VERKOCHT: Porsche Boxster 987 2.7 2006
De kogel is door de kerk,
Onze mooie Boxster gaat in de verkoop.
Door de komst van onze dochter is de auto niet praktisch meer en rijden we er amper mee.
De auto staat altijd binnen in onze garage.
Kort even wat specificaties:
* Boxster 987
* 2.7
* 2006
* Zeldzame 6 bak (handgeschakeld)
* 19 inch stoeprandschade-vrije Classics velgen met nieuwe michellin banden (achter 997 maat 11J met 295 banden, uniek)
* Navigatie met telefoon
* Xenon
* Zwart volleder
* Stoelverwarming
* Verstelbare schokbrekers (met nieuw geplaatste Sportec verlagingsveren)
* 142.000km met onderhouds historie compleet
* Nét weer apk goedgekeurd zonder enige aanmerking (ik laat dit altijd bij de Audidealer doen)
Mijn ervaring is dat "nieuwstaat" bij iedereen een andere beleving is, (ik heb auto's gezien die mensen nieuwstaat noemden maar de grootste slopers waren) maar ik ben een ongelooflijke zeikerd dus ik kan wel zeggen met 100% zekerheid dat deze auto in nagenoeg nieuwstaat verkeerd.
De prijs is vast aangezien in mijn optiek de auto dat waard is en we hebben geen geldnood dus daar hoeft de auto ook niet voor weg.
20.750,- (allergoedkoopste die er te koop is van 2006, de kale uitvoeringen en tiptronics meegerekend, kijk gerust opmarktplaats)
Bij interesse gaarne PB
Gaarne geen reacties op het topic (in de trant van: mooie wagen, die ben je zo kwijt enz) dit heeft in mijn optiek geen meerwaarde, dus geen topicvervuiling aub.
Alleen reageren als er interesse is in de auto en per PB aub