Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 mei 2025 6:38

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Verkocht: Porsche 964 carrera 4 handbak 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
928 S4 944 Turbo 968 944S 930
Etten-Leur
Bericht Verkocht: Porsche 964 carrera 4 handbak
964adv Ik heb momenteel mijn 964 tekoop staan een prima auto rijd lekker zitten wel een paar nadeeltjes aan maar daar heb ik de prijs op aangepast. nadelen zijn krasje op de rechterbuiten spiegel en de achterbumper en bij de ruitenwisser voor heeft hij een blaasje bekende euvel zeg maar. mocht hij niet binnen 2 weken verkocht worden wil ik dit laten maken en hem op Nederlands kenteken gaan zetten. De grootste reden van het vroegen afscheid is dat ik toch meer van de 944/968's ben en het daar beter bij kan laten het idee word een 944 te gaan scoren en er een 968motor inleggen met een blazertje :mrgreen: of een V8 of iets dergelijks dus inruilen kan. het gaat om een orginelen Europese auto schadevrij aantoonbare km stand. mocht er iemand intressen hebben of gewoon willen kijken ik zal zorgen voor koffie. De vraagprijs is 37800

Bijlagen:
$_85D7JA9TQU.jpg
$_85D7JA9TQU.jpg [ 45.21 KiB | 2445 keer bekeken ]
25 okt 2015 17:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Porsche 964 carrera 4 handbak
Wat is de kilometerstand, in welk land staat ie nu en zit er een onderhoudsboekje bij en/of rekeningen?

25 okt 2015 18:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Etten-Leur
de kilometerstand is 183duizend nog iets zou ik even moeten kijken wat het precies is hij staat in Oosterhout maar heeft nog Belgische papieren er zitten een paar rekeningen bij onder anderen van de modificatie op het massavliegwiel(gwn vervangen) verder heb ik alle boekjes NAP en de carpas erbij zitten en de papieren voor matchingnumbers. de duitse papieren van de eerste eigenaar heb ik ook nog. wel met iets werk als je hem 100% wilt hebben zoals ik in adv erbij heb staan ik heb al een bedrijf een offerte laten maken van wat de kosten zijn voor de blaasjes ect dat valt erg mee.

25 okt 2015 18:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Etten-Leur
Mag slot verkocht voor teweinig :cry:

26 okt 2015 20:45
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ]