Tja, hoe kom je erop. Wel bizar dat 1 van die iphones nog iets doet en op 't scherm laat zien..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
718 Cayman GTS-4.0
993 Carrera (ex)
WRX-STi TD05-18G
Re: Leuk filmpje over de Boxster 986
Schitterend!!
Mooi merk: Porsche
_________________________________________ Life is a carrera Am besten fährt man Porsche
15 aug 2015 14:29
boxster550spyder
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Re: Leuk filmpje over de Boxster 986
Leuk inderdaad.
Zoals mijn forum naam en mijn auto wellicht doen vermoeden ben ik een Boxster én een groot 550 Spyder liefhebber. Deze is daarom mijn favoriete Boxster commercial:
_________________________________________ GREEN IS GOOD
10 sep 2015 23:07
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: FILMPJES - het vervolg -
Wat een ding.
Mooi taaltje ook..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
10 sep 2015 23:27
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4S
Rotterdam
Mooie shots uit Tokyo van onze vriend Magnus Walker
Geen Porsche, maar voor het geval je dacht dat je een beetje kunt sturen
Dat waren nog eens rally-tijden. Niks strak uitgebalanceerde auto's, gewoon gaan met die banaan en elke bocht dwars nemen . Prachtig om te zien en vooral dat veelzeggende lachje aan de finish zegt genoeg .
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
11 sep 2015 11:27
giulia
Ja...wat een saai k*tland hebben we dan qua lekker sturen.
11 sep 2015 11:30
Cazzo Super Veloce
993 4S
ja erg he, Nederland is waarschijnlijk het minst leuke land ter wereld, als je van auto-/motorrijden houdt. Daarom minimaal 1 trackday per maand En volgend jaar weer eens een mooie tocht door Italia
_________________________________________ GREEN IS GOOD
11 sep 2015 12:09
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003
Waterland
Minst leuk? Saai k*tland? We worden gewoon geterroriseerd door een ultra-linkse overheid....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum