Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 5:57

Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
RS Fest / Toertocht 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Hoogvliet
Bericht Re: RS Fest / Toertocht
Ik ben vandaag ook wezen kijken en sluit me aan bij bovenstaande.
Vond het rustig in auto aantallen en ook bezoekers. Voor wat je krijgt vind ik het met entree en parkeergeld te karig.
Stond wel mooi spullen maar dit had zeker beter gekund.

Ik mis inderdaad ook o.a. State of the Art en Porsche Eindhoven.

19 sep 2015 20:04
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW G21 330i Touring
Niets aan gemist als ik de (eerste) reacties zo lees...
...vond het vorig jaar ook al mager (nadat het eerste jaar dik voor elkaar was voor een eerste keer).

Vandaag was ook mijn enige mogelijkheid om te gaan, morgen richting de Eifel en de Ring en maandag naar de IAA... Het entreegeld van RSFest maar bij de IAA deponeren en uitgebreid bij de Porsche stand kijken. :salut:

19 sep 2015 23:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Was er ook gisteren, toch de hele dag volgemaakt dankzij het goede gezelschap.
Het Fest zelf viel inderdaad wat tegen...
De mooiste auto stond buiten op de parking;

Afbeelding

Afbeelding

20 sep 2015 8:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
voorheen 996 4s nu 911 3.2
Het ritje (nou ja ritje!?) Zuidlaren / Rosmalen had ik me kunnen besparen. Had een hele waslijst met onderdelen die ik nog moet hebben maar geen handelaren met de standaard spulletjes helaas.

20 sep 2015 12:25
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Vandaag geweest, vond dat er op de parkeerplaatsen meer leuks te zien was dan in de hal. Blijft ongelooflijk wat er gevraagd wordt voor alles met een luchtgekoelde motor. Is er geen bovengrens meer? :roll:

20 sep 2015 16:29
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Vandaag begonnen bij PCG met de toerrit van Heteren naar Rosmalen. Gastvrij onthaald door Mark Wegh en een goede opkomst voor de toerrit. Mooi weer tijdens de rit en een mooie route. Door de pont halverwege werd het wel treintje rijden maar dat hadden wij zelf natuurlijk kunnen voorkomen door ff te wachten. Het RS Fest is vooral leuk om veel P's te bekijken zowel binnen als buiten op de parkeerplaats.. Een snelle rit terug naar huis maakte het toch een geslaagde dag.

20 sep 2015 17:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Ben ook geweest. Vond het prima. Heb genoten van de dag. Was mooi weer, mooie auto's en in tegenstelling tot wat eerder geschreven stond vond ik het toch wel de moeite waard.
Leuke zondag besteding!

20 sep 2015 18:11
Profiel
PorscheForum Rookie
356 B T5 1960
Amstelveen
was een erg leuke dag vandaag in Rosmalen. Gisteren was het enigszins droevig, mede door het weer. Vandaag was het gewoon erg leuk! 2 parkeerplaatsen buiten vol met Porsches, een goede 4 uur mij prima vermaakt. Hoop volgend jaar weer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

20 sep 2015 19:12
Profiel
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Idd mooie dag, mooie auto's, goede sfeer, zeker moeite waard, volgend-jaar weer en wat een prijzen... :( 8)

20 sep 2015 19:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Gisteren erg gezellige dag gehad met veel bekenden. Het enige aparte is dat je toegang betaald om te kunnen kijken naar spullen die je kan kopen... Toch wel goede marketingtruuk om kopers te laten betalen om spullen te kunnen kopen... :scratch:

20 sep 2015 19:37
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Is wel vaker hoor, dat je moet betalen als je iets koopt. :mrgreen:

20 sep 2015 20:23
Profiel
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Heb lekker niks gekocht (uitgezonderd broodje en koffie.. 8)) en alleen genoten.... :cheers: :ba:

20 sep 2015 22:58
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Gisteren middag geweest, toch nog zo'n drie en een half uur rond gelopen.
Leuk spul op de parkeerplaats en binnen.

