Re: Portiervergrendeling met afstandsbediening inbouwen (993
Vond het bij mij ook irritant, auto die in 1991 een kleine 3 ton kost zonder afstandsbediening en zonder lichtverklikkertje, zou me schamen als ik Porsche was.
Maar ondertussen na dezelfde zoektocht sinds 2 jaar deze oplossing, hij heeft meer Porsche goodies en goede tips overigens, degene waar jij ook op bent uitgekomen;
http://www.bergvillfx.com/index.php/pro ... ystem.html Was eenvoudig aan te sluiten op de central-lock/fabrieks-alarm controlunit onder de pass. stoel, werkt prima en afstandsbediening voelt solide aan, niet van dat plastic spul wat na 6x stuk is maar gewoon degelijk metalen frame en stevige knoppen.
Ben d'r helemaal happy mee, aansluiten op originele bedrading met de klemmetjes, incl. de knipperlichten zodat je ziet of je de auto open (1x) of juist dicht doet. Afstand is echter wel een puntje, je moet echt vlakbij de auto staan maar dat komt vast omdat het kastje met de korte antenne onder de stoel zit (bij mij dan), dan is het simpel aansluiten.
Als je het kastje ergens anders zet wellicht betere ontvangst maar dan weer gepiel met draden verlengen etc.
Kortom ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt