hallo ik ben tim ik heb sins 3 weken een boxster van 97 en het is geweldig om hier mee te toeren nu wil ik meer te weten komen waar ik indien nodig aan goede onderdelen en meer kan uithalen groetjes
06 aug 2015 9:37
geertsabine
Re: even voor stellen
Citaat:
een boxster van 97
Das een hele oude dan
Maarre, welkom hier en gefeliciteerd met de aankoop! Topics genoeg hier waar je informatie kan ophalen (zoekfunctie op het forum helpt je). Foto´s van de Boxster?
06 aug 2015 9:48
Tim Franssen
heerlen
haha ja maar ik gebruik deze als 2e wagen alleen voor de zondag of bij mooi weer als het bevalt volgend jaar kan ik altijd een nieuwer model zoeken alleen die ik nu heb is in top staat
06 aug 2015 10:13
Patrick
Welkom en gefeliciteerd met je Boxster. Ik heb 5 jaar lang in een '97-er Boxster rond gereden. Heerlijke auto. Als hij goed is en hij bevalt je dan zou ik er gewoon lekker in blijven rijden.
Foto's worden gewaardeerd op dit forum.
06 aug 2015 10:55
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Welkom! Have fun
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum