Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #2
Het is ook allemaal zeer persoonlijk inderdaad maar ik durf toch wel te stellen dat op termijn zo'n B3 Alpina meer geld zal opbrengen dan een E90 330i of 335i.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 aug 2015 11:51 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Dat wellicht wel, maar in deze prijsklasse gaat 't wat mij betreft minder om de investering, en meer om 't rijden in de tussentijd. Nooit in gereden, ben gewoon erg benieuwd hoe 't rijdt zo'n alpina.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
09 aug 2015 12:43 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Collega van me had er zo een, jaren geleden. Zoop liters olie en heeft hem uiteindelijk om die reden weggedaan.
|
09 aug 2015 13:16 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
17 aug 2015 11:10 |
|
|
drknauf
|
. .
|
18 aug 2015 22:42 |
|
|
drknauf
|
|
19 aug 2015 12:04 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
20 aug 2015 9:35 |
|
|
horn
PF #57
|
strakke bak!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 aug 2015 9:56 |
|
|
Pw250
964
|
In H'sum zo te zien!? Knappe wagen!
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
20 aug 2015 10:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Ken uw dealers Is idd Jan de Jong volgens mij.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 aug 2015 10:59 |
|
|
MS964
|
Haha klopt. Naast de prijs van de auto (en geboden inruil) spelen ook irrationele argumenten een rol: een prettig, licht en ruim pand van binnen, genoeg parkeerplekken om je auto te parkeren als je op bezoek komt en een sympathieke verkoper. Ad Smelt Naarden vond ik op deze punten wat minder.
|
20 aug 2015 11:12 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
En dat je 90% zeker een deukje rijdt als je van het terrein af gaat? (wat een drama die ligging, hehe)... Mooie 3 man, wit staat eigenlijk altijd wel goed op een BMW, lekker!
|
20 aug 2015 11:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kwam ook veel bij Ad Smelt, waarom zou de zaak verkocht zijn?
PS Mooie witte touring, heb mijne net door de wasstraat gehaald, zo de wieltjes nog ff nalopen!
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 aug 2015 11:53 |
|
|
drknauf
|
. .
|
20 aug 2015 21:02 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Mooie 3! Suggestie voor 2 kleine mods (zag ik op vakantie bij een witte 3): Kentekenplaathouder vervangen door een witte (zonder reclame). Ziet er veel cleaner uit. En de merkemblemen vervangen door zwart-witte ipv blauw-witte.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 aug 2015 7:35 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Inderdaad een hele mooie touring zo in het wit.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 aug 2015 10:32 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
Ik mag me ook weer bezitter noemen van een Bayerisch eind metaal. Inmiddels mee op en neer naar Normandie geweest en een aantal keer naar Friesland. Erg, erg content mee.
|
21 aug 2015 15:25 |
|
|
Pw250
964
|
Da's tenminste nog een "zespitter 523"
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
21 aug 2015 17:22 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Typeaanduidingen bij BMW gaan al heel lang nergens meer over. Je stopt er gewoon een gedownsizede motor van een x28i in en klaar is Kees.
|
21 aug 2015 18:42 |
|
|
MS964
|
Thx voor tips! In ieder geval gaan die M-embleempjes aan de zijkant er nog af. Cleaner en strakker. Daarnaast vind ik een M-embleem voor een niet-echte-M een beetje too much. Strakke bak alfa male! Wat doet zo'n M-pakket veel voor de auto he?
|
22 aug 2015 23:43 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
Ja, die witte bekt ook erg lekker moet ik zeggen. Ik zou in de verleiding komen om ergens aan de buitenkant nog subtiel een M-Sport Tricolore aan te brengen, dat combineert zo mooi met wit.
|
24 aug 2015 9:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, M-sport embleem/striping omdat er een M-onderstel onder zit. Beetje would be imho. Hetzelfde als die S-line emblemen op een gewone Audi. Koop een M of een (R)S en voer die emblemen met trots. Emblemen op een niet-M of niet-S... zou ik niet doen... Hetzelfde als iemand die ik ken die een John Cooper Works embleem achter op zijn mini heeft geplakt 'want er zit een JCW uitlaat onder'....
|
24 aug 2015 11:01 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Is dat wat op de grill zit? Vind ik wel mooi die schuine strepen, rood blauw dacht ik Is dit later te monteren
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
24 aug 2015 11:55 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Zag gisteren nog zon 316 oid (enkele uitlaat) met M-pakket en ///M plaatjes. Triest...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
24 aug 2015 12:59 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
Tsja, het ligt subtiel. Badges (zeker waar zie iets suggeren dat er niet is) is natuurlijk niet best. Maar op een mooie witte auto met M-Sport pakket vind ik een individuele touch best gaaf. Zoiets als hieronder.
|
24 aug 2015 14:44 |
|
|