(Als er volgend jaar weer een hal minder is blijft alleen de parkeerplaats over... Of ik er dan nog € 15,- voor over heb...)

21 sep 2015 17:59
Profiel
PorscheForum Rakker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Ook geweest gisteren, was eigenlijk precies wat ik er van verwachte. Halletje minder, verder de inmiddels bekende ingrediënten.
Rondje beganegrond, bakkie koffie, rondje verdieping, rondje parkeerterrein. Binnendoor weer westwaarts, terrasje in Breda. Prima zondag.

21 sep 2015 22:24
Profiel WWW
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Op de verdiepingsvloer stond een Belgische Porsche handelaar die een Speedster (replica) aanbood. Die replica was van het merk Hellas (en ja, die komt uit Griekenland) en zag er best leuk uit.

Tijdens het gesprek met de beste man verkondigde hij wel enige onzin en de prijs van dat Elfenbein-kleurige speeltje was best fors te noemen: € 45.000,00!

Volgens zijn informatie zou de Hellas veel beter afgewerkt zijn dan zijn Amerikaanse evenknie, de Vintage. Daar zet ik sowieso mijn vraagtekens bij (zo'n € 12K beter?) en bovendien is inmiddels in de 'replica scene' wel bekend dat Hellas brutaalweg een Vintage heeft gemald en in die mal z'n bodies maakt (eigenlijk is een Hellas dus een replica van een replica :lol: :lol: ).

Daarnaast was de auto voorzien van 4-gaats Kever velgen en was niet eens de moeite genomen om remmen en velgen te monteren met de Porsche-steek 5x205. Zijn argument was dat je dat toch niet zag als er chromen deksels op de wielen geklikt zaten... Jaja, zo lust ik er nog wel een paar! Dat de koelgaten van een kevervelg en een Porschevelg er heel anders uitzien, zou alleen door kenners opgemerkt worden. :shock:

Toen hij ook nog eens ging verkondigen dat een type 1 motor die door Hellas gebruikt wordt (eigenlijk dus een kever-motortje) véél beter zou zijn dan een type 4 (914, 912E, etc.) was ik 'm helemaal kwijt... :roll:

Ik vraag me af wie in dat soort verhaaltjes gelooft en wie zo gek is om € 45.000 voor een polyester badkuip neer te tellen die voor de rest volledig met VW kever onderdelen is opgebouwd (versnellingsbak, motor, vloerdelen, ophanging, wielen, remmerij, etc. ) en erin trapt dat deze replica zo goed zou zijn dat zelfs een kenner op het verkeerde been gezet zou worden... Jaja... Zou hij het zelf geloven?

Laatst bijgewerkt door Black Betty op 23 sep 2015 11:47, in totaal 1 keer bewerkt.

23 sep 2015 10:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
3AE '99 schreef:
Ook geweest gisteren, was eigenlijk precies wat ik er van verwachte. Halletje minder, verder de inmiddels bekende ingrediënten.
Rondje beganegrond, bakkie koffie, rondje verdieping, rondje parkeerterrein. Binnendoor weer westwaarts, terrasje in Breda. Prima zondag.

Haha, ik heb precies hetzelfde gedaan. :cheers:

23 sep 2015 11:45
Profiel
964 c2
Den Haag
Er zijn volgens mij (helaas) nog genoeg mensen die niet de moeite nemen om zich er goed in te verdiepen, en wellicht er nog €35k voor neertellen.. :?

23 sep 2015 11:50
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Hoor en lees het al forummers, heb niet veel gemist :wink:
Heb wel op het puntje van mijn stoel gezeten om Max te zien gaan met zijn Renault :drive:

23 sep 2015 11:51
Profiel
PorscheForum Rakker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Black Betty schreef:
Op de verdiepingsvloer stond een Belgische Porsche handelaar die een Speedster (replica) aanbood. Die replica was van het merk Hellas (en ja, die komt uit Griekenland) en zag er best leuk uit.

