Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:24

Antwoord op onderwerp  [ 294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
barolo schreef:
Heb de knoop doorgehakt. Ik wilde iets nieuws, state of the art en niet de hoofdprijs betalen. Wel een groot scherm, maar geen Phablet. Wil nog steeds de feun met 1 hand kunnen bedienen. Deze heeft een 5.2 inch scherm en weegt 157 gr en heeft een grote 3,100mAh battery, infrarood om de TV te kunnen bedienen, FM radio en een 20MP camera.

Het is de Honor 7 geworden. Ik heb een jaar contract bij Vodafone genomen met onbeperkt bellen en 3GB data voor 39 per maand. Kosten toestel zijn 75 euries en een 32 GB microSD card voor 20. Morgen wordt tie geleverd.

http://www.gsmarena.com/huawei_honor_7- ... 1279p4.php

Mijn vriendin had ik de Honor 6 cadeau gedaan: pracht toestel met goede specificaties, super mooi scherm, snel en het toestel voelt degelijk en goed gemaakt aan. Echt waar voor je geld voor € 299 (via Cool Blue).

Ze had er alleen een probleempje mee: ze zit bij T-Mobile en als men haar probeerde te bellen, kreeg men heel vaak direct haar voice-mail. Het bleek dat het toestel heel vaak de kreet 'alleen noodoproepen' linksboven in het scherm liet zien. Zodra ze zelf wilde telefoneren verdween die melding en kon ze wel gewoon zelf bellen. Tot 2x toe teruggestuurd naar Cool Blue (die trouwens een prima service hebben) en uiteindelijk toch maar een Samsung S4 'Black Edition' als vervanger zonder bijbetaling aangeboden gekregen. Die werkt prima en altijd...

Een vriend van me heeft ook de honor 6 en die is er wél heel tevreden over.

Wellicht had ik gewoon te maken met een maandagtoestel...

02 sep 2015 13:13
Profiel
3.2S
010
Dat is goed nieuws. Ik heb het ook besteld bij CoolBlue of de PDAshop. Als het nikx is, dan ik nog ruilen met een Samsoeng.

02 sep 2015 14:02
Profiel WWW
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
horn schreef:
barolo schreef:
Heb de knoop doorgehakt.

Ben benieuwd naar je bevindingen. Bij totmbo op de zaak zijn op Huawei overgegaan een maand of wat geleden. Tot op heden erg tevreden.

Had je anders verwacht dan? Een beetje bellen, whatsappen, Candy Crushen en Facebooken moet toch wel lukken met een hedendaagse smartphone? Zelfs met een Huawei met zijn zwakkere gpu.
Wil je wat meer functionaliteit en je smartphone zwaarder belasten zonder dat ie oververhit raakt dan wordt het een ander verhaal. Domotica, streaming video, 3D gaming zoals b.v. Asphalt 8 dan worden de verschillen onderling echt wel wat groter.

02 sep 2015 22:40
Profiel
3.2S
010
Gisteren is mijn Honor 7 aangekomen. Mooi toestel met een groot scherm 5,2 inch. Ik geloof niet dat ik nog een maatje groter zou willen. Deze weegt bijna 160 gram. Ik had hem in de enige beschikbare kleur wit besteld. Dat bevalt mij toch iets minder. Ik kon mijn SIM kaart niet over zetten. Weer een kleiner formaat dan ik had. Dus vanmorgen langs bij Vodafone voor een nieuwe SIM. Alles werkt goed en snel. Scherm is erg mooi. Geluid is prima en dat geldt ook voor de foto’s die dit toestel maakt. Voor die 350 euries een prima mid-range prijs voor een toestel die dicht tegen de high-end feuns aanzit.
Afbeelding

04 sep 2015 14:54
Profiel WWW
3.2S
010
Speciaal voor Frans:
Shocking nieuws over speed test met de goedkope Motorola en de dure Iphone 6

08 sep 2015 12:56
Profiel WWW
993 4S
Schaamteloze kopie zon Motorola

08 sep 2015 13:05
Profiel
3.2S
010
Iedereen kopieert van iedereen.

