Als je het ken betalen zou ik dagelijks rijden waar je gelukkig van wordt. Ik heb nog geen tastbaar bewijs voor een leven na dit leven, dus verwacht ik dat ik maar 1 keer leef. Dus heb ik ook gekozen voor een leuke Daily. Nog geen seconde spijt van en ik rijd geheel ontspannen omdat ik geniet. Voor de een is dit een vw up. Voor de ander een 968. drie jaar opel corsa 1.3 cdtipghsjdjdv gereden. Werkgever betaalde groot deel dus daarmee was ik blij.maar ii ergerde me rot aan grbrek aan vermogen, overhellen, etc. #firstworldproblems
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
13 okt 2015 19:56
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Re: 968 kopen voor daily use?????
Brabo911 schreef:
Dank jullie voor het advies. 996 is ook een optie maar heeft niet de beleving van een oudere auto. Toch bedankt Gr. Ruud
Al eens mee gereden?
_________________________________________ rouge et noir
14 okt 2015 9:07
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Nee, niet doen anders zou de mythe niet kunnen voortbestaan. De 996 is net een Volvo XC70...het beweegt maar je voelt helemaal niets.....NOT.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
14 okt 2015 12:04
Brabo911
Rosmalen
Dank u allen voor het welgemeende advies en uw reacties
Ik heb zojuist een zeer mooie zwarte Duitse 968 uit '93 gekocht. compleet met onderhoud geschiedenis. Foto`s volgen. Nogmaals dank allemaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum