Heb ervaring met meerdere merken op zowel 996 gt3 als 993 als 964 Rs
Toyo was altijd een goedkoop alternatief voor de Michelin , maar die tijd is voorbij.
Michelin is echt een betere band zeker qua insturen. In de regen zijn ze allemaal niks, neem dan gewoon een echte regenband van bijvoorbeeld Michelin of dunlop. Je wilt niet weten wat je daarmee kunt doen op een klatsnatte baan.
Wat ook niet verkeerd is (maar duidelijk minder dan bovengenoemde ) is een federal rsr. Best nog aardig op nat wegdek en leuk geprijsd.
Vorig weekend de 24u van oschersleben gereden met de nieuwe dnrt trackday band. Komt van interstate en viel mij 100% mee. Alleen ervaring op droog overigens en we reden een bmw 3 serie. Het enige wat nog tussen de oren uit moet is dat deze band wordt gemaakt door nang kang
Mijn advies: pak de Michelin als je overwegend droge trackdays wilt rijden, anders is de federal een leuk en vooral voordelig alternatief. Verschil op een rondje Zandvoort is plm. 1 sec. Als je net als ik niet de illusie hebt dat je nog beroemd kunt worden, maakt dat dus niets uit.
Succes