|
Banden: online kopen, waar monteren?
Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Banden: online kopen, waar monteren?
Ze zitten eronder. Gemonteerd door De Loods in Den Dolder (dank Djurre ). DOT code 2x 1915 en 2x 2015. Prima dus. Gerestaureerde nieuwe velgen en naafkappen. Blij mee.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jul 2015 20:31 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Aan het bord in de tuin te zien, heeft Djurre het niet voor niets gedaan
|
17 jul 2015 20:51 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Of juist wel en moet nu gedwongen......
|
17 jul 2015 21:19 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Alles afhankelijk van de eigenaar van het huis waar het bord in de tuin staat.... Djurre of Horn..... Olaf weet ook van wie het huis is
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
17 jul 2015 22:42 |
|
|
horn
PF #57
|
van de oude vrouw drie deuren verderop wiens man net in een verpleeghuis is opgenomen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 jul 2015 8:31 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... want je durft de Jag niet voor je eigen huis te zetten?! Dat jij je iets aantrekt wat anderen ervan vinden
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 jul 2015 9:43 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Auto staat gewoon bij hem voor 't huis en van 2 buren.... krijg je met zo'n dikke Jag...
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
18 jul 2015 10:31 |
|
|
horn
PF #57
|
|
18 jul 2015 12:34 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Het zal wel vloeken in de Hornkerk zijn, maar ik vind die velgen echt niet passen bij zo'n tijdloos mooie auto Iedere Sjaak
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
18 jul 2015 12:49 |
|
|
horn
PF #57
|
nee hoor, is inderdaad een geval van Iedere Sjaak. Zijn overigens BBS Milan velgen voor de Jaguar XJ. Dus horen wel op deze auto...
|
18 jul 2015 13:47 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Nu ik eens gegoogled heb op "classic Jaguar XJ rims" begrijp ik je keuze al wat beter
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
18 jul 2015 14:02 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Prachtauto. Heb in '68 in de eerste XJ serie van m'n oom mogen rijden. Was toen een hele ervaring voor mij! Ik vind de velgen wel mooi. Je maakt ze hoop ik niet zwart
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
18 jul 2015 15:00 |
|
|
horn
PF #57
|
|
18 jul 2015 15:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik wilde ze gunmetal maken (binnenkant). Maar dat mocht niet van Pascal... vond-ie tokkie. Dus heb ik ze maar zo gedaan. Origineel zijn ze overigens oyster (beetje zacht goud/koper kleurig)
|
18 jul 2015 15:07 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
mijn oom had in de jaren 70 ook een XJ.......maar dat was een coupe. Zilvergrijs met een zwart vinyl dak. Ik zag deze auto op het net en het zou me niet eens verbazen als het 'm was. Grapje dit is een foto van een modelletje, maar die auto roestte destijds zo hard , dat mijn oom hem na twee jaar al weg heeft gedaan. Dus als ie in de pers is gekomen, is dit model er misschien wel van gemaakt.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
18 jul 2015 17:22 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Nee, maar wel ervaringsdeskundige, kom met mijn Porsche, Q7, BMW 118D, Mini Cooper S, Alfa Mito, Harley Electra Glide and Harley Custom voor al mijn banden al sinds jaar en dag bij dezelfde bandenboer, daarbij heb ik mijn ogen niet in mijn zak zitten, en oh ja vroeger ook wel eens een "paar" bandjes opgelegd......Telt dat ook? Toch is het zo........ , ja das waar, en je wil niet weten hoe ie kan l.llen, maar werkt intussen wel door... Kijk, dat doet ie dus niet he, je rijdt zelf je auto naar binnen, en niks brug, heeft ie gehad, duurde veel te lang, gewoon 4 grote garage kriks. | | | | Elferhenkie2 schreef: juiste gereedschap pakken, oud lood/zink verwijderen (waarbij je bij plaklood ook de lijmresten netjes verwijderd) binnenventiel losdraaien, band demonteren ventiel verwijderen, nieuwe ventielen uitzoeken en monteren, velgrand schoonmaken, nieuwe band bekijken op beschadigingen/draairichting/binnen-buitenkant, voorzien van montagepasta, band monteren, band op druk brengen, opnieuw balanceren, wielen monteren,
| | | | |
Ja allemaal inclusief, en daarbij krabt ie ook ef en toe aan zijn ballen, maar ik weet niet zeker of dat ook in de prijs inbegrepen is.... trouwens, er werkt ook een dame, die krabt niet aan haar ballen maar kan het ook net zo snel.... zie hierboven, dat hoeft dus niet. ja dat ook , dat dus niet, dragen van die chirurchische handschoenen. , ja kijk, dat moet je dus zelf doen.... , huuh?? , ja komt me allemaal bekend voor. Tja wat jij gelooft en wat ik zie zijn 2 verschillende dingen, maar ben jij er al ooit geweest, ga een keer op zaterdag ochtend of zo, of savonds dan ben je ook ervarings deskundige... overigens is mijn rekenvoorbeeld bovenstaand ook alleen maar mijn interpretatie, ik ben zijn boekhouder niet, al betwijfel ik of ie die uberhaubt heeft. Verder doet ie nog aan opslag en uiteraard ook verkoop, maar volgens mij bergijp zelfs jij de strekking van het verhaal wel... want jij bent wel ondernemer niet ....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
Laatst bijgewerkt door Marcel op 19 jul 2015 12:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 jul 2015 10:56 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Mooi verhaal,Marcel.
|
19 jul 2015 11:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Herken het verhaal. Kreeg daarboven op van Djurre nog koffie aangeboden ook. Heb alleen niet gezien of hij aan zijn ballen krabte. Verder zeer tevreden met de service en de geleverde dienst icm de factuur. Die ik in mijn mail had toen ik bij De Loods het terrein afdraaide...
|
19 jul 2015 12:41 |
|
|
Sid86
Den Haag
|
Vind je dat eerlijk...? Geen factuur, alles met garagekriks... Wat als het fout gaat? Nee tuurlijk dat gaat het nooit... 30 min voor 4 nieuwe banden (laat staan onder een Porsche! Of TPMS iemand...?) is totaal onrealistisch. Ik sta er dagelijks met m'n neus op. DIe 11.000 euro p/maand kan je door 4 delen. Daarbij (zonder te weten hoe deze man gevestigd is) toch wel 1.500 eu kosten p/maand en dan blijft er amper een droge boterham over. Iedereen met ervaring in de automotive weet dat je piekmomenten hebt plus alles wat daartussenin zit. Bijvoorbeeld een advocaat die 300 p/uur schrijft lijkt heel wat (54.000 p/maand!), maar die schrijft ook geen 10 uur p/dag... Maar goed, als iemand een adres weet te vinden waar ze voor 10,00 eu een band monteren/balanceren: daar wordt iedereen beter van (ook diegene die meer rekent)
|
22 jul 2015 22:33 |
|
|