Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #2
+1 Dat is een veelvoud van 20k...
"The car is indeed much quicker and powerful as the usual E30 M3’s as it is equipped with a strong M3-6 cylinder engine of the next model series E34 instead of the 4-cylinder versions."
_________________________________________ You've only got one life, live it!
23 sep 2015 13:48
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Blijco schreef:
Franz schreef:
Ik vraag me bij zoiets altijd af waarom zoveel geld investeren in zoiets als je er ook een echte E30 M3 voor had kunnen kopen?
Een nette echte E30 M3 is niet meer te koop voor 20k, misschien daarom
Nu niet meer maar deze auto zal ook niet afgelopen week gebouwd zijn toch?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
23 sep 2015 14:18
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
Cazzo die in een ander topic schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Hoe ist eigenlijk met de VAG-fanboys?
En hoe is het met de fanboys hier?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
24 sep 2015 15:02
Cazzo Super Veloce
993 4S
Ben geen fanboy meer sinds de Active Tourer, maar bij BMW zijn ze niet zo dom als bij VAG
_________________________________________ GREEN IS GOOD
24 sep 2015 15:52
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Franz schreef:
Cazzo die in een ander topic schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Hoe ist eigenlijk met de VAG-fanboys?
En hoe is het met de fanboys hier?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
harald bakkie voor jouw
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
29 sep 2015 11:03
horn
PF #57
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
29 sep 2015 12:45
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
drknauf schreef:
harald bakkie voor jouw
Hij zit er al in zo te zien.
29 sep 2015 13:08
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Ik had gisteren en eergisteren vrij en het zonnetje scheen dus een mooie gelegenheid om het Zedje even te wassen en betere foto's te maken waaronder deze 2. Lekker dakloos nazomeren .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
14 okt 2015 11:33
barolo
3.2S
010
De nieuwe BMW M4 GTS is snel, erg snel. Met zijn 500 paarden klokt de sportieve wagen af op 7:28 minuten op de legendarische Nurburgring. Dat is sneller dan de Porsche Carrera GT, de Mercedes SLS AMG GT en de Porsche 911 GT2
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
14 okt 2015 19:06
barolo
3.2S
010
Alleen de Porsche 911 GT3 RS 4.0 is nog 1 seconde sneller dan deze BMW.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
14 okt 2015 19:10
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Zijn er mensen op dit forum die verstand hebben van BMW M 3 motoren? Kan een oudere M3 kopen met een Amerikaanse motor erin en die wijkt af van een Europese 6 cilinder, en met name de mindere pk's.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
19 okt 2015 20:34
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
Welke type, E30, E36? Zoek even op bimmerportal of drivingfun. Verschillen staan daar wel ergens aangegeven.
IMHO, US M3 heeft een compleet ander motorblok, Europese uitvoering is een motorblok uit de S-serie (BMW M Motorsport) US uitvoering is een aangepast/opgeboord M-serie (normaal) blok. Andere, minder scherpe nokkenassen. Andere vanos.
Is de auto verder wel Europees? Uitlaat, onderstel, etc US versie is tov Europees al een - maar een Europese met een US motor ...
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
19 okt 2015 20:52
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Een E 30 uit Amerika met een M 6 cilinder erin, maarja welke M motor. Had al wat gegevens gevraagd over het motor nr. e.d. maar nog niet ontvangen. Wou hem gebruiken om op Zandvoort wat rondjes te rijden met mijn zoon en een echte M motor heeft ff meer pit.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
19 okt 2015 21:50
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
Raar, want de E30 had een viercilinder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum