Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 6:01

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
nog een 996 fan! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: nog een 996 fan!
@MickRS steken de buckles (zwart met rode knoppen) zo ver omhoog? Dan zijn de stoeltjes die je gebruikt volgens mij niet geschikt, want de gordelband moet over de harde rode delen van de booster seats lopen (links en rechts). Nu zweeft de gordel en kan het kind submarinen onder het heupgordeldeel.
Voor de anderen: probeer eens een Maxi-Cosi Rodifix. Past in 996 perfect. Kan zelfs met zitgedeelte verwijderd (maar dan wel Rodifix in tweede relaxstand juist om ervoor de waarborgen dat de heupgordelband altijd over de rode 'CRS guides' blijven lopen.
Gr. Siepel

30 jul 2015 9:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
De buckle was zo flexibel dat die over de rode delen van de boosterseat getrokken werden. Geloof mij, ik heb er destijds heel veel tijd in gestoken en een veiliger wijze om je kids in een luftie mee te nemen is er niet. Overigens kun je vast ook buckles vinden die korter zijn. :idea:

Vanaf een bepaald jaar, weet niet meer precies welk, was er een voorbereiding voor driepunts in de carroserie van de 3.2. En werd het een officiele optie. Ik heb toen de gordels en een hoedenplank van een 964 gebruikt. Ziet er perfect uit, werkt goed en geeft bij een eventueel ongeval ook geen problemen met de verzekering.

Voor degenen die stoeltjes gaan passen: let op dat de schalen van de stoel echt in de kuip vallen en niet zoals bij de meeste stoeltjes destijds (deels) op de wangen steunen. Bij een klap kan dan de schaal breken, omdat de druk onevenredig verdeeld wordt. De Porsche stoeltjes hebben smalle schalen en passen daardoor wel goed! :salut:

30 jul 2015 10:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Afbeelding
Deze hadden jullie nog van me tegoed (ff hopen dat het lukt, eerste foto post)

31 jul 2015 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Afbeelding
En het dak kan ook nog dicht!

31 jul 2015 22:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Album veranderd dus foto verdwenen
Weet ik ook gelijk waarom dat bij anderen vaak mis gaat.
bij deze nogmaals.
Afbeelding

31 jul 2015 22:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2