Waar het om gaat is dat Fans waarschuwt voor lage prestatie chipset, omdat ik uiteindelijk voor een mid-range gekozen heb. Kom ik dit filmpje tegen met de dure iPhone 6 tegenover de goedkope 200 euries Android toestel van Motorola. En wat blijkt, het goedkopere toestel is een stuk sneller dan het duurdere toestel.

08 sep 2015 14:40
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Deze Moto G is vers van de pers, iPhone 6 is ouwe meuk van 2014.
Benieuwd naar vergelijk met iPhone die morgen wordt onthuld (A8 -> A9).

08 sep 2015 17:54
Profiel
964 c2
Den Haag
Ouwe meuk is dan ook vaak mooier en beter dan nieuw.. :wink:

08 sep 2015 20:25
Profiel
Noord-Brabant
barolo schreef:
Iedereen kopieert van iedereen.

Waar het om gaat is dat Fans waarschuwt voor lage prestatie chipset, omdat ik uiteindelijk voor een mid-range gekozen heb. Kom ik dit filmpje tegen met de dure iPhone 6 tegenover de goedkope 200 euries Android toestel van Motorola. En wat blijkt, het goedkopere toestel is een stuk sneller dan het duurdere toestel.

Ik waarschuw niet voor een lagere prestatie chipset, ik zei dat als je een telefoon echt zwaar gaat belasten de verschillen beter zichtbaar worden. 3D gaming hoef je echt niet te proberen op deze Moto, dat trekt ie niet vanwege zijn mindere gpu tov de duurdere concurrentie. En daarbij is 8gb intern en 1gb werkgeheugen in praktijk te weinig. Pagina's die opnieuw moeten laden omdat ze niet meer in het geheugen staan en meer van dat soort dingen. Dat zie ik ze niet doen in het filmpje. Al met al niet verkeerd zo'n Moto maar ga hem niet vergelijken met een iPhone.

08 sep 2015 23:56
Profiel
3.2S
010
In America is deze week de nieuwe iFeun uitgebracht. Leuke reacties van de mensen.

16 sep 2015 7:08
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Wanneer gaan de haters het leren dat zij diegenen zijn die iphones zo populair maken? :roll:

16 sep 2015 7:21
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Iemand al IOS 9 geïnstalleerd?
Op bijv een al wat oudere ipad2?
Ik lees op diverse forums toch flink wat bugs..... :shock:

24 sep 2015 7:16
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Kan de ipad 2 nog ios 9 aan? :shock:
Ik vind 8 al tergend traag. Ik denk niet dat wij hem gaan installeren daarop.
En ik wacht altijd tot X.1 versie uitgekomen is (9.1 in dit geval dus) vooraleer ik het installeer. Scheelt soms een hoop miserie.

24 sep 2015 8:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Coördinator TD
Bergen op Zoom
Ik heb IOS 9 geïnstalleerd op iPhone 4S, iPhone 5S en Ipad 2.

Ervaar een paar kleine bugjes. Bijvoorbeeld taal in Whatsapp springt op Engels.
Momenteel is de toegangscode te omzeilen met een bepaalde procedure.
Verschil in snelheid is er niet met iOS 8.1.4 of iOS 9.0. ook volgens Iphoned en iculture.
Alleen opstarten gaat bij de oudjes een stuk langzamer.

Ik zou toch ff wachten op de update met de eerste bug fixes

24 sep 2015 8:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Coördinator TD
Bergen op Zoom
Ja en er is een update beschikbaar sinds vandaag iOS 9.0.1.

