Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:38

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Welke: PVTS of PVTS Plus in een nieuwe P? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Welke: PVTS of PVTS Plus in een nieuwe P?
Beste P-medeliefhebbers,

Heb het hele forum gezocht, maar niets over dit specifiek onderwerp gevonden, dus vandaar dit draadje.

Ik ben van plan een nieuwe P te bestellen en heb de keus tussen Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) of de PVTS Plus. PVTS zit er al standaard in en PVTS PLUS kost iets van 500 euro extra. Alleen weet ik niet wat handig is en wat de verzekeraars eisen?

Mijn huidige 997 M2 heeft klasse 5 ingebouwd met abonnement bij Clifford, maar heb geen idee over de details. Ben via Turien en Co verzekerd.

Kan dat kloppen dat PVTS geen SCM certificering heeft en PVTS Plus wel? Heb wat gegoogled, maar niet wijzer geworden. Alleen dit gevonden (in het duits) en daar staat alleen bij de Plus versie iets over SCM:

http://www.porsche.com/filestore.aspx/P ... pe=default

Dank voor jullie input.

18 aug 2015 22:34
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Welke: PVTS of PVTS Plus in een nieuwe P?
wellicht een idee om even met je verzekering te bellen. weet je zeker wat ze willen/eisen. leuk vooruitzicht trouwens!

18 aug 2015 22:51
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Vorige auto klasse vier in laten bouwen bij hetzelfde bedrijf als waar de dealer dat laat doen (maar daar dan twee keer zo veel voor rekend). Huidige auto via dealer verzekerd (bij Turien) en daarbij bleek geen hogere eis dan klasse drie (standaard op alle Nl. geleverde nieuwe Porsches). Mind you; aangeklede Cayman GTS, geen 911 en daarmee ook nog wel iets onder de basisprijs daarvan.
Twee voordelen: geen kosten klasse vier en geen gedoe met telefonische bereikbaarheid 24*7.

Sluit me om te beginnen dus aan bij Horn, met dien verstande dat ik de dealer aan het werk zou zetten en uit laten leggen wat het aantrekkelijkste is.

Excuus dat ik geen inhoudelijk antwoord heb op je vraag.

18 aug 2015 23:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Ik zou zeker even via de verzekeraar navragen wat er nodig is.

Zelf heb ik klasse 3 en Lojack laten inbouwen.

19 aug 2015 1:23
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]