Re: Porsche 993 behandeling van lak met 5 jaar garantie
Inmiddels ruim een jaar verder.
Iemand die (eerlijk) kan vertellen of de auto nu echt minder snel smerig wordt na een behandeling met A-glaze?
Heb namelijk een zwarte Ford SVT Raptor gekocht.. Na 6 jaar met een zwarte auto te hebben gereden, had ik mezelf beloofd om nooit weer zo'n fout te maken.
Maar goed, nu kwam er dus een zwarte Raptor op mijn pad en ben gezwicht voor het verhaal achter deze auto.
Dat hij zwart is, is echt wel een redelijk probleem want op zwart zie je echt alles. En ik mag graag naar een schone auto kijken.
Ben erg sceptisch over iedere lakbehandeling omdat ik ervaring heb in de autoschadeherstel.
Maar: Het zou toch niet zo zijn dat wanneer er meerdere personen zeer positief zijn over een behandeling met A-glaze, het niet daadwerkelijk een goed product is.
Nu sta ik open voor een lakbehandeling met A-Glaze, maar wil dan wel dat het minstens 2 jaar ook echt aantoonbaar vuilafstotend werkt. Ik weet het, A-glaze zou 5 jaar moeten zitten, maar ben al blij als ik 2 jaar lang minder vaak hoef te wassen.
Nu heb ik hier zelf natuurlijk ook diverse middelen staan en gebruik ik een shampoo die ervoor zorgt dat er tijdens een regenbui de druppels er tijdens het rijden er gewoon "af parelen".
Maar vuilafstotend is het natuurlijk niet en het kan ook niet de bedoeling zijn dat ik mezelf voor de gek hou door een shampoo te gebruiken die het parelend effect geeft.
Wat ik dus wil:
Ik sta open om mijn auto gepolijst aan te leveren aan iemand van A-Glaze.
Voorwaarde is wel dat het minimaal 2 jaar aantoonbaar moet blijven werken.
Ik moet mijn auto dus minder vaak hoeven wassen dan mijn vorige vergelijkbare zwarte auto.
Waar ik na onderstaande quote aan twijfel:
Mocht het product echt werken zoals beloofd, zal ik het in alle eerlijkheid hier vertellen. (en zal ik mijn Porsche's wss ook laten behandelen)
Mocht het product niet werken en de auto nog net zo snel smerig worden als ik de afgelopen weken heb ervaren (en de jaren daarvoor met z'n voorganger) zal ik het hier ook in alle eerlijkheid melden en verwacht ik ook dat ik kan terugvallen op de garantie die er gegeven wordt.
Graag een reactie van meerdere personen uit dit topic die een behandeling hebben laten doen en een reactie (offerte) van ALL GLAZE NL (mag per PB natuurlijk)