|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
ervaring met starthulp apparaten?
Auteur |
Bericht |
erwin964c4
|
Re: ervaring met starthulp apparaten?
De mijne is een 12v/10ah verzegelde loodzuur accu Met een stroomoutput van 400 amp/900 piek Luchtcompressor levert 260 psi En dus oplaadbaar via sigarettenplug of 220
En mijn autto starte er prima op toen die in de winterstalling stond
Tuurlijk kun je duurdere kopen ,maar waarvoor? Want zovaak heb je hem niet nodig Heb deze al meer dan een jaar niet gebruikt....
|
18 jun 2015 12:13 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Mee eens, wat mij betreft ook zo eenvoudig en goedkoop mogelijk. Alleen ik ben niet zo goed in amperes, vandaar de vraag. Ik zag ergens staan dat de lader zoals jij 'm noemt (10ah en piek 900 amp) maar geschikt is tot motoren van 3000cc. Snap niet zo goed wat de motorinhoud er mee vandoen heeft. Binnenkort maar eens eentje bestellen.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
18 jun 2015 12:31 |
|
|
erwin964c4
|
Zoals gezegd de mijne start er prima mee En de accu was eens dood ,dus moest alle stroom van die booster komen En hij deed het prima Kweet niet hoelang die het volhoud misschien zit daar het verschil in? Maar je kunt er vrij lang mee starten en handig vind ik ook dat kleine compressortje
|
18 jun 2015 12:35 |
|
|
Peter S
Porsche Spyder 718Vinkeveen
|
Wanneer kwam je daar achter?
|
21 jun 2015 14:16 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Toen ik het vroeg of ze wel aan de druppellader gedacht had
|
21 jun 2015 14:23 |
|
|
horn
PF #57
|
en of het inderdaad de bedoeling was dat het schuurtje achter de 911 aan bungelde
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jun 2015 15:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Heb zo'n jump-start-pack en verschillende druppel-laders ... maar gebruik 9 van de 10 keer de massa-sleutel die ik ingebouwd heb
|
21 jun 2015 16:37 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Uiteraard is een druppellader superieur, maar het is mij meermalen gebeurd dat de accuspanning te laag was geworden (accu gelukkig nog niet diep ontladen) voor de CTEK om nog aangesloten te kunnen worden (de CTEK geeft dan een waarschuwing en kan niet aan de slag). Om te voorkomen dat ik moet hulpstarten met een andere auto erbij (lastig) heb ik een extra accu gekocht en deze op een plaat met wieltjes gemonteerd. Startkabels ernaast aan de muur; werkt prima! En aangezien ik een nogal forse accu hiervoor gekocht heb en deze weinig gebruikt wordt loopt deze ook niet snel leeg. Eens in het halfjaar laad ik hem eens een beetje bij (met de CTEK). Gaat goed.
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
05 jul 2015 15:44 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ja, had ik ook al her en der gelezen, losse accu gebruiken. Alleen meenemen is wat meer gedoe.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
05 jul 2015 21:19 |
|
|