 1 of meerdere bedrijven, of het stuklopen van een gereviseerde motor bij normaal straat- of toergebruik.
|
15 mei 2015 8:04 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Porsche motoren staan erom bekend dat ze diverse soorten gebruik aan kunnen.
Laatst bijgewerkt door porsche964 op 25 feb 2017 14:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 mei 2015 13:46 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
voortgang is gedaan
Laatst bijgewerkt door porsche964 op 25 feb 2017 14:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 mei 2015 13:56 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Bedankt voor de foto's, is leuk (mss iets minder voor jouw... ) om te zien/volgen...
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
16 mei 2015 12:47 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Wouw, dat ziet er goed uit!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
16 mei 2015 12:50 |
|
|
HermanH
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Ouch, das mooi kl@te man. Denk je een super Porsche gekocht te hebben, is het in feite een bak ellende. Veel sterkte met het verwerken van de tegenslag. Ik zie dat je het "probleem" grondig aanpakt Volgens mij ook het enige wat je kan doen wil je zo snel mogelijk weer rijden. Valt me overigens wel tegen dat de verkopende partij niet mee wil denken of je helpt met het herstel van de schade. Ik ben van mijn specialist wel anders gewend. Blijf je draadje volgen en hoop je mooie 911 T spoedig IRL te kunnen bewonderen.
_________________________________________ My friends all drive Porsches
|
16 mei 2015 13:31 |
|
|
356_rijder
Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.Achterveld
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Sterkte ermee.
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
|
16 mei 2015 22:31 |
|
|
Marco-911
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Wat klote voor je zeg.... maar komt zo te zien wel weer goed.
|
16 mei 2015 22:39 |
|
|
Robbe
lada
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar mag ik vragen waar je nu het werk laat doen?
|
18 mei 2015 11:10 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Inmiddels zijn zijn we weer wat verder
Laatst bijgewerkt door porsche964 op 25 feb 2017 14:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 mei 2015 9:23 |
|
|
geertsabine
|
Re: Van droom naar nachtmerrie en terug een 911 T met 2.9 mo
Bijna beter dan nieuw
|
30 mei 2015 11:01 |
|
|