Nieuwe trotse Porsche eigenaar(s)!
Beste forumleden,
Sinds een aantal weken ben ik samen met mijn vader de trotse eigenaar van een Porsche 911 997 Carrera 4S!
Ik (25) en mijn vader (52) delen een gezamenlijke hobby, auto's....!
Sinds mijn 19e heb ik mijn rijbewijs en begon met een Jaguar XJ Sport 4.0 V6 uit 1996. Een bezineslurper (1 op 6). Mijn vader was hier erg blij mee, zodat ik zijn 'dure' hobby niet over zou nemen, vanwege het feit dat de vele bezoekjes aan de tankstations mijn enthousiasme zouden moeten temperen! Niets was minder waar.....
In het vervolg ben ik de trotse eigenaar van een Ford Mustang Screaming Yellow, Chrysler 300C SRT8 6.1L Hemi V8, Chrysler 300C 5.7 Hemi V8, Mini Cooper 1.6L Park Lane en een Range Rover Sport Supercharged FE geweest.
Na verkoop van de Range Rover Sport ben ik met mijn vader aan tafel gegaan en hebben we besloten geld samen te leggen om een jongensdroom waar te maken..... Tijd voor een échte auto! Een Porsche 911!
Maar dan komt het....... Wát voor een Porsche?
Wat vinden we mooi? Wat is praktisch? Wat is een slimme keus?
Om een lang verhaal kort te maken zijn we uitgekomen bij een volledig dealer onderhouden met alle historie en rekeningen aantoonbaar, Porsche 911 997 Carrera 4S! Het is geen daily driver, maar puur genot!
Een auto uit 2006 met 90.000km op de teller, handgeschakeld. Originele velgen. Wit van kleur, rode remklauwen en een prachtig strak zwart interieur.
De vorige eigenaar, een nette man waar we een prettig gevoel bij hadden, heeft de auto in 2,5 jaar tijd maar 6.000km gereden.
Anderhalf duizend kilometer geleden heeft de auto een grote beurt bij PCE gehad.
Al met al een sluitend verhaal, met de auto zelf als bewijs. Ziet er werkelijk waar top uit!
We zijn ons bewust van de 'plofmotors' en denken eraan de motor tzt te laten modificeren bij Auto-Resto. Zijn hier ervaringen mee?
We zijn ontzettend blij en trots deze geweldige auto te rijden en wil jullie de foto's natuurlijk niet ontnemen
:
Vragen? Stel ze gerust!