Auteur |
Bericht |
wabbe
|
even voorstelln
Mijn naam is Wabbe de Vries, woonachtig op de grens van Groningen en Drenthe (10 km zuidelijk van de stad Groningen. Leeftijd 59 jaar, gehuwd en een zoon. Motorervaring vanaf mijn 19de, al vanaf 1980 in het bezit van een BMW R100RS, vele vakanties daarmee gereden, onder meer de Noordkaap en voormalig Joegoslaviƫ, maar de techniek van het beestje en toch ook het ouder worden van mijzelf zorgen ervoor dat ik al jaren geen grote tochten heb gereden. Dus waarom niet een cabrio gekocht.
Al ruim een jaar aan het oriƫnteren naar een cabrio. Beginnend met een Mercedes W124; verouderde techniek... dus niet. Toen een Mercedes SLK en SL .... zitten niet zo prettig, stug. Een Audi A4 of Saab .... nee ik heb al een gezinsauto. Dan toch mijn droom? Jawel, in de buurt stond een Boxter S uit 2000 te koop, de onderhandelingen liepen voorspoedig, gekocht op 17 juli. Twee dagen na de koop met vrouw en een kleine tent naar Zuid Limburg en Zeeuws Vlaanderen op vakantie. Vorige week met zoon twee dagen naar de Ardennen. Inmiddels ruim drieduizend km gereden, man ik ben zo blij als een kind.
Ik hoop nog jaren in gezondheid mijn tochten met dit kleine monster te kunnen rijden.
Groet,
Wabbe
|
05 sep 2015 21:41 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Re: even voorstelln
Wabbe welkom op het forum. BoxSter S is een heerlijke stuurauto. Mooi dat je hem gebruikt waarvoor hij gemaakt is.
Veel plezier met de aankoop.
ps. heb je foto's?
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
05 sep 2015 21:53 |
|
|
e_930_T
|
Gefeliciteerd lekker zo'n cabrio
|
06 sep 2015 0:45 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Aha een nieuwe deelnemer voor het Porscheforumcamp, dan zien we je in ieder geval volgend jaar.
_________________________________________ Nie janken.
|
06 sep 2015 0:48 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Welkom, Mooie introductie en veel plezier gewenst met de S. Wll nog wat fotootjes posten van hetgeen waar jij zo gelukkig van wordt.
|
06 sep 2015 8:59 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
R100RS gave motor Welkom!
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
06 sep 2015 9:13 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Welkom, goede keuze om je droom waar te maken!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
06 sep 2015 16:03 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Welkom en veel plezier
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
06 sep 2015 17:08 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Welkom, fijne cabrio waar je veel rijplezier aan kan beleven. Veel plezier!
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
06 sep 2015 20:47 |
|
|
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
er gaat niets boven camperen met de P. zie threads en foto's
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
06 sep 2015 23:25 |
|
|