Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:25

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 757 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende
Formule 1, seizoen 2015 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, seizoen 2015
Kijk, dat er in het team van Mercedes geen stalorders zijn kan ik begrijpen.
Echter, voor Williams dat heel graag een keer een overwinning of een podiumplaats wil halen is het van zeer groot belang om tegen Mercedes een slim tactisch spel te kunnen spelen! Dat zou de enige manier kunnen zijn om een overwinning te behalen tegen de auto's die momenteel dominant zijn.
Laat Bottas er langs, en hij zou kunnen uitlopen terwijl de langzamere Massa de mercedessen achter zich houdt! Ik ben er van overtuigd dat ze heel hard hebben zitten genieten bij Mercedes van het feit dat er zo tactisch geblunderd werd bij hun tegenstander!
Voor de sport heb je helemaal gelijk! Geen stalorders! Maar team en financieele belangen spelen horen af en toe voor te gaan in dit geval. Nu staat het team met lege handen!

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

06 jul 2015 7:33
Profiel
Cayman S
Archiebald schreef:
Zoek het maar uit, als je sneller bent kom je er wel langs, zo niet. Jammer dan.

Dit is natuurlijk al jaren niet meer zo.

René

06 jul 2015 8:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Volgens mij hebben jullie wat gemist of ik, dat jullie Massa hier de schuld van geven.
Ik heb op BBC gekeken en daar kwam gelijk al in het begin via de boordradio naar Bottas; "don't race Massa, pull away together".
Pas een heel eind later toen het snelheidsverschil nagenoeg niet meer aanwezig was, mocht hij wel met Massa racen, maar toen was het al te laat.

06 jul 2015 9:02
Profiel
Cayman S
Ik heb Bottas na het antwoord van "Laat hem ermaar voorbij of je mag hem inhalen" toch echt wel zien proberen om hem in te halen. Alleen kun je niet de hele tijd met een huidige F1 auto achter je voorganger blijven rijden en in de bochten ook zo dicht bij komen om op het rechtestuk in te kunnen halen met gelijke auto's.

René

06 jul 2015 12:04
Profiel
964 c2
Den Haag
Frans D schreef:
Volgens mij hebben jullie wat gemist of ik, dat jullie Massa hier de schuld van geven.
Ik heb op BBC gekeken en daar kwam gelijk al in het begin via de boordradio naar Bottas; "don't race Massa, pull away together".
Pas een heel eind later toen het snelheidsverschil nagenoeg niet meer aanwezig was, mocht hij wel met Massa racen, maar toen was het al te laat.

Was ook geen fout van Massa alleen, maar van het hele team. (incl. Massa)
Bottas was die rondes veel sneller, had ze wellicht i.i.g. een podium opgeleverd.

06 jul 2015 12:47
Profiel
PorscheForum Rakker
West Friesland
..??..hoezo bottas erlangs laten ? Goede team orders waren geweest: beste start Massa,dus bottas had na de start de rest moeten afremmen zolang mogelijk.

06 jul 2015 18:31
Profiel
964 c2
Den Haag
Jij hebt serieus niet gezien dat bottas de eerste 15 ronden veel meer snelheid had dan massa? :scratch:

06 jul 2015 19:14
Profiel
Niet veel meer snelheid, anders was hij er echt wel langs gegaan voor de teamorder kwam. Het is echt niet zo makkelijk om er langs te komen. Je zit vaak in verstoorde luchtstroom waardoor je meer afstand moet nemen. Bovendien heeft Bottas ( zonder dat je dat op tv echt terugziet) bij die pogingen meer van zijn banden gevergd dan Massa ( waar ik overigens geen fan van ben, jankerdje)

Je zag dan ook dat druk die Bottas kon zetten in de eerste rondes langzaam aan minder werd daarna.

Mercedes heeft het gewoon heel slim gedaan met de pitstop van Hamilton. Bovendien zijn de Mercedessen constant over de hele race daar waar bijvoorbeeld Williams altijd afzwakt in de 2e helft.