24 sep 2015 10:16
Profiel
3.2S
010
EN niet alleen bugs.
http://www.nu.nl/mobiel/4131882/lek-in- ... phone.html

24 sep 2015 11:22
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Duidelijk een geval van wel (graag) de splinter in het oog van de ander (willen) zien, maar niet de balk in eigen oog 8)
:arrow: http://www.androidplanet.nl/nieuws/beve ... n-android/

Ik denk er serieus over om mijn 4S te vervangen door een 6S, maar heb geen haast en hoef dus ook niet bij de eerste te horen die een 6S hebben. Tevreden zijn over het ene hoeft niet altijd te betekenen dat je je ogen sluit voor het andere :wink: , dus een Android toestel zou ook kunnen. Daarvan zie ik echter door de bomen het bos niet vanwege het aanbod daarvan :roll:

24 sep 2015 11:27
Profiel
Noord-Brabant
Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in het beleid van Apple als het gaat om persoonlijke gegevens dan het Android van Google. Heb hier sinds kort een paar Nest rook/koolmonoxidemelders hangen en dat bedrijf is inmiddels overgenomen door Google. Voor mij een reden om die melders niet via een App te bereiken.
De 6S plus wordt mijn volgende phone. Doe veel aan fotobewerking voor een aantal zakelijke social mediapagina's en dan is zoiets wel handig. Maar dan wel het liefst icm een iWatch zodat ik die telefoon niet in mijn broekzak hoef te dragen.

24 sep 2015 11:51
Profiel
Cayman S
@ EriC4C Wat zijn de eisen/specs welke je stelt dan kunnen er vast al heel wat bomen gekapt worden.

René

24 sep 2015 11:51
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Tja, als je na 4 jaar nog tevreden bent met een 4S dan zijn de eisen niet zo hoog hè :wink:

Naast bellen / sms'en / WhatsApp gebruik ik de telefoon af en toe voor internet onderweg. Ik game niet en draai geen zware apps voor bijvoorbeeld fotobewerking. De camera gebruik ik de laatste tijd wel vaker, dus ik vind een goede camera en beeldkwaliteit van het scherm belangrijk. Het scherm mag best iets groter zijn dan dat van een 4S, maar ik wil geen "tablet" aan mijn oor of in mijn broekzak. Het wordt dan ook zeker geen 6S plus. Voordat ik het geld uitgeef aan een 6S (64Gb), dé logische vervanger van mijn 4S, vraag ik me af welke Android toestelen ik voor dat bedrag kan kopen met vergelijkbare of betere specs, waar ik ook weer jaren tevreden mee zal zijn. Budget is dus de prijs van een 6S :wink: en mijn vraag is welk Android toestel ik voor max. dat geld het beste kan kopen.

24 sep 2015 13:38
Profiel
Noord-Brabant
In dat geval zou ik nog lekker vier jaartjes je 4S gebruiken. :mrgreen:

Maar als je zeker een aantal jaartjes langer met dezelfde telefoon wilt doen zou ik altijd voor een iPhone gaan. Betere ondersteuning wat updates betreft en kwalitatief allemaal net wat beter dan vergelijkbare phones.

24 sep 2015 13:51
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Iemand interesse in een Iphone 4s (soewart) in praktisch nieuwstaat (geen krassen of butsen) met een kleine storing?
Kennelijk zit die storing in de connector: speelt geen geluid af via de speaker...

Vraagprijs € 100,00

24 sep 2015 14:38
Profiel
Cayman S
@EriC4C
Ik ben zelf een android gebruiker, maar als je al een iPhone gewent bent en je vind het niet erg om het bedrag uit te geven wat een 6S kost zou ik gewoon een 6S kopen. Maar als je zegt ik wil gewoon een telefoon welke beter is dan de 4S en ik wil een lager bedrag uitgeven kun je voor een Android toestel gaan.

TIP dus: ga lekker voor de 6S. Waarschijnlijk een super toestel voor een stevige prijs, maar dat zijn de top Samsungs ook, en je weet precies hoe deze werkt.

René

24 sep 2015 15:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Coördinator TD
Bergen op Zoom
Black Betty schreef:
Iemand interesse in een Iphone 4s (soewart) in praktisch nieuwstaat (geen krassen of butsen) met een kleine storing?
Kennelijk zit die storing in de connector: speelt geen geluid af via de speaker...

Vraagprijs € 100,00

Is een bekend probleem bij de 4S. Telefoon uitzetten. De connector goed schoonmaken met contact spray.
Waarschijnlijk is het euvel dan verholpen.

24 sep 2015 15:23
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende