Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:35

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ] 
BBS Le Mans te koop 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht BBS Le Mans te koop
For sale: Originele BBS LeMans LM99 & LM100

18" 8.5J & 10J ET 56 & 65 past zonder aanpassingen onder small body 993 and 964 (met 15mm spacer achteraan).
Nieuw opgebouwd met gepolierde randen en BBS gold center met nieuw zwarte schroefjes. BBS air valves. Centers front mounted met originele BBS centercap.
Hebben +- 3500km gelopen sinds de opbouw.
Prijs; 2800 euro.
Meer fototjes en info via PM :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Gette op 10 sep 2015 22:47, in totaal 1 keer bewerkt.

08 sep 2015 11:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: BBS Le Mans te koop
Hoi Gette,

Is dit je definitieve prijs?

Nieuw vind je ze aan deze prijs nl:

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/-/-/- ... ET_50.html

En

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/-/-/- ... _ET56.html

Totaal dus 2880 euro voor vonkelnieuw setje, met btw 3427 euro!

09 sep 2015 18:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Is een goede prijs, slechts 3500km en met een setje nieuwe banden nog steeds goedkoper dan alleen de nieuwe velgen.
Die nieuwe velgen hebben trouwens geen goudkleurig hart, gepolijste randen en geen ET65...

09 sep 2015 21:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Ja maar hij zegt zelf dat zijn velgen niet nieuw zijn maar nieuw opgebouwd...hebben dus wel wat meer gereden dan enkel de 3500km sinds nieuwe opbouw...

En verder moet je je even informeren bij BBS of FVD want goudkleurig hart is geen meerprijs alsook niet een ET van 65, je kan de LM 100 nl in 2 ET maten krijgen, 50 of 65, zijn beiden even duur

De buitenring gepolijst is standaard bij de BBS LM, de foto op de FVD site is geen scherpe foto dus je ziet niet goed dat ook bij hun de LM velg een gepolijste buitenring heeft.

Op deze site zie je de keuze tss de et waarden: http://www.speedlifemotorsport.com/bbs- ... m-100-144/

Ik heb enige tijd bij FVD ook geinformeerd naar deze opties, vandaar dat ik weet dat het geen meerprijs is....

Ik vind 3000 te duur zeker aangezien ze opnieuw opgebouwd zijn...denk dat 2500 een faire prijs is zeker aangezien wat een nieuw setje kost... Aan die prijs heb ik wel interesse...

09 sep 2015 22:12
Profiel
Nou...dan wordt het 2750. Klaar, strik er om, iedereen blij!

09 sep 2015 23:06
Profiel
PorscheForum Junkie
993 4s 96 993 C2T 95 FIAT 500 69
Nou lijkt me te lukken ;)

10 sep 2015 10:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik weet dat de BBS LeMans harten op dit ogenblik zo goed als niet leverbaar zijn en dat de productie niet onmiddellijk hernomen wordt.
Zelfs de 'alternatieve' versie zonder de stempels zijn niet meer te krijgen.
Bij FVD is alles altijd binnen de 3 dagen leverbaar, behalve als ik er iets bestel. Het lijkt mij sterk dat zij, gezien de prijs, een stock liggen hebben van verschillende types en kleuren van BBs velgen.... :roll: Ze spreken ook van ' estimated '
Vergeet er ook niet nog een 200 euro bij te tellen voor het transport, 4 velgen opsturen naar Duitsland koste mij vorig jaar bijna 300 euro met Fedex !
De boorden zijn altijd met een verzegeling ( vernis ) op, enkel de 3 delige ringen zijn zonder vernis en hoogglans te krijgen. De LM100 is altijd ET 65 en de LM144 is de ET 50 versie welke bijna nergens te vinden is.

Als je alles opteld en geen rekening houd met de leveringstijd lijkt mij de prijs nog redelijk.
Ik wil desnoods zakken tot 2800 wat in mijn ogen niet ver van uw 2500 euro is, als dat nog te veel is zeker even goeie vrienden en bestel je ze beter nieuw.
En hoop ik samen met u dat ze geleverd zijn tegen volgende zomer :salut:

10 sep 2015 13:30
Profiel
PorscheForum Rookie
ah u werkt bij BBS blijkbaar :-)

een discussie heen en weer heeft geen zin, succes met je verkoop. Moest je je bedenken je weet me te vinden. Ik ben niet gehaast, mss van daar dat ik ook wat langer kan wachten 8) :mrgreen:

10 sep 2015 14:36
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Dan zou ik voor de E28 rennsport in magnesium (omwille van historische redenen) gaan......kost een rooitje extra, maar dan heb je de echte (Carnewal)
Zie auto van PegelsC2 (paul).

10 sep 2015 15:14
Profiel
PorscheForum Rookie
staan er net een paar magnesium E28 te koop in Keulen:

http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anze ... 18-223-961

prijs ook ok, weet echter niet nen 11J wel past op een NB 993...en ook oppassen met magnesium racewielen op scheurtjes...normaal niet bedoeld voor straatgebruik...

op Amerikaanse forums zie je soms wel een 11J LM met zelfs 285 op een NB 993 liggen...

10 sep 2015 15:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Nee, ik werk niet bij BBS.
Ben wel reeds meer dan 20 jaar bezig met velgen etc en heb meer 3 delige velgen door mijn handen laten gaan dan goed is voor mijn gezondheid :wink:
Laat ons zeggen dat ik de nodige mensen ken waarmee ik al eens praatje maak.
Jij weet ook dat er bij een verkoop altijd een marge van onderhandeling is, maar ik vind het een beetje ongepast om hier bijna verwijtend over te komen.
De links naar de prijzen die je hebt doorgestuurd zijn geen finale prijzen, leg er nog eens deftige banden op dan weet je het wel.

Maar succes met de zoektocht naar het ideale wiel en vergeet geen fotokes te posten als ze gemonteerd staan, dat hebben we hier graag :!:

10 sep 2015 16:15
Profiel
PorscheForum Rookie
Hoi Gette,

Ik verwijt je helemaal niets, jij mag voor je velgen vragen wat je wil, het zijn ook mooie velgen...de prijzen van FVD zijn idd zonder banden maar ik vergeleek ook met jouw prijs zonder banden. dat is dus een non issue. De E28 racevelgen die in feite nog duurder zijn dan de LM velgen worden in mijn linkje zelfs aangeboden voor eenzelfde prijs als de jouwe met semi slick banden.

Ik wil enkel maar aantonen dat je wel degelijke mooie BBS velgen vind (ook nieuw opgebouwde) voor een iets zachter prijsje...het is echter je goed recht te vragen wat je wil, het is ook niet dat je een waanzinnig hoge prijs vraagt. Je zal dus heus wel een koper vinden.

10 sep 2015 17:06
Profiel
PorscheForum Junkie
964
Super BBS LM's :thumleft: Zie je niet vaak meer te koop. Dat ze nog niet weg zijn.... :popcorn:
Maarre: Hoe kom je aan die type nr's? (LM100, LM144...etc)
Ik heb ze in 8J ET 50 en 9,5J ET 55

13 sep 2015 10:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Die staan in het center geperst... als het echte zijn :wink:

13 sep 2015 10:57
Profiel
PorscheForum Junkie
964
Binnen of buitenkant?! Zal eens kijken.... ;)

14 sep 2015 17:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Sold :thumleft:

21 sep 2015 22:44
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 16 berichten ]