_________________________________________ You've only got one life, live it!
29 jul 2015 10:52
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Porsche 912 met 12A wankelmotor
Rookvrij zal hij niet zijn... maar 1 :100 is geen 1:30...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
29 jul 2015 11:13
DHB
Met wielen en benzine
Ex. 912-1968 en Cayman S
Nu iets met een ster
Dordrecht
Klinkt lekker in elk geval !
_________________________________________ Onderschrift : Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen. Er is een limiet van 255 tekens.
29 jul 2015 11:44
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Hij is nog flink aan het sputteren hoor met de ATF in de verbrandingskamers... Dat is weg als de rook weg is... Maar het geluid is behoorlijk braaf... dáár kom ik in ieder geval niet mee in de problemen...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
03 aug 2015 15:29
thedutchguy
ex 993 Targa
Misschien toch interessant voor je om eens naar een Evinrude Ficht of etec systeem te kijken. Dit is een 2 takt smeersysteem die het olieverbruik verminderde met 80% op de buitenboordmotoren waardoor ze in Amerika weer voldeden aan de emissie eisen. Je kunt zo'n systeem vast voor weinig op de kop tikken bij een boten zaak.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
03 aug 2015 16:35
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Ik zal eens kijken wat dat precies allemaal inhoudt... Ben niet heel erg thuis in 2 takt smeersystemen... Maar bedankt voor de tip...
03 aug 2015 16:59
berry911
Vet project btw!!
30 okt 2015 1:04
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Dat is het ook.. Zeker omdat er straks "vet" gemengt gaat worden met euro 95... Deze winter remmetjes en verlichting aanpakken... en dan...
02 nov 2015 12:03
Neppert
Neppert
Neppert
Heb je het blok al goed lopend?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
02 nov 2015 12:05
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Blokje loopt netjes maar moet nog ingelopen worden... Op advies van de expert moet ik er flink mee "trappen"... Bijzonder advies voor een net gereviseerde motor...
02 nov 2015 12:14
Neppert
Neppert
Neppert
Hahahaha.....andere techniek andere adviezen!! Gas erop zou ik zeggen...
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum