Gevonden! Gezocht plaat voor montage airco compressor 911 SC
Auteur
Bericht
polpol33
1980 911 SC Targa
Ulvenhout
Gevonden! Gezocht plaat voor montage airco compressor 911 SC
Beste Forumers,
Komende zomer gaan we met 2 911SC's naar Italiƫ. Mijn zwager en ik gaan 4 dagen laagvliegen door de alpen en de dames met kinderen gaan vliegen met Ryanair! Ik wil proberen de airco werkende te krijgen voor deze trip in augustus maar ik ben een plaat kwijt om de compressor te monteren. Het is de platte vierkante plaat die horizontaal onder de compressor zit. Nummer 930 126 117. Velen hebben de airco verwijderd. Hopelijk heeft iemand dit onderdeel nog liggen. Wie kan me hieraan helpen? Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Paul
PS Inmidels bovenstaand onderdeel gevonden en op zoek naar plaat 911.126.101.01. Zie bericht hieronder. Thanx!
Laatst bijgewerkt door polpol33 op 18 jun 2015 15:12, in totaal 2 keer bewerkt.
12 jun 2015 10:26
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Gezocht plaat voor montage airco compressor 911 SC
Er zullen er ook genoeg zijn die die plaat nog op hun motor gemonteerd hebben zitten...
Kortom, moet te vinden zijn..
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
12 jun 2015 10:41
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Van Kessel in Deurne?
12 jun 2015 11:14
Niels911SC
'78 911SC Targa - Champagne Metallic
Delft
Ik heb de airco van mijn SC verwijderd (loos gewicht ) dus deze plaat ligt waarschijnlijk wel ergens tussen de onderdelen. Ik kan dit weekend even voor je kijken als je wilt.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum