Heeft iemand hier ervaring met schade bedrijven? Het laten richten van auto's ect?
27 sep 2015 21:47
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: Schadebedrijven
Welkom enzo. Laat me raden: je hebt die paarse kelly turbo van die ietwat-uit-de-hand-gelopen-laatste-rit-van-de-vorige eigenaar gekocht en die wil je nu voor weinig ff recht laten trekken?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
27 sep 2015 22:05
geertsabine
@Maarten: plus 1.000
27 sep 2015 22:12
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Jezelf en je Porsche(s) even netjes voorstellen in het daarvoor bestemde subforum is niet strafbaar, Dennis
27 sep 2015 22:24
Dennis930
928 S4 944 Turbo 968 944S 930
Etten-Leur
Heey en sorry ik zag het voorstel topic net pas ik zal het zsm eens gaan doen dat is wel zo netjes bedankt voor de tip. En nee ik heb geen paarse 930 maar een donker blauwe 964 met een paar puntjes die bij gewerkt moeten worden zoals krasjes op de achterbumpers en de rechter spiegel en wat steenslag tevens had ik laast met het rijden een Abs lampje dat aansprong
11 okt 2015 22:07
geertsabine
Citaat:
Het laten richten van auto's ect?
Citaat:
met een paar puntjes die bij gewerkt moeten worden zoals krasjes op de achterbumpers en de rechter spiegel en wat steenslag tevens had ik laast met het rijden een Abs lampje dat aansprong
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum