Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 18:05

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Voorstellen
Hallo,

Met veel belangstelling en plezier lees ik de berichten op dit forum, dus ik wilde me graag even voorstellen. Zoals zovelen ben ik verslingerd aan de uitstraling en het geluid van een 911. Zoals mijn naam misschien al weggeeft rij ik nu een VW Polo - een zeer fijne auto die aan al mijn wensen voldoet. Omdat ik de Porsche 911 echter niet uit mijn hoofd kan zetten, heb ik me voorgenomen om serieus te bekijken of (en hoe) een Porsche voor mij bereikbaar zou kunnen worden, en dan ben je al gauw aangewezen op internet. Ik ga er vanuit dat het een lange zoektocht gaat worden, met aan het einde waarschijnlijk de teleurstelling dat ik niet een trotse Porsche bezitter zal worden. Toch ben ik naarstig op zoek. Met een zeer klein budget op korte termijn (zeg 20k) zal het niet al gemakkelijk worden. Het zal wellicht nogal eens voorkomen dat ik vragen zal stellen op dit forum, bijvoorbeeld over de valkuilen die gepaard gaan met een dergelijke zoektocht (want liefde maakt blind!).

Bedankt voor het lezen!

Groet,

Bart

10 aug 2015 20:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voorstellen
Welkom op het forum. 20K is misschien niet al te ruim maar je zou er een 911 voor moeten kunnen vinden. Een AKK (aankoopkeuring) altijd doen.... naar mijn idee is de aanschaf van een 911 niet het grootste probleem, wel om 'm daarna te kunnen blijven rijden.

10 aug 2015 21:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Welkom Bart,

20K is inderdaad wat klein budget voor een 911. Doe er 10 K bij en je bent meer verzekerd om na de aanschaf de eerste onverwachte zaken aan te kunnen.
Succes met het realiseren van je droom. Je gaat het zeker een keer realiseren!!
Succes

10 aug 2015 21:28
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Cayman S 2009, 924 1977
Welkom Bart, voor dat budget wordt een 911 (en blijven rijden) wel een uitdaging, mss beginnen met een Boxster? Kun je je P-virus al een beetje omzetten in iets tastbaars en van een Polo naar een Boxster is al een hele leuke stap!

10 aug 2015 22:09
Profiel
PorscheForum Rookie
Bedankt voor jullie reacties! Inderdaad, het onderhoud is minstens zo belangrijk als het aanschaffen! Rationeel blijven is natuurlijk erg belangrijk, omdat het P-virus een slechte raadgever kan zijn.

Over 5 jaar misschien, dan ben ik 35, en dan zijn ze er vast ook nog wel.

10 aug 2015 22:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Die zijn er nog wel wat langer ook hoor. Maar dat P virus laat je niet meer los. Ik mag/moet ook nog minimaal 5 jaar wachten voordat er weer eentje voor de deur staat, maar dat is het me zeer zeker waard.

10 aug 2015 23:37
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Dit moet toch wel lukken met je budget
http://www.autotrack.nl/tweedehands/porsche/911/9890915

Blijf je wel je polo rijden, of wil je deze inruilen?

Succes :thumleft:

10 aug 2015 23:43
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Ik zeg 944, 968... :idea: 8)

Hou je nog een hoop geld over en schrijf je niks af. Kun je over een paar jaar gaan kijken naar een 997. De 996 is dan als meest pure waterkoker wellicht buiten bereik... :wink: :mrgreen:

11 aug 2015 23:00
Profiel
LEEUWARDEN
Welkom,

...............of een 996 met wat werk die langzaam die hierna weer helemaal nieuw gemaakt wordt in de fases die passen bij het budget.

12 aug 2015 15:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]