Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 9:42

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Reserve onderdelen 3,2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Master Mariner
Amsterdam / Brielle
Bericht Reserve onderdelen 3,2
Hallo allemaal,
Ik heb met vorige auto's altijd een setje reserve onderdelen bij mij gehad met zaken die handig zijn om bij je te hebben mocht je pech krijgen. Denk hierbij aan: v-snaar, gaskabel, rotor, koppelingskabel, olie, brandstoffilter, zekeringen ed. Echter dit was allemaal voor luchtgekoelde vw's. Ik wil voor onze 3,2 ook zo'n setje maken en ben benieuwd wat jullie aanraden om hier in ieder geval in te stoppen.

Dank je wel,
Arnoud

04 sep 2015 19:52
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Reserve onderdelen 3,2
DME relais

04 sep 2015 19:57
Profiel
Moderator
PF #57
has00016 schreef:
Denk hierbij aan: v-snaar, gaskabel, rotor, koppelingskabel, olie, brandstoffilter, zekeringen ed.

holy smack, werk je bij de wegenwacht ofzo? :twisted: Ik had een setje lampen, wat zekeringen, een schuimbandenvulspuitbusje en een dme relais in de auto. Nooit nodig gehad.

04 sep 2015 20:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Misschien eindelijk weer een eigenaar die echt wil gaan rijden met zijn P :thumleft:

04 sep 2015 20:29
Profiel
Moderator
PF #57
Absoluut. Juich ik ook toe. Maar ik reed in het begin 15K per jaar met dat ding. Bij lange stukken olie in de gaten houden. Onderhoud op momenten dat het nodig was. Was voor mij voldoende. Ik bedoelde meer dat je in een 3.2 nou niet de ruimte over hebt om zoveel onderdelen aan boord te gooien. Maar wie betaalt bepaalt dus ga je gang als het je een goed gevoel geeft! :thumleft: Litertje olie kan je onderweg ook scoren en dan heb je niet het risico dat zo'n fles twee jaar in het vooronder ligt en een keer gaat lekken...

04 sep 2015 20:33
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
1 litertje olie, v snaar, 'n paar lampjes en DME relais.

Meer heb je niet nodig.....en kan je ook niet vervangen c.q. herstellen met de standaard gereedschap set :D

04 sep 2015 20:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Master Mariner
Amsterdam / Brielle
horn schreef:
has00016 schreef:
Denk hierbij aan: v-snaar, gaskabel, rotor, koppelingskabel, olie, brandstoffilter, zekeringen ed.

holy smack, werk je bij de wegenwacht ofzo? :twisted: Ik had een setje lampen, wat zekeringen, een schuimbandenvulspuitbusje en een dme relais in de auto. Nooit nodig gehad.

Zo technisch ben ik helaas niet...

Ik heb een keer een gebroken kabel gehad in de Ardennen en toen was ik blij dat ik er 1 bij mij had, vandaar. Ik had in de T1 bus wel meer ruimte om alles mee te nemen... Ik had het in de onderwerpregel misschien beter vakantiepakket kunnen noemen want doe dit alleen voor het rijden van lange stukken en dat gebeurt zeker met deze auto! ;-)

Dank allen in ieder geval tot zo ver.

04 sep 2015 21:19
Profiel
911 3.2 Carrera
Dme relais, v-snaar en std setje reservelampen.

Olie heb ik niet bij me, oliepeil zie ik wel op het dashboard en ik weet onderhand hoe dit overeenkomt met de peilstokniveau.... :mrgreen:

05 sep 2015 10:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]