Die blauwe targa van een paar posts hierboven heb ik ook zaterdag gezien. Vertrok net bij het Postillon-hotel in Bunnik. Was een oldtimermeeting want ik zag nog veel meer leuks rijden (XJ, E-type, Triumph en er stond zelfs nog een Dafje op de parkeerplaats).
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
13 jul 2015 7:23
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Re: Wie was/waren het?? #5
Volgens mij kwam ik die optocht ook tegen in Gorssel. Heb gisteren 300 km gereden, maar bijzondere Porsches gezien
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
13 jul 2015 7:54
Thijsch
Utrecht
Kwam dit clubje gisteren tegen:
Geen idee waar, ergens in de buurt van Rhenen denk ik. Volgde slechts de mensen die wel de route in hun navigatie kregen.
13 jul 2015 9:55
horn
PF #57
Vorige week - ik meen - donderdag op de A27 Utrecht - Almere vlak voor de afslag Hilversum was een donkergrijze 987 aan de kant gezet door de Hermandad. Hoop dat het meeviel...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
vandaag rond 12:30 uur op de A7 noordelijke richting een stukje opgereden met een zwarte 996 met rode wielen, spiegels en een rode ring sticker. Vriendelijk jong stel was hiermee onderweg. Ik was onderweg met de 350z, bij inhalen elkaar even een goedkeurend duimpje opgestoken :8
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
19 jul 2015 19:43
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Net Witmer&Odijk met een suv en aanhanger die in (oud) Voorburg een zwarte 993 kwamen afleveren, een gelukkige van hier?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
21 jul 2015 15:06
Godspeed
PF #911
België
Zondag een keurige witte 968 CS op NL platen gezien op de Ring. Ging zeer vlot, zelfs in de regen! Was er trouwens zelf ook met mijn CS en er reed bovendien ook nog een blauwe CS rond, lang geleden dat er nog zoveel CSjes te zien waren aan de NS...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
21 jul 2015 15:29
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Is er alweer wat maandjes, maar valt toch nog erg op, die nieuwe kenteken serie. (valt de belgen waarschijnlijk minder op.. )
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
21 jul 2015 15:58
Godspeed
PF #911
België
Inderdaad, vond het kenteken al wel wat raar
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
21 jul 2015 16:13
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Godspeed schreef:
Zondag een keurige witte 968 CS op NL platen gezien op de Ring. Ging zeer vlot, zelfs in de regen! Was er trouwens zelf ook met mijn CS en er reed bovendien ook nog een blauwe CS rond, lang geleden dat er nog zoveel CSjes te zien waren aan de NS...
Afgelopen weekend de 1000 bochten route gedaan en ook even bij de ring gekeken. Zowel de witte als de lichtblauwe zien rijden. Die lichtblauwe gaf hem ook aardig van jetje
Vandaag met de dd. een stukje achter een prachtige witte Porsche 356 gereden in Zeeuws Vlaanderen nabij de voormalige veerhaven Perkpolder. Tevens een bruine Porsche 911 Targa gespot op het sluizencomplex Terneuzen. Iemand van hier?
21 jul 2015 20:45
Archiebald
987 Boxster S
Vandaag 2 Porsche's gespot.
De eerste op de A9 t.h.v Badhoevendorp/Lijnden in de richting van Haarlem. Rond 18.20u. Een donkerkleurige 991. Met het hele alfabet achterop.... "Porsche 911 Carrera 4s". Dikke bak!
De tweede op de kruising Beechavenue/Fokkerweg (Schiphol) rond 22.15u. Een oudje, 930 dacht ik. Donker bruin. Leuk ding om te zien!
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
22 jul 2015 0:32
Godspeed
PF #911
België
porsje911 schreef:
Afgelopen weekend de 1000 bochten route gedaan en ook even bij de ring gekeken. Zowel de witte als de lichtblauwe zien rijden. Die lichtblauwe gaf hem ook aardig van jetje
Klopt, ging ook goed die 968 CS! Was blij te zien dat niet alleen moderne hot hatches à la Megane RS de sporen werden gegeven. De aanwezige 993 deed het trouwens ook uitstekend.
22 jul 2015 15:07
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Dat is hem! Gave foto
Die 993 ging idd ook goed. Zit een lekker geluidje in
Gebruikers op dit forum: MarioCLV, W3C [Validator]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum