Auteur |
Bericht |
Patrick
|
Re: Audi RS 6 DTM gestolen en in brand gezet.
Deze parkeergarage is alleen toegankelijk voor bewoners. Je komt er niet zo maar in. Volgens mij hebben zo in eerste instantie niet bedacht dat ze dat ding niet meer aan de praat zouden krijgen toen ze hem daar parkeerde. Deze gasten zijn zo gek dat ze een auto in de fik steken om hun sporen te wissen onder een woontoren met 90 appartementen er boven. Het past in mijn beeld van de nieuwe lichting jonge criminelen.
|
16 okt 2015 8:35 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Apart verhaal inderdaad. Wat was het doel van de heren overvallers, met zo'n opvallende auto? Nog een aspect: hij reed, zo begrijp ik, rond met groene platen. De vraag is of de verzekeringsmaatschappij dit niet gaat aangrijpen om niet uit te keren. Ik heb ook meerdere video's van deze RS6 op internet gezien, elke keer op groene kentekenplaten. Dus dit verhaal zou nog wel 's een heel naar staartje kunnen krijgen voor Leitner. Ik hoop het niet voor hem trouwens... Edit: dit lees ik op rdw.nl: Handelaarskentekenregeling
Wat kan ik met de handelaarskentekenregeling? Als u in bezit bent van de handelaarskentekenregeling kunt u met een handelaarskenteken gebruik maken van de openbare weg:
- met een voertuig dat behoort tot uw (deel)bedrijfsvoorraad. Bijvoorbeeld voor het maken van een proefrit; - met een voertuig dat moet worden hersteld of bewerkt. Bijvoorbeeld om een voertuig van een klant te halen of naar een klant te brengen.
Het gebruik van een handelaarskenteken is alléén toegestaan in het kader van de bedrijfsactiviteitenTja, op zich kun je betogen dat video-opnamen van zo'n auto, eigenlijk ongeacht het doel (televisie, internet, promotievideo, wat dan ook), reclame is voor Leitner. Dus in het het kader van bedrijfsactiviteiten. Maar als ik Leitner was, zou ik een tijdje niet zo goed slapen...
|
16 okt 2015 10:28 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Dit verhaal klopt niet of is niet compleet. Is zo toch geen touw aan vast te knopen?
|
16 okt 2015 10:40 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Mijn verhaal over de platen?
|
16 okt 2015 10:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Die heb ik even gemist. Dat hij erover gelogen heeft. Heb ik wellicht overheen gelezen maar ik ging ervan uit dat ze de auto, met draaiende motor at gunpoint hadden meegenomen en nooit gedacht hebben aan een sleutel. Kan me niet voorstellen dat je erover zou liegen met een pistool op je gericht. Ik niet in ieder geval.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 okt 2015 11:29 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ziet er wel een stuk beter uit zo...
_________________________________________ rouge et noir
|
16 okt 2015 11:31 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Geldt natuurlijk voor iedere Audi
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
16 okt 2015 11:42 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
16 okt 2015 11:47 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Al dat commentaar ook eronder..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
16 okt 2015 14:16 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Nee, sorry. Gewoon het hele verhaal tot nu toe. Het zou mij niet verbazen als hier een staartje an zit/komt.
|
16 okt 2015 14:45 |
|
|
erwin964c4
|
Zat wel een mooi rauw geluid in dat ding Uiterlijk vond ik hem minder,maar opvallend was die wel en daar ging het de 1e eigenaar om
Dus toch zonde
|
16 okt 2015 15:22 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Ik hoop zoiets gewelddadigs nooit mee te maken, en wens hem veel sterkte.
Voor de rest vond ik het een afschuwelijk lelijk gevaarte en dito geluid.......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
16 okt 2015 16:29 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Vond hem ook wel mooi was een beetje de Rau-Welt van de Audi's. Maar qua looks ik ga dan toch voor de Rau-Welt als ik zou mogen kiezen. De prestaties vd Audi zullen best beter zijn. Hopen dat de verzekering uitbetaalt en hij weer een nieuwe kan bouwen. Echte koopjes zullen voor ons dan de komende tijd niet bij Leitner te vinden zijn.
|
16 okt 2015 16:36 |
|
|
horn
PF #57
|
hij zal echt geen nieuwe bouwen. deze kwam ook in deze staat op zijn pad. was een goede investering qua free publicity. ik had nog wel willen zien of hij er snel 400K voor gevangen zou hebben.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 okt 2015 16:39 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
ook verzekerd op basis van taxatie waarde
|
16 okt 2015 17:31 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Lijkt het porscheforum wel...
_________________________________________ rouge et noir
|
16 okt 2015 17:53 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Idd: hij is alweer gerepareerd (zie foto rechts boven). Toch knap gedaan Wel een brutte en mooi bak met een heerlijk geluid..
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
16 okt 2015 19:07 |
|
|
geertsabine
|
Die heb ik bij Leitner in het verleden ook nooit gevonden
|
16 okt 2015 20:07 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Wij prefereren de term: kansenparels
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
17 okt 2015 9:12 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
misschien niet altijd koopjes,maar wel erg mooie auto's en dat heeft een bepaalde prijs en als men dat niet wil betalen kun je gewoon ergens anders kopen wat betreft Douwe zelf,dit is een autogek en eentje die goud eerlijk is zoals je niet vaak tegen komt in dit wereldje
|
17 okt 2015 13:06 |
|
|
Patrick
|
Ben je van koninklijke huize ? Wij, Maarten onderkoning van Amsterdam.
|
17 okt 2015 17:16 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Nou, laat dat 'onder' maar weg.....
|
17 okt 2015 18:36 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Vanavond bij Opsporing Verzocht om 20:30 met unieke beelden. http://www.autoblog.nl/nieuws/beelden-a ... ocht-82012
|
17 nov 2015 21:05 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Net gekeken. Lijkt me heftig om dit mee te maken. Er werd geroepen dat Leitner ook financieel gedupeerd zou zijn.
Daders niet echt duideljk in beeld...
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
17 nov 2015 22:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, hij moest wellicht met de taxi naar huis, dat kost altijd geld. Hopen dat hij dat monster goed verzekerd had.
|
17 nov 2015 22:07 |
|
|