_________________________________________ I am from the government and here to help you
Ronald Reagan
18 jul 2015 10:39
horn
PF #57
Re: 964 On the road
lijkt me een prima filmpje voor in het filmpjes topic, dat daar speciaal voor is. Kan overigens niet echt warm worden van bijna 3 minuten kijken naar de kofferklep en koplamp van een 964...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 jul 2015 11:14
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
Re: FILMPJES - het vervolg -
Ik laat het filmen met een aaifoon bij 180 km/h dan nog maar buiten beschouwing. Daar hebben we geloof ik ook één of ander topic voor. Volgens mij is 180 km/u ongeveer 50 m/s. Dus elke keer als ie op die aaifoon kijkt is tie zomaar blind 50 meter verder..................................... Of is dat een soort van beroepsdeformatie??
18 jul 2015 11:53
rarebear
964 C2 marineblauw
Maar het is wel mijn kofferklep en koplamp....
p.s. en ik kijk niet op m'n aifoon
_________________________________________ I am from the government and here to help you
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
24 jul 2015 16:58
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Cool! Ga 'm binnenkort nog wel een keer helemaal kijken, iets te lang voor zover even tussendoor..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
24 jul 2015 21:02
steef
Porsche 911 2003
Waterland
bjft schreef:
Ik laat het filmen met een aaifoon bij 180 km/h dan nog maar buiten beschouwing. Daar hebben we geloof ik ook één of ander topic voor. Volgens mij is 180 km/u ongeveer 50 m/s. Dus elke keer als ie op die aaifoon kijkt is tie zomaar blind 50 meter verder..................................... Of is dat een soort van beroepsdeformatie??
Als je 1/10 van een seconde kijkt is ie maar 5 meter opgeschoten….
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
25 jul 2015 0:34
mckok
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum