Bij deze had ik me graag even voorgesteld. Ik heb reeds enkele porsches gehad oa 944 turbo, 924 turbo en rij momenteel met een 986 en met een 911 motor in mijn replica.in afwachting van mijn "droom 911" ,waarvoor ik nog aan het sparen ben, had ik dan ook graag wat meegelezen over de gangbare problemen en terwijl wat willen uitkijken naar orginele schokdempers daar 1 van mijn veel te lage sportschokdempers ongeloofelijk is beginnen kraken sinds een tijdje...
14 jun 2015 17:41
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: Voorstellen
welkom! foto's van je replica?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
15 jun 2015 13:00
Davidd
Thx sorry maar deze staan op mijn laptop die men aan het herstellen is. Enkel de motor en versnelling is wel porsche, vrees ik
15 jun 2015 13:57
Neppert
Neppert
Neppert
Waar is het een replica van dan? Welkom trouwens!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum