Auteur |
Bericht |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Re: Olie&Roest
hehe, nee maar in de nieuwe valt er weinig te verschuiven
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
01 jul 2015 8:40 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Wil een radio-delete. Zat er origineel een afdekkapje over het montage-gat voor de radio?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
01 jul 2015 11:23 |
|
|
R4MS3S
944 2.5 coupé ('83)
944S met 3.0L variocam targa ('86)Lochem
|
|
01 jul 2015 12:06 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
ja, die bedoel ik, super, ga m bestellen
|
01 jul 2015 12:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
En besteld
|
01 jul 2015 14:06 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Auto is trouwens 112 euro duurder geworden dan gedacht. Trajectcontrole op de heen- en terugweg naar Den Haag Geef toe, beetje dom, maar 80, daar val ik van in slaap...
|
01 jul 2015 14:08 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Je kan ze gelukkig "gespreid" betalen zie ik
|
01 jul 2015 17:28 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Waarom ik niet?? porsche PUUR Best Liet gas los bij 90 bord en meteen FLITS.... is deze foto op te vragen??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
01 jul 2015 18:30 |
|
|
912
|
Wil je het echt weten of weet je echt niet hoe het werkt?
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
01 jul 2015 18:40 |
|
|
André
|
Correctie, de fotoauto stond achter een geluidsscherm, zag hem in mijn ooghoek.... Direct na een bord van 90, waar ik gas loste....
Ben idd een domme boer die al 10 jaar geen bekeuring meer heeft gehad op de snelweg.... Vertel?
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
01 jul 2015 19:16 |
|
|
hilmp2
|
|
01 jul 2015 19:44 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Shit André dure grap, iets met lachen als een boer met kiespijn
|
01 jul 2015 21:20 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Ik las in plaats van autosnelweg A50; AUTOSNELWEG ASO Blijft zonde overigens...
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
01 jul 2015 21:54 |
|
|
André
|
Idd zuur en jammer geld, maar vind het wel een klotenstreek direct na een 90bord. Foto opvragen met digiD ......
|
01 jul 2015 23:02 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Gelukkig is het met de privacy goed geregeld in dit land en heb jij toch niets te verbergen Mooi kl.te overigens. Hoop knaken.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 jul 2015 23:39 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Mudje is daar ook geflitsd, voor een vergelijkbare snelheid en bedrag. Volgens mij is de rijkskast weer aardig gevuld door de evenement bij Aquabest
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
02 jul 2015 7:00 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
400 euri naar onze overheid transporteren....ben je crimineel geworden Andre?, Uhhhhhh wie...ik......nee joh was ff te laat van me gas......reed je 180 dan......nee joh reed 120 en ooohps toen opeens een 90 bordje dus ik omhoog met de rechtervoet, maarja daar stonden de mannen van de staatsincassodienst al, meteen achter het 90 bord.
We zijn zo langzamerhamd helemaal compleet genaaid door " onze " overheid. Is toch niet in verhouding. Ik zou om alleen al het overheids apparaat aan het draaien te houden, tegen beter weten in, gewoon bezwaar maken. Laat ze maar wat extra arbeid verichten voor de 400 euri.
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
Laatst bijgewerkt door SjorsPorsche op 02 jul 2015 8:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 jul 2015 7:24 |
|
|
drknauf
|
kostelijke zonde man .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 jul 2015 7:51 |
|
|
André
|
Gelukkig komt het goed terecht, Schilderswijk heeft een opknapbeurt nodig.......
|
02 jul 2015 8:16 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Als ze meteen na een snelheidsverandering staan te flitsen kun je aanvechten. Daar staan namelijk afstanden voor. Misschien dat je na kunt gaan hoeveel afstand er tussen het bord en de flitsauto zat aan de hand van het hectometerpaaltje?
Maar 400,- is belachelijk bij dit soort overtredingen. Gaat ook helemaal nergens over.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 jul 2015 8:44 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar werkt wel.
|
02 jul 2015 9:34 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Heb ik ook eens gehad......stonden ze heel smerig 1500 meter na dat bord te flitsen....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
02 jul 2015 9:43 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Cazzo: Dat werkt in zoverre dat je voortaan bij het zien van zo'n bord bovenop de rem gaat staan. En dat is fijn voor de verkeersveiligheid. Ik begrijp best dat je je aan de snelheid moet houden maar als je van 120 naar 90 moet en ze staan meteen na het bord te flitsen dan heeft het alles behalve met de verkeersveiligheid te maken natuurlijk.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 jul 2015 9:44 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
In D gaat iedereen op de rem bij een snelheidsbeperking.
|
02 jul 2015 9:55 |
|
|
André
|
Kan dat ook??............
|
02 jul 2015 11:30 |
|
|