06 jul 2015 21:01
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
mijn mening

bottasshole was sneller net zoals hamiltony monatana sneller die kwam er ook niet voorbij en na de pitstop was die ook idd sneller , zo ook bottas naar mijn mening !

ik persoonlijk vind dat die 2 witte gebakkies als team niet goed gereden hebben , maarja beste stuurlui staan aan wal , je zal maar als subteam ineens vooraan rijden dan heb je daar natuurlijk geen ervaring op/in/van/mee !

but like haraldo says :

opinions are like assholes :shock:

everybody has one :mrgreen:

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

06 jul 2015 21:34
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Het blijft een vermakelijk topic met al die stuurlui aan wal :lol:

06 jul 2015 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Ronaldo schreef:
Jij hebt serieus niet gezien dat bottas de eerste 15 ronden veel meer snelheid had dan massa? :scratch:

Bottas had inderdaad veel meer snelheid in het begin van de race.
Op dat moment werd hem echter uitdrukkelijk verboden om de strijd met Massa aan te gaan.
Vermoedelijk was de achterliggende gedacht van de teamleiding, dat een gevecht nog meer tijd zou gaan kosten.
Een eind later zagen ze vermoedelijk in dat dat niet helemaal goed uitpakte en kreeg hij alsnog toestemming om met Massa te racen.
Toen was het echter te laat, want hij heeft nooit meer dicht genoeg achter Massa gezeten, voor een normale inhaalpoging.
In het begin van de race had dat waarschijnlijk wel gelukt.

Persoonlijk vind ik dat soort orders gewoon BS, laat die gasten gewoon met elkaar racen, maar elkaar wel laten leven, want je bent tenslotte teamgenoten.

Massa kan je wat mij betreft niets verwijten, hij heeft gewoon voor zijn plek gevochten zoals elke andere coureur zou doen.
Hij had totaal geen moeite om Bottas achter zich te houden, toen het eenmaal mocht, dus van een groot snelheidsverschil was er op dat moment geen sprake meer.

Bottas had nooit een podium behaalt, die zat gelijk al te zenuwpezen in zijn auto bij de eerste druppels regen.
Het is niet voor niets dat het uiteindelijke verschil tussen Massa en Bottas aan het einde van de race 27 seconden betrof, die heeft hij voornamelijk in de regen verloren.

06 jul 2015 23:16
Profiel
.

Afbeelding

.

10 jul 2015 8:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993 Targa 964 C2
Jules Bianchi overleden!
http://www.nu.nl/formule-1/4090517/form ... eden-.html

18 jul 2015 7:07
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
A Statement from the Bianchi Family

Nice, France
Saturday 18 July 2015
02.45hrs France │ 01.45hrs UK

It is with deep sadness that the parents of Jules Bianchi, Philippe and Christine, his brother Tom and sister Mélanie, wish to make it known that Jules passed away last night at the Centre Hospitalier Universitaire (CHU) in Nice, (France) where he was admitted following the accident of 5th October 2014 at Suzuka Circuit during the Japanese Formula 1 Grand Prix.

“Jules fought right to the very end, as he always did, but today his battle came to an end,” said the Bianchi family. “The pain we feel is immense and indescribable. We wish to thank the medical staff at Nice’s CHU who looked after him with love and dedication. We also thank the staff of the General Medical Center in the Mie Prefecture (Japan) who looked after Jules immediately after the accident, as well as all the other doctors who have been involved with his care over the past months.

"Furthermore, we thank Jules’ colleagues, friends, fans and everyone who has demonstrated their affection for him over these past months, which gave us great strength and helped us deal with such difficult times. Listening to and reading the many messages made us realise just how much Jules had touched the hearts and minds of so many people all over the world.

"We would like to ask that our privacy is respected during this difficult time, while we try to come to terms with the loss of Jules.”

18 jul 2015 8:09
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Hè verdomme... :cry:

18 jul 2015 9:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Was toen een raar ongeluk.
Rust zacht Jules.

18 jul 2015 22:23
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
hoeveel pech kun je hebben... als die kraan daar niet had gestaan of maar een meter naar links.....
heeft eigenlijk nog niet eens met het gevaar van het racen te maken. triest dit

20 jul 2015 13:04
Profiel
Hoho....even niet vergeten dat Bianchi daarvoor de gele vlaggen heeft genegeerd en veels te hard heeft gereden gezien het slechte weer en de omstandigheden. Blijft triest uiteraard....

20 jul 2015 17:37
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
dat klopt, dat weet ik maar als die kraanwagen daar niet had gestaan had dit niet het gevolg geweest en had hij in de banden terechtgekomen... hoe groot is die kans dat dit je overkomt

21 jul 2015 12:49
Profiel
.

Afbeelding

.

23 jul 2015 11:06
Profiel WWW Facebook 
964 c2
Den Haag
Indrukwekkende club daar inmiddels.. :cry:

23 jul 2015 12:12
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
ziek!
is dit humor? smakeloos naar mijn mening

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

23 jul 2015 15:12
Profiel
993 4S
Vind m wel grappig en zeker niet respectloos.

23 jul 2015 15:56
Profiel
964 c2
Den Haag
Ik vat 'm juist ook positief op, kan me ook niet voorstellen dat de maker t respectloos bedoelt.

23 jul 2015 19:30
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
plus 1.....

23 jul 2015 19:43
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 757 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Volgende