MIVW Porsche treffen by DrKnauf Vliegveld Valkenburg 2015
Auteur
Bericht
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: MIVW Porsche treffen by DrKnauf Vliegveld Valkenburg 201
Pw250 schreef:
leander schreef:
Ik kom ook met de Porsche Boxster S
Waar kan ik meer informatie hierover vinden als zijnde; tijden, programma en locatie (adres)?
Gr Leander
MIVW.nl en begin vh topic
Van 9.00-17.00, bij vliegveld valkenburg. Qua programma is er niet echt iets terug te vinden, waarschijnlijk gewoon parkeren, autootjes kijken en koffie drinken..
Ik neem wel aan dat het een come and go evenement is, en er dus continu kan worden op en afgereden?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
28 jul 2015 13:16
Archiebald
987 Boxster S
Ronaldo schreef:
Qua programma is er niet echt iets terug te vinden, waarschijnlijk gewoon parkeren, autootjes kijken en koffie drinken..
Klopt helemaal!
Hier wat beelden van 2 jaar terug
Aankomst:
Zitten en relaxen:
Ronaldo schreef:
Ik neem wel aan dat het een come and go evenement is, en er dus continu kan worden op en afgereden?
Klopt ook. De hele dag rijden er mensen in en uit.
Hier als bonus nog wat drone beelden van een vriend van me
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
Hoop dat ik mn raam dicht kan krijgen voor zaterdag........schakelaar kapot, omgewisseld met links maar helaas geen sjoege..... iets met blauw en zwart draadje uitproberen geloof ik......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
28 jul 2015 20:26
leander
Brabant - Westland
Kan zaterdag niet want er zijn plannen tussendoor gekomen. Sorry
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
28 jul 2015 22:15
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Archiebald schreef:
Ronaldo schreef:
Qua programma is er niet echt iets terug te vinden, waarschijnlijk gewoon parkeren, autootjes kijken en koffie drinken..
Klopt helemaal!
Top, zin an, tot za. Lijkt erop dat t weer ook weer normaal gaat doen!
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
28 jul 2015 23:21
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Ik moet me helaas ook afmelden. Zou eigenlijk met de VW Derby van een maat meerijden (is tenslotte een VW meet) maar moet op een ander vliegveld mensen + verhuisraad ophalen .
Maak er iig allemaal een mooi dagje van en het is en blijft de grootste VAG meet van NL met veel mooie auto's van hoog niveau (ook genoeg pauper uiteraard).
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
28 jul 2015 23:50
Bouwie
993 Targa 964 C2
Mike, voeg mij maar aan de lijst toe. Graag op nr. 2! Heb in het verleden ook al wat van Master Ken overgenomen
_________________________________________ < eat my fine dust >
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
top Jip
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
29 jul 2015 9:50
Peter S
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
Houd rekening met onderstaande,
A44 Amsterdam - Wassenaar
Waar: A44, Leiden - Leiden-Zuid Wanneer: 30-07-2015 22:00 t/m 03-08-2015 05:00 Hinder: 10 tot 30 minuten Waarom: Vervanging brugkleppen en groot onderhoud asfalt Welke hinder: De A44 is in beide rijrichtingen afgesloten. Verkeer dient rekening te houden met 20 a 25 minuten vertraging door omrijden. Doorgaand verkeer wordt grootschalig omgeleid via de A4 / N14 of A4 / A12 v.v. Bestemmingsverkeer wordt lokaal omgeleid. Doordeweeks tussen de afsluitingen zijn er tot 7 augustus versmalde rijstroken en geldt een limiet van 70 km/h.
29 jul 2015 16:07
Archiebald
987 Boxster S
Dan ben je wel HEEL vroeg als je daar last van hebt hoor Maar goed om even te melden inderdaad.
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
zaterdags heb je daar waarschijnlijk minder last van qua files zo vroeg !
mensen vanuit den haag rotterdam zoetermeer alles vanaf de utrechtse baan etc etc op de a44 NEEM afslag wassenaar (op de hoek waar vroeger mercedes benz zat) en ga via duinrell richting vliegveld valkenburg
alle mensen die vanaf amsterdam op de a44 zitten neem afslag nr 7 oegstgeest en ga dan binnendoor richting vliegveld valkenburg
succes mannen
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
29 jul 2015 16:50
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4S
Rotterdam
Hoi Mike,
Staan we weer op dezelfde plek als vorig jaar en is er een speciaal wachtwoord voor de mensen bij de hekken om er te komen? Vorig jaar werd ik naar de reguliere ingang gestuurd toen 15euro betaald en toen ik in al het vw geweld was beland kwamen er opeens 2 officials op brommertjes naast me rijden en die loodsten mij naar de speciale porsche parkeerplaats. Later bleek dat ik toch via een shortcut er had kunnen komen en dat de jongens bij de hekken het even niet meer wisten.
29 jul 2015 17:30
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Heb al wat Engelsen voorbij zien komen met wel hele mooie modellen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
29 jul 2015 17:36
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Driver4S schreef:
Hoi Mike,
Staan we weer op dezelfde plek als vorig jaar en is er een speciaal wachtwoord voor de mensen bij de hekken om er te komen? .
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
30 jul 2015 17:07
Nico964
Let op, afritten op de A44 bij afslag valkenburg/Leiden zijn dit weekeinde afgesloten. Hou daar rekening mee, er zijn werkzaamheden aan de weg
30 jul 2015 18:58
Regular72
Etten-Leur
Hé Mike,
Count me in, please
We komen met de 997 Carrera.
Is er een specifieke toegang voor 'ons'?
Ciao
_________________________________________ Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
30 jul 2015 19:20
Jaspa
993 C2 '97
Drechtsteden
Pw250 schreef:
@Hans: Entree is voor rekening van Mike toch!?
Driver4S schreef:
Hoi Mike,
Staan we weer op dezelfde plek als vorig jaar en is er een speciaal wachtwoord voor de mensen bij de hekken om er te komen? Vorig jaar werd ik naar de reguliere ingang gestuurd toen 15euro betaald en toen ik in al het vw geweld was beland kwamen er opeens 2 officials op brommertjes naast me rijden en die loodsten mij naar de speciale porsche parkeerplaats. Later bleek dat ik toch via een shortcut er had kunnen komen en dat de jongens bij de hekken het even niet meer wisten.
Bij een hoop forummrs niet duidelijk
_________________________________________ beter snel, dan nooit
30 jul 2015 19:52
hilmp2
Moest vanmiddag naar de dealert en gelijk maar door naar Noordwijkerhout. Veel jonge gasten met kippetjes en allemaal met het Knauf gen zo laag. Een aantal rijden ook zonder kenteken voor ... Mooi spul tussen. Ben benieuwd zaterdag.
Paar snelle foto tiezahz
30 jul 2015 21:26
Joost73
1988 911 Carrera 3.2
Voor meer foto's: @911_hermes
Staan de porsches een beetje bij elkaar?
_________________________________________ 1988 911 Carrera 3.2 Ex 1967 911 Outlaw Ex 2002 Carrera 4S Ex 2004 997 Carrera S
30 jul 2015 21:53
morriz74
964 C4 Coupé 1990
911 Carrera 1975
NPC #1972
Hoi Mike, Ben d'r ook bij met de 964. Tot a.s. zaterdag.
_________________________________________ Tach in the middle, key on the left.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum