Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: Wat als....geen Porsche?
Een gebruikte coupe doet nu zo'n beetje wat een nette 964 doet volgens mij
_________________________________________ remmen is angst
|
12 jul 2015 9:05 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Zie mijn album alleen geen gto uit voering was mijn DD
|
12 jul 2015 9:07 |
|
|
SFRC
Modelbouwer, rally uitzetter en cursusleider navigatie & kaartlezen.Berkel en Rodenrijs
|
GTO met ietsje meer punch? Ik ben na 15 jaar nog steeds blij met mijn MGB-tje. Goed alternatief voor een 911T.
_________________________________________ Maarten ModelCarWorkshop.nl => Unieke schaalmodellen Rally-Cursus.nl => Kaartleescursus DutchRallyEvents.nl => Rally-Events
|
12 jul 2015 23:06 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat zijn de leukere dd.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 jul 2015 23:22 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Hmm, ik dacht dat zoiets minimaal rond de anderhalve ton zat ongeveer Nog niet (veel) goedkoper gezien..
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
13 jul 2015 7:10 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 jul 2015 9:31 |
|
|
giulia
|
Moderator!!!!
Ingrijpen......ernstige topic vervuiling.
|
13 jul 2015 9:39 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 jul 2015 10:33 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
corvette C1 ________________________________________________maserati bora alfa romeo montreal _________________________________________Mercedes SLR sterling moss
Laatst bijgewerkt door dpRide op 14 jul 2015 9:07, in totaal 3 keer bewerkt.
|
13 jul 2015 10:48 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Beste henk denk dat je gelijk hebt Dacht dat het een cont gt was en geslammed maar is een supersport die zijn idd een stuk prijziger zie ik Ik zou genoegen nemen met een gewoone gt
|
13 jul 2015 12:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Niet met dezelfde beleving, maar naast de Shelby Mustang ( Eleanor), dan toch ook deze:
|
13 jul 2015 17:20 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik zag laatst een gele GT86 rijden, zag er erg tof uit. Geen idee of het ook goed rijdt, maar lijkt me leuk speelgoed irt de prijs.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
13 jul 2015 19:29 |
|
|
The Dude
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
|
Iets met daad en woord.... 996 af, nu een GTR.
_________________________________________ één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden!
|
13 jul 2015 21:53 |
|
|
Henk
PF # 136
|
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
13 jul 2015 22:41 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Nice!! En dan in het geel
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
14 jul 2015 11:59 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je zou dus denken dat Porsche volledig zelfverzekerd elke testauto zou uitlenen voor een vergelijking. Toch blijkt dat niet het geval voor dit duel. ..... en dus wordt een 911 Turbo S ter vergelijking geleverd Toch een "beetje onder de indruk" blijkbaar
|
14 jul 2015 21:06 |
|
|
Henk
PF # 136
|
En terecht
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
14 jul 2015 21:40 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
14 jul 2015 23:57 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Schitterende wagen om mee te rijden, draait nog om echt RWD rijplezier. Tevens een erg compleet pakket met onder andere een sper standaard! Aanrader voor zij die niet van pocherige cijfertjes maar van echt autorijden houden.
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
15 jul 2015 9:25 |
|
|
Scooby-R
Een echte Nee-T3
|
Zou ik toch voor de Subbie BRZ in het blauw gaan, met een blower-kit wel te verstaan. (Ooit een gewone BRZ meegekregen van m'n Sub dealer.....rijdt superleuk !)
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
|
15 jul 2015 10:14 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
In alle tests die ik gelezen heb las ik dat de Toyota de fijnere van de 2 is. Net iets beter aan het gas, en scherpere wegligging. Vandaar de keuze voor de Toyota. Maar de Subaru zal ongetwijfeld ook fijn zijn, waarschijnlijk zijn de verschillen marginaal.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
15 jul 2015 11:40 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Gisteren toevallig nog een zwarte Toyota gespot toen ik vanuit Heusden kwam rijden. http://www.omroepbrabant.nl/?news/23282 ... ewond.aspx
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
15 jul 2015 12:11 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
15 jul 2015 12:25 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Qua PK's en beleving wellicht niet helemaal hetzelfde (net zoals de DS van Black Betty) maar de Mercedes C/R 107 serie blijft wel aantrekkelijk. Bouwjaren '71 to '89', minimaal 6 cyl. en goede exemplaren al te koop vanaf €20k.
Dit overigens zonder de 964 te verkopen, dat dan weer wel.
ps foto's plaatsen blijft moeilijkvoor mij als digitale kluns.
|
20 jul 2015 16:38 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
|
20 jul 2015 20:58 |
|
|