Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
heb nu al jaren de becker traffic pro, en werkt nog steeds perfect, zomder poespas, voor mij de enige juiste voor in je porsche
en kijk eens op marktplaats, de traffic pro al vanaf 200 euro en de high speed vanaf 375+
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 15312.html
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 sep 2005 8:20 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Ik ook graag PB over waar en hoe aub............
trouwens bij Blaupunkt moet je de achteruitrij aansluiting aan aarde leggen als hij niet is aangesloten.
|
10 sep 2005 9:16 |
|
|
John
Cayenne
|
Mannen,
Ik schaam me er niet voor hoor, maar ik heb hem vorige week in Amsterdam gehaald, nieuw in de doos (was nog verzegeld) en tja gevonden op Marktplaats.
Verder idd de enige die er goed uit ziet ipv de CDR 23 van Porsche.
Geen plakkers op mijn ruit etc. geen kabels naar de sigaretten aansteker etc.. Lekker strak ding.
Zij (de Becker) mag me trouwens morgen de weg vertellen naar Zuffenhausen, voor twee daagjes.......................joepie.
|
10 sep 2005 10:51 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Gelukzak
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
10 sep 2005 11:51 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
hij kan je die goeie man ook dan.. heb ik me laats nog mee gelachen.. en aparte accent heeft ie he.. haha gr m
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
10 sep 2005 12:19 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Vandaag de Becker INDIANAPOLIS-7920 ingebouwd. Goede radio die zeer fraai in mijn Porsche staat. Ideaal de navigatie en MP3 mogelijkheden.
Geen Bling Bling radio en ook geen losse navigatie zooi in de auto.
|
10 sep 2005 19:57 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
ziet er goed uit.. maar je mag wel de auto eens van binnen poetsen.
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
11 sep 2005 10:29 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Dankbaar gebruik makend van alle info op het forum heb ik met succes een becker in mijn 964C2 cabrio gebouwdDe antenne zit onder het dashboard.Tip: antenne op het vaste gedeelte van de ventilatie bevestigen en met bijv een dremel een stukje metaal uit de bovenkant van het dashboard halen ter grootte van de antenne.Gelukkig niet door het leer gegaan.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
03 okt 2006 20:12 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Zorg je er wel voor dat de antenne op een metalen ondergrond zit.
Anders het plaatje metaal er onder laten zitten.
Het is namelijk een GPA of wel een Ground Plain Antenna
Vinny
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
03 okt 2006 20:29 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
De antenne zit nu zonder plaatje op de metalen koker geplakt en werkt goed,maar indien nodig zal ik het plaatje eronder zetten,bedankt voor de tip Vinny
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
03 okt 2006 20:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Bij de Cabrio had je 'm ook onder het bakje/cassettehouder/bekerhouder van de middenconsole kunnen plaatsen ..... had je niet (risicovol) hoeven dremelen
|
03 okt 2006 22:31 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Bij de Cabrio had je 'm ook onder het bakje/cassettehouder/bekerhouder van de middenconsole kunnen plaatsen ..... had je niet (risicovol) hoeven dremelen [/quote]
Ja,dat is zo,maar daar zit de bewgingsmelder van het alarm al.
|
04 okt 2006 9:21 |
|
|
Olaf
|
Bij wie niet
Onder de hoedenplank (of wat het ook is) kan ook - dat is overigens een hele mooie plaats voor alle coupe's t/m de 993 - echter wel iets meer werk om de kabel netjes weg te werken
|
04 okt 2006 12:31 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Als ie op een koker balk zit dan hoeft het niet.
Dan werkt het allemaal goed.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
09 okt 2006 16:36 |
|
|
oerli
911 '88 3.2->3.4 Targa
ex 996 turbo
ex 993 turbo
ex 993 C2
ex 964 C4Amsterdam
|
Kan iemand kort aangeven waar ik de draadjes voor de snelheid en achteruitrijden het best kan oppikken bij een 964 ?
|
09 okt 2006 19:17 |
|
|
Olaf
|
dat heb ik al in het andere topic gedaan
Als je geen politie-agentje gaat spelen hoef je MI het achteruitrijsignaal niet aan te sluiten
|
09 okt 2006 19:33 |
|
|