Tijdens het gesprek met de beste man verkondigde hij wel enige onzin en de prijs van dat Elfenbein-kleurige speeltje was best fors te noemen: € 45.000,00!

Volgens zijn informatie zou de Hellas veel beter afgewerkt zijn dan zijn Amerikaanse evenknie, de Vintage. Daar zet ik sowieso mijn vraagtekens bij (zo'n € 12K beter?) en bovendien is inmiddels in de 'replica scene' wel bekend dat Hellas brutaalweg een Vintage heeft gemald en in die mal z'n bodies maakt (eigenlijk is een Hellas dus een replica van een replica :lol: :lol: ).

Daarnaast was de auto voorzien van 4-gaats Kever velgen en was niet eens de moeite genomen om remmen en velgen te monteren met de Porsche-steek 5x205. Zijn argument was dat je dat toch niet zag als er chromen deksels op de wielen geklikt zaten... Jaja, zo lust ik er nog wel een paar! Dat de koelgaten van een kevervelg en een Porschevelg er heel anders uitzien, zou alleen door kenners opgemerkt worden. :shock:

Toen hij ook nog eens ging verkondigen dat een type 1 motor die door Hellas gebruikt wordt (eigenlijk dus een kever-motortje) véél beter zou zijn dan een type 4 (914, 912E, etc.) was ik 'm helemaal kwijt... :roll:

Ik vraag me af wie in dat soort verhaaltjes gelooft en wie zo gek is om € 45.000 voor een polyester badkuip neer te tellen die voor de rest volledig met VW kever onderdelen is opgebouwd (versnellingsbak, motor, vloerdelen, ophanging, wielen, remmerij, etc. ) en erin trapt dat deze replica zo goed zou zijn dat zelfs een kenner op het verkeerde been gezet zou worden... Jaja... Zou hij het zelf geloven?

Haha, mooi verhaal bij elkaar dus!

Gelukszoekers heb je op alle plekken...

23 sep 2015 15:37
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
En als die badkuip € 45.000,00 waard zou zijn, dan vraag ik me af wat mijn karretje dan wel niet waard zou zijn met correcte en originele 1958 Lemmertz velgen (in correcte steek), 912E Porsche blok met origineel 901-schoepenwiel (Riechert), allemaal originele verlichting, aluminium 356A Carrera GT stoelen, Spyder 550 voorruit, etcetera, enzovoorts, enzoverder...

Wellicht drukt bij mij het feit dat ik niet pretendeer dat het een echte/originele Speedster is de prijs...

23 sep 2015 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Black Betty schreef:
En als die badkuip € 45.000,00 waard zou zijn, dan vraag ik me af wat mijn karretje dan wel niet waard zou zijn met correcte en originele 1958 Lemmertz velgen (in correcte steek), 912E Porsche blok met origineel 901-schoepenwiel (Riechert), allemaal originele verlichting, aluminium 356A Carrera GT stoelen, Spyder 550 voorruit, etcetera, enzovoorts, enzoverder...

Wellicht drukt bij mij het feit dat ik niet pretendeer dat het een echte/originele Speedster is de prijs...

Wil ik überhaupt weten wat de financiële schade is plus het aantal uren dat je er aan hebt besteed? Komt het ook niet in die richting? :P

23 sep 2015 16:35
Profiel
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Inderdaad Antoine!
Andre en ik hebben ook met die Belg gesproken, hij hoorde zichzelf erg graag praten trouwens.
"...of we echt geen interesse hadden om die 911 (F) te kopen die er stond voor ca. 150.000, want die gaat binnen een jaar naar 250.000".
Dus reageerde ik "dan moet je hem niet nu verkopen maar volgend jaar!"
Toen moest hij even nadenken...

23 sep 2015 19:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
De tocht was leuk, de pont had wel iets grappigs en de ontvangst was gastvrij en warm.
Echter..... De beloofde "digitale foto tijdens de rit" nooit gekregen of gezien!
:x

20 okt 2015 21:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2