Re: Porsche 944 S2 targa titan metallic
Was eigenlijk min of meer geten dat de wagen hier nog te koop staat.
Er zijn ook weer aardig wat km bijgeteld en de teller staat op 342000 en nog wat.
Heb er eigenlijk best nog schik in maar voor de prijs in de openings post doe ik deze goede 944S2 nog wel van de hand.
In september is de distributie 5 jaar geleden en moet ik budget vinden voor groot onderhoud van ca € 1500,-
Dat ga ik pas uitvoeren in voorjaar 2016 na de winterstalling, wagen gaat dan op de oplegger naar "De Loods".
Deze zomer hoop ik dus nog wat extra km op de teller erbij te zetten, en mijn zoon die net zijn rijbewijs heeft laat ik er ook in rijden om rijervaring op te doen.
Hij is rustig van aard en gaat niet zo snel de hoek om als ik dat meestal doe.
Een rotonde in de 3 is mijn grootste kick en natuurlijk naar 50km in 2 seconden met warme motor.
Het geld voor verkoop heb ik eigenlijk niet nodig, alleen het geld voor het ondehoud moet ik zien te vinden.
Heb twee studerende kids die nog 3 jaar moeten en daarna is er budget zat om deze 944S2 helemaal op te rijden.
Lang verhaal en misschien krijg je intresse om te bellen want het is gewoon een goede 944 S2 die ik weiger weg te geven voor een prikkie.
Groet Jan